Ziņas vieglajā valodā 23. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 23. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Palīdzīga roka

Zviedrija palīdzēs Latvijai ārstēt Covid-19 slimniekus.

Zviedrija palīdzēs ar dažādām iekārtām un aparātiem.

Tos saņems slimnīcas.

Palīdzību Latvijai sola arī citas Eiropas savienības dalībvalstis.

Latvija lūdza palīdzību, jo slimnīcās strauji pieaug Covid-19 pacientu skaits.

Slimnīcās rekorddaudz pacientu

Latvijā slimnīcās ir jau 1277 Covid-19 pacienti.

Tik daudz Covid-19 pacientu slimnīcās ir pirmo reizi.

Smaga slimības gaita ir 154 pacientiem.

Aizvadītajā diennaktī miruši 26 inficēti cilvēki.

Kopumā Latvijā miruši jau vairāk nekā 3000 Covid-19 slimnieku.

Augstākā saslimstība Baltijā

Diennaktī reģistrēti vēl 2932 jauni Covid-19 gadījumi.

Vairāk nekā 2000 nebija vakcinēti, bet 738 bija.

Divu nedēļu saslimstības kumulatīvais rādītājs ir 1605,9.

Tas ir augstākais Baltijā visā pandēmijas laikā.

Arī kaimiņos saslimstība aug

Arī pārējās Baltijas valstīs inficēto skaits palielinās.

Igauņu eksperti uzskata, ka ir jārīkojas tāpat kā Latvijā.

Ir jāievieš stingrāki ierobežojumi visiem iedzīvotājiem, ne tikai nevakcinētajiem.

Tallinā protestē

Tallinā šodien notika protesta demonstrācija pret ierobežojumiem un vakcināciju.

Protesta akcijā piedalījās tūkstošiem cilvēku.

Protestētāji pieprasīja pārtraukt piespiedu vakcinēšanos, sabiedrības dalīšanu pēc Covid-19 sertifikāta un bērnu vakcinēšanu pret Covid-19.

Grūti klājas arī Rumānijai

Arī Rumānijā vīruss izplatās ļoti strauji.

Rumānijā, tāpat kā Latvijā, no pirmdienas būs ļoti stingri ierobežojumi.

Rumānijā būs arī komandantstunda.

Taču tā būs jāievēro tikai cilvēkiem bez Covid-19 sertifikāta.

Krievijā daudz upuru

Krievijā jau piekto dienu pēc kārtas nomiruši vairāk nekā 1000 inficētu cilvēku.

Ļoti daudz reģistrē arī jaunus inficētos.

Tomēr plašus ierobežojumus Krievijā neievieš.

Katram reģionam ir atļauts rīkoties pēc saviem ieskatiem.

Valdība vaino cilvēkus, kuri nevēlas vakcinēties.

Patlaban poti pret Covid-19 saņēmuši tikai 36% krievu.

Atkal notver lāci

Valkas novadā pagājušajā naktī notvēra un atkal mežā palaida vienu no iepriekš izšķirtajiem lāčiem.

Lācis bija atgriezies pie cilvēkiem un atsācis postīt viensētu īpašumus.

Lāci notvēra un aizveda uz mežu Alūksnes novadā.

Lācim dota vēl viena iespēja mācīties izdzīvot savvaļā.

Tā uzskata Dabas pārvaldē.

Laika ziņas

Naktī vietām Latvijā vēl gaidāms īslaicīgs lietus, bet dienā vairs nelīs. Ziemeļrietumu, rietumu vējš, piekrastē brāzmains. Gaisa temperatūra naktī -2...6 grādi, dienā 5…10 grādi.

Rīgā naktī nedaudz īslaicīgi līs, dienā nokrišņu nebūs.

Naktī būs brāzmains ziemeļrietumu vējš un gaisa temperatūra pazemināsies līdz 3...5 grādiem.

Dienā vējš būs lēns un gaisa temperatūra sasniegs 7...8 grādus.

Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti