Ziņas vieglajā valodā 23.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 23.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Atzīmē Baltijas ceļa 30. gadadienu

Latvijā šodien atzīmē Baltijas ceļa 30. gadadienu. Rīgā šodien tikās visu trīs valstu premjeri. Viņi uzsvēra Baltijas ceļa nozīmīgumu mūsdienās. Svinīgi pasākumi šodien ir visā Baltijā. Lietuvā sabiedriskais medijs izveidoja instalāciju no 2 tūkstošiem vecu radioaparātu. Šovakar tie atskaņos skaņdarbu "Atmostas Baltija”. Vēl šogad Baltijas ceļu mēro cilvēki ar invaliditāti, motociklisti un citi. Līdzīga akcija šodien notiek citviet pasaulē. Tūkstošiem demonstrantu pasaules uzmanību pievērš ar "Honkongas ceļu”.

Atmaksu par obligāto apdrošināšanu saņēmusi daļa iedzīvotāju

Atmaksu par obligāto apdrošināšanu saņēma daļa iedzīvotāju. Brīvprātīgās iemaksas veica 5600 cilvēki. Trešdaļai no viņiem naudu jau atmaksāja. Iemesls ir atceltā "divu grozu” veselības sistēma. Tās vietā būs vienots pakalpojumu klāsts visiem. Šī gada laikā iemaksas summu atgriezīs visiem. To sola Nacionālajā veselības dienestā.

"PNB bankas" klientiem jāsniedz informācija par konta maiņu

"PNB bankas” klientiem jāiesniedz informācija par konta maiņu. Tas nepieciešams pensiju un pabalstu saņemšanai. Ar iesniegumiem jāvēršas Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā. Tāpat izmantojams ir esošs konts jebkurā kredītiestādē vai Pasta norēķinu sistēmā.

Amazones lietus meži Brazīlijā joprojām liesmās

Amazones lietus meži Brazīlijā joprojām liesmās. Tur šogad ir rekordliels ugunsgrēku skaits. To izplatība ir par 85% lielāka nekā pērn. Tā liecina Nacionālo satelītu dati. Reģionā ir spēkā ārkārtas stāvoklis. Eiropā to raksturo kā starptautisku krīzi. Tomēr Brazīlijas prezidents pagaidām atsakās no citu valstu palīdzības. Ugunsgrēku izcelsmi vērtēs izmeklēšanā. Amazones lietus meži ir nepieciešami florai un faunai. Turklāt tie saražo 20% no planētas skābekļa.

Itālijā ārkārtas vēlēšanas ved uz potenciālu katastrofu

Itālijas ārkārtas vēlēšanas ved uz potenciālu katastrofu. Tā uzskata vietējais žurnālists Frančesko Bongarra. Viņa skatījumā šāda situācija Itālijā ir pirmo reizi. Tur nav valdības. Turklāt atsevišķi politiķi pieprasa pirmstermiņa parlamenta balsojumu. Pagaidām starp politiskajiem spēkiem notiek savstarpējas sarunas.

Kuzņecovam četru gadu diskvalifikācija

Krievijas hokejistam Jevgēņijam Kuzņecovam piespriesta 4 gadu diskvalifikācija. Viņš šo laiku aizvadīs bez Starptautiskās Ledus hokeja federācijas rīkotām un pārraudzītām sacensībām. Vēl nav skaidra Kuzņecova dalība Nacionālās hokeja līgas čempionvienībā Vašingtonas "Capitals”. Sportista organismā šogad atrada kokaīna pēdas. Tādējādi viņš pārkāpa antidopinga noteikumus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti