Ziņas vieglajā valodā 23.janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23.janvārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 23.janvārī.
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Apstiprina Kariņa valdību

Saeima trešdien, 23.janvārī, apstiprināja jauno valdību.
To vadīs Krišjānis Kariņš no „Jaunās Vienotības”.
Viņu atbalstīja 61 deputāts.

Pret bija „Saskaņa”, Zaļo un Zemnieku Savienība un 5 „KPV LV” politiķi.
Jauno valdību veido „Jaunā Vienotība”, „Attīstībai/Par!”, Nacionālā apvienība, Jaunā Konservatīvā partija un „KPV LV”.

Turpina skatīt Zolitūdes traģēdijas lietu  

Tiesa atsāka skatīt Zolitūdes traģēdijas lietu.
Deviņiem apsūdzētajiem bija grozīta apsūdzība.
Neviens no viņiem savu vainu neatzina.
Nākamā sēde būs pēc nedēļas.

 Gripa prasījusi vēl septiņas dzīvības

Latvijā turpinās gripas epidēmija.
Saslimst arvien vairāk cilvēku.
Pagājušajā nedēļā no gripas mira septiņi cilvēki.
Gripas epidēmija ir arī Dienvideiropā, piemēram, Rumānijā un Bulgārijā.

ES neatbalsta “Brexit” plānu B

Eiropas Savienība neatbalsta „Brexit” plānu B.
Paziņoja Eiropas galvenais runas vīrs Mišels Barnjē.
Lielbritānijai paliek trīs varianti.

Pirmais - Lielbritānija vienojas ar Briseli.

Otrais - tā nevienojas ar Briseli.

Trešais  - Apvienotā Karaliste paliek Eiropas Savienībā.

Lielbritānijas parlaments runās par iespējām.

 ASV turpinās dalību NATO

Amerikas Savienotās Valstis turpinās dalību NATO.
Iepriekš prezidents Donalds Tramps solīja izstāties.
Politiķi tam nepiekrīt.

ASV ar naudu atbalstīs NATO.

Rīgas Zoodārzā piedzima ronēns

Rīgas Zooloģiskajā dārzā piedzima ronēns.
Pagaidām viņam ir mazliet dzeltenīgs kažoks.
Vēlāk tas būs pilnīgi balts.

Pēc pāris nedēļām to nevarēs atšķirt no vecākiem.
Roņu pārim – Kristai un Puikam - šis ir otrs kopīgais mazulis.
Pirmais piedzima pirms diviem gadiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti