Ziņas vieglajā valodā 23. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 23. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 23.oktobrīMatīss Rutks

    Atlaiž "Rīgas kartes" valdi

    Akcionāru sapulcē šodien atlaida „Rīgas kartes” valdi. Amatus zaudēja Jānis Meirāns, Pāvels Tulovskis un Ēriks Morizūrs.

    Viņu vietā iecēla jaunus valdes locekļus. Tomēr Morizūrs un Tulovskis kļūs par uzņēmuma direktoriem.

    „Rīgas karte” uztur galvaspilsētas transporta un autostāvvietu elektronisko norēķinu sistēmu.

    Latvijā mazākais cilvēku skaita sarukums

    Latvijā šogad mazākais cilvēku skaitu sarukums divdesmit gados. Tas skaidrojams ar mazāku mirstību. Tāpat iemesls ir rekordzema emigrējušo un imigrējušo skaita starpība.

    Absolūtais zaudējums ir 2900 cilvēki. Tā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

    "Dzintaram" dubultojies nodokļu parāds

    Uzņēmumam „Dzintars” dubultojies nodokļa parāds. Tas patlaban ir gandrīz 7 miljoni eiro. Pirms diviem gadiem summa nesasniedza 3,5 miljonus eiro. Turklāt tiesā atrodas maksātnespējas pieteikums.

    Bet „Dzintars” neplāno darba pārtraukumu. Uzņēmums arī turpinās sarunas ar ārvalstu investoriem. Savukārt tiesa maksātnespēju skatīs novembra pirmajā nedēļā.

    Vājas zināšanas par HIV

    Latvijas iedzīvotāju zināšanas par HIV ir vājas. To secināja pētījumā „Mīti un patiesība par HIV pārneses ceļiem”.

    Sabiedrībā joprojām valda aizspriedumi par šo infekciju. Pietiekama informācija ir mazāk nekā pusei aptaujas dalībnieku. Tā norādīja Rīgas Stradiņa universitātes pasniedzēja Anda Ķīvīte-Urtāne.

    Kravas konteinerā atrod 39 cilvēku līķus

    Lielbritānijā kravas konteinerā atrada 39 cilvēku līķus. Mirstīgās atliekas apzināja kravas automašīnā.

    Incidents notika Eseksas grāfistē. Policija izmeklē notikušo. Tāpat likumsargi identificē bojā gājušos. Policija aizdomās par slepkavību aizturēja vienu personu.

    Turcija un Krievija sadarbosies Sīrijā

    Turcija un Krievija vienojas par sadarbību Sīrijas ziemeļos. Tas attiecas uz drošības zonu. Abas valstis šajā rajonā kopīgi veiks patruļas.

    Tagad teritorija jāpamet kurdu kaujiniekiem. Turcija un Krievija viņiem deva nedēļu laika. Tādējādi Krievija palielina ietekmi Tuvajos Austrumos.

    Vācijas skatījumā Sīrijas ziemeļus jāuzrauga arī Eiropai.

    Izraēlā jauno valdību veidos Gancs

    Izraēlā jauno valdību veidos Benijs Gancs. To politiķim uzticēja valsts prezidents.

    Iemesls ir līdzšinējā premjera Benjamina Netanjahu neveiksmīgās sarunas. Tomēr eksperti skeptiski vērtē Ganca spējas.

    Lielbritānija gaida ES atbildi

    Lielbritānija gaidīs Eiropas Savienības (ES) līderu atbildi. Par to šodien paziņoja britu premjers Boriss Džonsons. Viņš tikai pēc tam lems par turpmākajiem soļiem.

    Džonsons Briselei nosūtīja dokumentu par "Breksitu”. Viņš procesu aicināja atlikt.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti