Mazos veikalus, iespējams, vērs vaļā tikai marta vidū
Ceturtdien, 25. februārī, valdībai jāpaziņo gala lēmums par ierobežojumu mazināšanu.
Šonedēļ valdība apsvēra iespēju no pirmdienas, 1. marta, atļaut strādāt mazajiem veikaliem un frizētavām.
Taču, iespējams, mazos veikalus varēs vērt vaļā tikai no marta vidus.
Ceturtdien ministri par to lems.
Prezidents kritiski noskaņots par ierobežojumu mazināšanu
Valsts prezidents Egils Levits trešdien, 24. februārī, paziņoja, ja pēc ierobežojumu mazināšanas saslimstība ar Covid-19 palielināsies, ministram, kurš piedāvāja tos mazināt, būtu jādemisionē.
Ierobežojumu mazināšanu neatbalsta Ministru prezidents un veselības ministrs.

Latvijā atklāti vēl 983 jauni Covid-19 gadījumi; 17 miruši
Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 983 jauni Covid-19 gadījumi un 17 saslimušie miruši.
Patlaban slimnīcās ārstējas 806 Covid-19 pacienti, smaga slimības gaita ir 78.
Igaunijā saslimst arvien vairāk cilvēku.
Otrdien Igaunijā atklāti vēl 1069 jauni Covid-19 gadījumi, miruši četri cilvēki.
Lietuvā - 631 jauns Covid-19 gadījums, 10 cilvēki miruši.
Saplaisājušā Ģertrūdes ielas nama iedzīvotāji atgriezīsies mājās
Rīgā saplaisājušā Ģertrūdes ielas nama iedzīvotāji drīkstēs atgriezties mājās.
To atļāva būvinspektors.
Taču plaisas katru dienu būs jānovēro.
Par mājas remontu, visticamāk, maksās apdrošinātājs.
Māja saplaisāja, jo blakus tai būvlaukumā dzina pāļus jaunbūvei.
Taču būvinspektors pieļauj, ka plaisas bijušas agrāk, jo māja ir veca.
Ventspils dome aicina tiesu atbrīvot Lembergu no apcietinājuma
Ventspils dome aicina tiesu atbrīvot Aivaru Lembergu no apcietinājuma.
Tā domā Lemberga partijas „Latvijai un Ventspilij” biedri.
Viņi domē ir vairākumā.
Viņi uzskata, ka Lembergs ir daudz darījis valsts un Ventspils labā, tāpēc viņam nav jābūt cietumā.
Šādu aicinājumu neatbalsta Ventspils domes opozīcijas deputāti.
Viņi uzskata, ka pilsētas domei ar šādiem paziņojumiem nav jānodarbojas.

Jēkabpilī nozagts lielgabals
Jēkabpilī Krustpils parkā nozagts lielgabals.
Tas atradās Otrā pasaules kara piemiņas vietā.
Zādzība notika pagājušajā naktī.
Policija meklē aculieciniekus.
Piemiņas vietu Jēkabpils pašvaldība vēlas labiekārtot, bet padomju armijas karavīrus pārapbedīt kapos.
Tas jāsaskaņo ar Krieviju.
Līdz šim tas nav izdevies.

Igaunijā atzīmē neatkarības proklamēšanas gadadienu
Trešdien, 24. februārī, neatkarības proklamēšanas 103. gadadienu svin Igaunija.
Covid-19 izplatības dēļ nenotika karaspēka parāde.
Igaunijas iedzīvotāji varēja vērot NATO patruļlidmašīnas, bet vakarā TV ir īpaša svētku programma un svētku uzrunas.
Sveicot kaimiņvalsti, arī Rīgas rātsnamu šodien izgaismoja Igaunijas karoga krāsās.