Ziņas vieglajā valodā 23.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23.aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 23.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Slēgs Deglava pārvadu Rīgā

Iekšlietu ministrs Sandis Ģirģens uzdevis Valsts policijai no ceturtdienas, 25. aprīļa, rīta slēgt satiksmi pa Deglava tiltu Rīgā.

Būvniecības valsts kontroles biroja eksperti secinājuši, ka Deglava tilts ir ļoti bojāts un ir bīstams.

Valsts policijas priekšnieks Ints Ķuzis paziņoja, ka ar cilvēku drošību nedrīkst riskēt.
Tādēļ policija slēgs tiltu satiksmei.

Satiksmi pār tiltu atkal atjaunos tad, kad saņems ekspertīzes atzinumu, ka tilts ir satiksmei drošs.

Rīgas domē gan tiltu pat bīstamu neuzskata.

Tomēr policija jau sākusi izstrādāt satiksmes organizācijas plānu.


Pāreja uz mācībām latviešu valodā atbilst Satversmei

Pāreja uz mācībām latviešu valodā atbilst Satversmei.
Tajā nav saskatāma diskriminācija.
Tā nolēma Satversmes tiesa.

Tiesa secināja, ka pāreja uz mācībām latviešu valodā nepārkāpj Satversmē norādīto, ka ikvienam ir tiesības uz izglītību.

Pāreju uz mācībām latviešu valodā Satversmes tiesā apstrīdēja vairāki „Saskaņas” deputāti.

Ukrainas prezidenta vēlēšanās par Zelenski nobalsoja 73,22%

Ukrainā svētdien notikušajā prezidenta vēlēšanu otrajā kārtā aktieris Volodimirs Zeļenskis ieguvis 73,22% balsu.

Pašreizējais prezidents Petro Porošenko saņēmis 24,45% balsu.

Tā otrdien, 23. aprīlī, paziņoja Centrālā vēlēšanu komisija pēc visu protokolu apstrādes.

Par nederīgiem atzīti 2,31% vēlēšanu biļetenu.

Kims Čenuns tiksies ar Putinu

Ziemeļkorejas līderis Kims Čenuns šonedēļ tiksies ar Krievijas prezidentu Vladimiru Putinu.

Tā paziņoja Kremlis.

Tā būs abu pirmā tikšanās.
Tā notiks ceturtdien Vladivostokā, Krievijas Tālajos Austrumos.

Kims Čenuns un Vladimirs Putins spriedīs par politisko un diplomātisko risinājumu kodolproblēmai Korejas pussalā.

Lielbritānijā atsākas “Brexit” sarunas

 Lielbritānijā otrdien, 23. aprīlī, atsākas „Brexit” sarunas starp valdību un leiboristu partiju.

Pieaug spiediens uz Lielbritānijas premjeri Terēzu Meju.

Viņas darbu plāno vērtēt arī vairāk nekā 70 vietējo asociāciju vadītāju.

Ugunsgrēkā cietušo Parīzes Dievmātes  katedrāli steidz pasargāt no lietus

Francijā strādnieki steidz pārsegt ugunsgrēkā cietušo Parīzes Dievmātes katedrāli.

Katedrāle jāpārklāj, jo otrdien, 23. aprīlī, vakarā Parīzē prognozē lietu.

Iespējams, būs arī pērkona negaiss.

Trešdien, 24. aprīlī, Parīzē stipri līs.

Lietus ugunī cietušajai katedrālei var nodarīt jaunus bojājumus.

Iedzīvotājus uztraukuši ziedputekšņu plankumi Buļļupē

Latvijā sociālajos medijos iedzīvotāji dalās ar satraukumu par tumšiem plankumiem Buļļupē.

Vides dienestā skaidro, ka tos veido ziedputekšņi, sajaucoties ar putekļiem.

Šādas parādības drīzumā varēs vērot arī citviet.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti