Ziņas vieglajā valodā 23.maijā

Ziņas vieglajā valodā 23.maijā.

Ziņas vieglajā valodā 23.maijāAgnese Vasermane

    Latvijas izglītības un zinātnes arodbiedrību arī turpmāk vadīs Inga Vanaga

    Latvijas izglītības un zinātnes darbinieku arodbiedrības vadītāja arī turpmāk būs Inga Vanaga. Viņu šodien pārvēlēja šajā amatā. Vanagas vietniece būs Irina Avdejeva. Viņa līdz šim arodbiedrībā bija izglītības eksperte. Šī arodbiedrība aizstāv skolotāju un citu izglītības darbinieku tiesības un intereses.

    Covid-19 atklāts vēl 16 cilvēkiem

    Latvijā vakar Covid-19 atklāja 16 cilvēkiem. Veica pusotru tūkstoti testu. Lielākā daļa saslimušo (jeb 14) ir no sociālās aprūpes centra "Mārsnēni". Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati. "Mārsnēnos" saslimuši gan aprūpes centra klienti, gan darbinieki. Slimības izplatīšanos "Mārsnēnos" izmeklē policija. Sociālās aprūpes centrs "Mārsnēni" atrodas Priekuļu novadā.

    Rīgā notiks Zemessardzes mācības

    Rīt Rīgā notiks Zemes-sardzes mācības. Mācības sāksies pulksten septiņos no rīta un beigsies pēcpusdienā. Zemessargi mācīsies kaujas paņēmienus. Ieročus mācībās neizmantos. Pa ielām brauks Zemessardzes mašīnas. Cilvēkus aicina par to nesatraukties. Zemessardze ir Latvijas aizsardzības vienība. Cilvēki Zemessardzē iestājas un darbojas brīvprātīgi.

    Lietuvā ar Covid-19 miruši vēl divi cilvēki

    Lietuvā vakar ar Covid-19 miruši vēl divi cilvēki. Koronavīrusu atklāja 12 cilvēkiem. Kopumā Lietuvā līdz šim ar Covid-19 saslimuši ap 1600 cilvēku. Divas trešdaļas no viņiem ir izveseļojušies. Igaunijā savukārt Covid-19 vakar atklāja 14 cilvēkiem. Igaunijā līdz šim saslimuši vairāk nekā 1800 cilvēku. No viņiem apmēram puse ir izveseļojušies.

    Lidmašīnas avārijā Pakistānā izdzīvojuši divi cilvēki

    Vakar notikušajā lidmašīnas avārijā Pakistānā izdzīvoja divi cilvēki. Gāja bojā gandrīz simt cilvēku. Lidmašīna bija ceļā no Pakistānas pilsētas Lahoras uz citu Pakistānas pilsētu Karači. Avārijas iemesls nav skaidrs. Iespējams, lidmašīnai bija tehniskas problēmas.

    Brazīlijā otrs lielākais Covid-19 gadījumu skaits pasaulē

    Brazīlijā ir otrs lielākais ar Covid-19 saslimušo skaits pasaulē. Par to brīdina Pasaules veselības organizācija. Brazīlijā oficiāli reģistrēti 330 tūkstoši ar Covid-19 inficētu cilvēku. Visvairāk cilvēku ar Covid-19 saslimuši Amerikā. Nedaudz mazāk saslimušo ir Krievijā.

    Jeruzalemē sāks tiesāt Netanjahu

    Rīt Jeruzalemē sāks tiesāt Izraēlas premjerministru Benjaminu Netanjahu. Viņam ir izvirzītas vairākas apsūdzības. Piemēram, Netanjahu esot pieņēmis naudu par labvēlīgiem lēmumiem. Par to viņam draud ilgs cietumsods. Netanjahu visas apsūdzības noraida. Viņa tiesa bija paredzēta jau pirms diviem mēnešiem. Tiesas sēdi pārcēla koronavīrusa izplatības dēļ.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti