Ziņas vieglajā valodā 24. februārī

Ziņas vieglajā valodā 24. februārī

Ziņas vieglajā valodā 24.februārīLauris Zvejnieks

    Pasaulei jāgatavojas lielākai koronavīrusa izplatībai

    Pasaulei ir jābūt gatavai vēl lielākai koronavīrusa izplatībai. Pasaules veselības organizācija aicina valstis pielikt lielākas pūles, lai apturētu jaunā vīrusa izplatīšanos.

    Infekcijas uzliesmojums prasījis jau vairāk nekā divarpus tūkstošus dzīvību.

    Aizvadīto dienu laikā vīrusa strauja izplatīšanās notikusi Irānā, Itālijā un Dienvidkorejā. Pasaules Veselības organizāciju satrauc pēkšņais saslimšanas gadījumu skaita pieaugums.

    Valdība uzklausīs speciālistu viedokli par vīrusa draudiem

    Valdība rīt uzklausīs speciālistu viedokli par vīrusa radītajiem draudiem. Nepieciešamības gadījumā valdība varētu lemt par turpmāko rīcību, lai nepieļautu vīrusa nonākšanu Latvijā. 

    Izskanējis priekšlikums uz laiku slēgt aviosatiksmi ar tām Itālijas pilsētām, kur vīruss ir konstatēts.

    Itālijā ar koronavīrusu inficējušies vairāk nekā 200 cilvēku

    Itālijā ar jauno koronavīrusu inficējušies jau vairāk nekā 200 cilvēku.

    Pieci cilvēki ir miruši. Visi mirušie cilvēki bijuši vecāki par 68 gadiem. Lielākajai daļai no mirušajiem pirms inficēšanās bija citas veselības problēmas.

    Strenčos ar smago tehniku protestē pret novadu reformu

    Strenčos iedzīvotāji ar smago tehniku bloķēja vienu no galvenajām ielām. Šādā veidā iedzīvotāji protestēja pret iecerēto novadu reformu.

    Protesta akcijas dalībnieki nevēlas Strenču pievienošanu Valkai. Iedzīvotāji uzskata, ka viņu viedokli neņem vērā.

    Prezidents izsludinājis likumu par Rīgas domes atlaišanu

    Valsts prezidents Egils Levits izsludinājis likumu par Rīgas domes atlaišanu.

    Likums paredz, ka ārkārtas Rīgas domes vēlēšanas ir jāsarīko divu mēnešu laikā.

    Plānots, ka vēlēšanas notiks 25.aprīlī.

    Līdz ar domes atlaišanu pilsētas vadības grožus pārņems pagaidu padome. Padome pildīs domes funkcijas. Tā darbosies līdz dienai, kad uz pirmo sēdi sanāks jaunievēlētā dome.

    Vācijā vismaz 30 ievainoto, automašīnai iebraucot pūlī

    Vācijā vismaz 30 cilvēki ievainoti, kad pūlī iebraukusi automašīna. Tas noticis Folkmarsenes mazpilsētā Vācijas vidienē. Mazpilsētā notika karnevāls.

    Autovadītājs notikuma vietā aizturēts. Policija uzskata, ka uzbraukšana karnevālā dalībniekiem notikusi apzināti. Policija ierosinājusi krimināllietu par slepkavības mēģinājumu.

    Holivudas producents Vainstains atzīts par vainīgu apsūdzībās par seksuālu uzmākšanos

    Holivudas producents Hārvijs Vainstains atzīts par vainīgu apsūdzībās par seksuālu uzmākšanos un izvarošanu.

    Tomēr 67 gadus vecais producents attaisnots vissmagākajā apsūdzībā par seksuālu uzbrukumu. Šī apsūdzība viņam draudēja ar mūža ieslodzījumu.

    Naktī paliks aukstāks

    Naktī paliks aukstāks. Gaisa temperatūra pazemināsies līdz 0..-5 grādiem, prognozē sinoptiķi. Mākoņu daudzums palielināsies. Nokrišņi naktī nav gaidāmi.

    Dienā gaidāms lietus un sniegs. Pūtīs lēns vējš. Gaisa temperatūra dienā būs +1..+5 grādi.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti