Ziņas vieglajā valodā 24. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 24. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 24. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Līgo svētkos gūtas 300 traumas

Līgo svētki mediķiem ir bijuši pietiekami nemierīgi.

Tā aizvadīto nakti vērtē Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā.

Svētku laikā pieaug traumu skaits – šogad gūtas teju 300 traumas.

Cilvēki guvuši apdegumus, gan lecot pāri Jāņu ugunskuram, gan to aizdedzinot ar benzīnu.

Tāpat slimnīcā nogādāti svinētāji, kuri aizrijušies ar gaļas gabaliem.

 

Līgo svētkos ugunsgrēkos nav cietušo

Ugunsdzēsēji aizvadījuši salīdzinoši mierīgus Jāņus.

Ugunsnelaimēs nav cietuši vai gājuši bojā cilvēki.

Par to informēja Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā.

Salīdzinot ar pagājušā gada svētkiem, šogad saņemts nedaudz vairāk maldinošu izsaukumu.

Cilvēkiem šķitis, ka izcēlies ugunsgrēks, bet tie bijuši Jāņu ugunskuri.

 

Auto vadītājus pieķer dzērumā

Pagājušajā diennaktī Valsts policija reģistrējusi 61 avāriju. Tajās cietuši 17 cilvēki.

Par atļautā braukšanas ātruma neievērošanu noformēti 212 protokoli, 17 par auto vadīšanu alkohola reibumā.

10 transportlīdzekļu vadītājiem fiksētas 1,5 un vairāk promiles.

Valsts policija turpina pastiprināti kontrolēt, vai auto vadītāji pie stūres nav sēdušies alkohola reibumā un vai ievēro citus satiksmes noteikumus.

 

Rīgā līgojuši desmitiem tūkstošu cilvēku

Vasaras saulgriežus Rīgā apmeklējuši vairāki desmiti tūkstoši rīdzinieku, pilsētas viesu, kā arī ārvalstu tūristu.

Tā informē pašvaldībā.

Rīgā svinības notika krastmalā un Dzegužkalnā.

 

Stambulas mēra vēlēšanās uzvar opozīcija

Turcijā opozīcijas kandidāts ir pārliecinoši uzvarējis Stambulas pilsētas mēra vēlēšanās.

Šis bija atkārtots balsojums.

Turcijas vēlēšanu komisija anulēja iepriekšējo vēlēšanu rezultātus.

Arī toreiz uzvaru guva opozicionārs Ekrems Imamoglu, bet šoreiz viņa pārsvars kļuvis krietni lielāks.

 

Kazahstānā sprādziens munīcijas noliktavā

Kazahstānas dienvidu pilsētā Arisā bruņoto spēku munīcijas noliktavā noticis spēcīgs sprādziens.

Pēc tā izcēlies liels ugunsgrēks.

Gājis bojā vismaz viens, bet ievainots 71 cilvēks.

No pilsētas izvesti iedzīvotāji. Tā vēsta vietējie mediji.

Turpinoties ugunsgrēkam, munīcijas noliktavā notiek sprādzieni, kas dzirdami visā pilsētā.

Pagaidām nav zināms, kas izraisījis eksploziju, pēc kuras sācies ugunsgrēks.

 

Kambodžā ēkas sabrukumā miruši 26 cilvēki

Kambodžā sabruka jaunceļamā ēka un bojā gāja 26 cilvēki.

Tā paziņojušas amatpersonas. 24 cilvēki negadījumā ievainoti.

No tērauda un betona būvētā septiņu stāvu jaunceltne sabruka sestdien.

Glābēji turpina pārmeklēt jaunceltnes drupas.

Iespējams, atradīs vēl citus bojāgājušos.

Vietējās amatpersonas paziņojušas, ka ēka būvēta bez nepieciešamajām atļaujām.

 

Bangladešā tilta sabrukumā miruši 4 cilvēki

Bangladešā sabrucis dzelzceļa tilts.

Tajā brīdī tam braucis pāri pasažieru vilciens.

Gājuši bojā četri, bet ievainoti 108 cilvēki.

Tā paziņojušas amatpersonas.

Četri vilciena vagoni nokrituši uz zemes, bet viens iekritis kanālā.

No ievainotajiem 21 cilvēks ir smagā stāvoklī.

Notiek izmeklēšana, lai noskaidrotu negadījuma cēloņus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti