Ziņas vieglajā valodā 23.augustā

Ziņas vieglajā valodā 23.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 23.augustāMatīss Rutks

    Atzīmē Baltijas ceļa 30. gadadienu

    Latvijā šodien atzīmē Baltijas ceļa 30. gadadienu. Rīgā šodien tikās visu trīs valstu premjeri. Viņi uzsvēra Baltijas ceļa nozīmīgumu mūsdienās. Svinīgi pasākumi šodien ir visā Baltijā. Lietuvā sabiedriskais medijs izveidoja instalāciju no 2 tūkstošiem vecu radioaparātu. Šovakar tie atskaņos skaņdarbu "Atmostas Baltija”. Vēl šogad Baltijas ceļu mēro cilvēki ar invaliditāti, motociklisti un citi. Līdzīga akcija šodien notiek citviet pasaulē. Tūkstošiem demonstrantu pasaules uzmanību pievērš ar "Honkongas ceļu”.

    Atmaksu par obligāto apdrošināšanu saņēmusi daļa iedzīvotāju

    Atmaksu par obligāto apdrošināšanu saņēma daļa iedzīvotāju. Brīvprātīgās iemaksas veica 5600 cilvēki. Trešdaļai no viņiem naudu jau atmaksāja. Iemesls ir atceltā "divu grozu” veselības sistēma. Tās vietā būs vienots pakalpojumu klāsts visiem. Šī gada laikā iemaksas summu atgriezīs visiem. To sola Nacionālajā veselības dienestā.

    "PNB bankas" klientiem jāsniedz informācija par konta maiņu

    "PNB bankas” klientiem jāiesniedz informācija par konta maiņu. Tas nepieciešams pensiju un pabalstu saņemšanai. Ar iesniegumiem jāvēršas Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā. Tāpat izmantojams ir esošs konts jebkurā kredītiestādē vai Pasta norēķinu sistēmā.

    Amazones lietus meži Brazīlijā joprojām liesmās

    Amazones lietus meži Brazīlijā joprojām liesmās. Tur šogad ir rekordliels ugunsgrēku skaits. To izplatība ir par 85% lielāka nekā pērn. Tā liecina Nacionālo satelītu dati. Reģionā ir spēkā ārkārtas stāvoklis. Eiropā to raksturo kā starptautisku krīzi. Tomēr Brazīlijas prezidents pagaidām atsakās no citu valstu palīdzības. Ugunsgrēku izcelsmi vērtēs izmeklēšanā. Amazones lietus meži ir nepieciešami florai un faunai. Turklāt tie saražo 20% no planētas skābekļa.

    Itālijā ārkārtas vēlēšanas ved uz potenciālu katastrofu

    Itālijas ārkārtas vēlēšanas ved uz potenciālu katastrofu. Tā uzskata vietējais žurnālists Frančesko Bongarra. Viņa skatījumā šāda situācija Itālijā ir pirmo reizi. Tur nav valdības. Turklāt atsevišķi politiķi pieprasa pirmstermiņa parlamenta balsojumu. Pagaidām starp politiskajiem spēkiem notiek savstarpējas sarunas.

    Kuzņecovam četru gadu diskvalifikācija

    Krievijas hokejistam Jevgēņijam Kuzņecovam piespriesta 4 gadu diskvalifikācija. Viņš šo laiku aizvadīs bez Starptautiskās Ledus hokeja federācijas rīkotām un pārraudzītām sacensībām. Vēl nav skaidra Kuzņecova dalība Nacionālās hokeja līgas čempionvienībā Vašingtonas "Capitals”. Sportista organismā šogad atrada kokaīna pēdas. Tādējādi viņš pārkāpa antidopinga noteikumus.

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti