Ziņas vieglajā valodā 24. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 24. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 24. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā notikusi Lielā Talka

Latvijā sestdien notika Lielā talka.

Talcinieki ievēroja epidemioloģiskos noteikumus un strādāja pa vienam, vai diviem, vai ģimenes lokā.

Talkas rīkotāji saka, ka cilvēki ļoti priecājās par iespēju atrasties ārā un sakopt apkārtni.

Šogad bija ap 2000 pieteiktu talkas vietu. Tas ir mazliet mazāk nekā 2018. gadā.

Pret Covid-19 vakcinē prioritāro grupu cilvēkus

Sestdien lielajos vakcinācijas centros četrās pilsētās pret Covid 19 potēja prioritāro grupu cilvēkus.

Viņi saņēma "Pfizer/BionTech" vakcīnas poti.

Arī svētdien vakcinēs prioritāro grupu cilvēkus, kuri ir saņēmuši uzaicinājumu.

Pārējiem uz vakcinācijas centriem nav jādodas.

Maija brīvdienās notiks plaša vakcinācija

Veselības ministrs Daniels Pavļuts (AP) saka, ka arī maija brīvdienās no 1.maija līdz 4.maijam notiks liela mēroga vakcinācija.

Nākamajā nedēļā Latvija saņems vairāk nekā 100 tūkstošus vakcīnu devu no četriem ražotājiem.

No nākamās nedēļas plānots sākt piegādāt "Pfizer/BioNTech" vakcīnas ģimenes ārstiem visā Latvijā.

Latvijā diennaktī atklāti vairāk nekā 700 Covid-19 gadījumu

Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 711 Covid-19 gadījumi.

Miruši septiņi cilvēki.

Veikti gandrīz 15 tūkstoši testu, pozitīvi bija 4,8%.

Divu nedēļu kumulatīvais saslimstības rādītājs ir nedaudz paaugstinājies un ir 404,4.

Slimnīcās ārstējas 645 Covid-19 pacienti, 74 ir smaga slimības gaita.

Lielākā daļa vakar atklāto Covid 19 gadījumu reģistrēti Rīgā, Jelgavā, Daugavpilī un Siguldā.

Eiropas Savienība nosoda Krievijas vēršanos pret portālu "Meduza"

Eiropas Savienība nosoda Krievijas lēmumu pasludināt par “ārvalstu aģentu” Rīgā reģistrēto interneta mediju “Meduza”.

Turpmāk medijam pie visām savām publikācijām un ierakstiem sociālajos tīklos būs jāpievieno paziņojums, ka “Meduza” ir “ārvalstu aģents”.

Pretējā gadījumā tam draudēs bargi naudassodi.

Vietne arī būs pakļauta stingrākai Krievijas varasiestāžu uzraudzībai.

Indonēzijas zemūdenes apkalpe gājusi bojā

Klusajā okeānā pie Bali salas sestdien atrada pazudušo Indonēzijas zemūdeni.

Visa kuģa komanda ir gājusi bojā.

Zemūdenē atradās 53 cilvēki.

Zemūdenes vraks atrodas aptuveni 850 metru dziļumā.

Zemūdenes avārijas iemesls pagaidām nav zināms.

Zemūdene pazuda 21. aprīlī.

Durbes ērgļu ligzdā izšķīlies otrais mazulis

Tūkstošiem cilvēku tiešraidē vēro notiekošo jūras ērgļu ligzdā Durbē.

Sestdien saullēktā ligzdā izšķīlies otrais ērgļu mazulis.

Taču satraukumu radīja tas, ka ērgļu mammas Mildas jaunais partneris Čips kādu laiku nenesa barību.

Taču šopēcpusdien Čips ieradās ligzdā ar ēdienu, ko ērgļu mamma Milda varēja izbarot mazuļiem.

Uzvaras parkā Rīgā uzziedējušas sakuras

Uzvaras parkā Rīgā uzziedējušas sakuras.

Sakuras Uzvaras parkā iestādīja pirms deviņiem gadiem, pateicoties Japānas vēstniecībai Rīgā.

Pēc tam sakuru stādījumus papildināja.

Sakura simbolizē Japānu, tās iedzīvotāji sakuru ziedēšanu ik gadu saista ar pavasara iestāšanos.

Svētdien gaidāms lietus un sniegs

Latvijā svētdien būs brāzmains vējš un snigs sniegs, bet dienā līs.

Naktī vietām veidosies sniega sega, kas sasniegs divus līdz četrus centimetrus.

Rietumu, ziemeļrietumu vējš būs brāzmains 15-17 metri sekundē.

Gaisa temperatūra naktī būs -1…+4 grādi. Dienā +3…+6 grādi.

Rīgā pa laikam snigs, bet dienā līs lietus.

Mērens rietumu, ziemeļrietumu vējš, brāzmās sasniegs 15-16 metrus sekundē.

Gaisa temperatūra naktī +1…+3 grādi. Dienā +3…+5 grādi. Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti