Ziņas vieglajā valodā 23.martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23.martā.

Ziņas vieglajā valodā 23.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt


Valdība vērtēs Covid-19 ierobežojumus

Valdība trešdien, 24. martā, vērtēs iespējamās izmaiņas Covid-19 izplatības dēļ ieviestajos drošības pasākumos un ierobežojumos.
Taču ierobežojumus neatcels.
Tos varētu pakāpeniski mīkstināt.
Iespējams, ministri nolems nepagarināt ārkārtējo situāciju.
Patlaban tā ir noteikta līdz 6. aprīlim.

Latvijā vēl 508 Covid-19  saslimšanas gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā reģistrēti 508 jauni Covid-19 gadījumi.
12 cilvēki miruši.
Pārbaudīti vairāk nekā 18 500 cilvēku, pozitīvi bija 2,7% testu.
Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits nedaudz samazinājies, un patlaban tajās ārstējas 675.
68 ir smaga slimības gaita.

Covid-19 izplatās Latvijas kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā

Covid-19 izplatās Latvijas kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā.
Lietuvā pirmdien, 22. martā, atklāja vēl 855 inficētos.
Miruši 12 cilvēki.
Lietuvā tāpat kā Latvijā ir atklāts jaunā koronavīrusa Dienvidāfrikas paveids.
Tas ir ļoti lipīgs.
Lietuvas valdības vadītāja Ingrīda Šimonīte pieļauj ierobežojumu pastiprināšanu.
Tas nozīmē, ka arī Lieldienās būs liegta plaša pulcēšanās.

Arī Igaunijā turpina pieaugt saslimstība ar Covid-19.
Aizvadītajā diennaktī atklāti 1064 jauni Covid-19 gadījumi, miruši 12 cilvēki.
Igaunijas valdības vadītāja Kaja Kallasa brīdināja, ja Covid-19 izplatību neizdosies apturēt, stingros ierobežojumus būs jāsaglabā visu vasaru.

Digitālās TV lietā jauni apsūdzētie

Tā dēvētās digitālgeitas lietā parādās jauni apsūdzētie.
Par iespējamām nelikumībām digitālās televīzijas ieviešanā apsūdzēts arī bijušais Satiksmes ministrijas valsts sekretārs Nils Freivalds un bijušais Latvijas Valsts radio un televīzijas centra valdes priekšsēdētājs Lauris Dripe.
Kopumā kriminālprocesā apsūdzētas deviņas personas.
Starp apsūdzētajiem arī bijušais premjers Andris Šķēle un bijušais satiksmes ministrs Ainārs Šlesers.
Prokuratūra uzlikusi arestu apsūdzēto personu mantai.

Krievija draud atņemt zemi Ukrainas pilsoņiem Krimā

Krievijas anektētajā Krimā zeme nedrīkst piederēt ārvalstu pilsoņiem.
Ir stājies spēkā Krievijas prezidenta Vladimira Putina pirms gada parakstītais rīkojums.
Īpaši smagi šāds aizliegums skar Krimā dzīvojošos Ukrainas pilsoņus.
Viņi uzskata, ka Krievija viņus piespiež kļūt par Krievijas pilsoņiem.
Eiropas savienība uzskata, ka Krievija pārkāpj starptautiskās tiesības.
Rietumvalstis uzskata, ka Krima ir Ukrainas sastāvdaļa un Krievija to ir okupējusi.

Navaļnija sabiedroties aicina uz protestiem

Krievijas opozicionāra Alekseja Navaļnija sabiedrotie aicina cilvēkus visā Krievijā uz protestiem, lai pieprasītu Navaļnija atbrīvošanu.
Protestu datums vēl nav zināms.
To izsludinās, kad protestiem būs pieteikušies 500 000 cilvēku.
Organizatori sola, ka tie būs lielākie protesti Krievijas vēsturē.

Īslīces upē Rundāles novadā noplūdusi dīzeļdegviela

Rundāles novada Īslīces upē noplūda dīzeļdegviela.
Piesārņojums ir vismaz piecu kilometru garumā visā upes platumā.
Dīzeļdegvielas savākšanai izvietotas bonas.
Dīzeļdegviela noplūda no nelikumīga pieslēguma dīzeļdegvielas cauruļvadam.
Policija meklē vainīgo, bet vides dienesti aprēķina videi nodarīto kaitējumu.
Iedzīvotājus aicina pagaidām nelietot Īslīces upes ūdeni.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti