Ziņas vieglajā valodā 23. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 23. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 23. jūnijāAigars Rozenbergs

    Latvieši svin Jāņus

    Šodien Latvijā svinam Jāņus.

    Lai nepalielinātos saslimstība ar Covid-19, šogad Jāņus ielīgo attālināti vai nelielos pasākumos.

    Kultūras cilvēki ir sarūpējuši dažādas svētku programmas.

    Jāņu svinētājus aicina izmantot mobilo lietotni "Apturi Covid"

    Veselības ministrijas galvenais infektologs Uga Dumpis aicina Jāņu svinētājus izmantot mobilo lietotni "Apturi Covid"

    Latvijā ar Covid-19 visvairāk slimojot cilvēki vecumā no 20 līdz 40 gadiem.

    Tie ir jauni cilvēki, kuriem patīk satikties un kuri noteikti arī dosies kopā svinēt Jāņus.

    Līdz pagājušajai piektdienai lietotne "Apturi Covid" bija vairāk nekā 70 tūkstošiem, jeb nepilniem 4% Latvijas iedzīvotāju.

    Problēmu gadījumā var zvanīt uz ģimenes ārstu tālruni

    Jāņu brīvdienās iedzīvotāji veselības problēmu gadījumā visu diennakti var zvanīt uz ģimenes ārstu tālruni.

    Policija nerīkos ierastās masveida pārbaudes

    Valsts policija Covid-19 dēļ Jāņu brīvdienās nerīkos ierastās masveida pārbaudes.

    Likumsargi savādāk kontrolēšot, vai autovadītāji nebrauc alkohola vai narkotisko vielu reibumā.

    Tāpat pārbaudīs, vai cilvēki nepārkāpj pulcēšanās ierobežojumus.

    Iekštelpās ļauts sanākt līdz 100, bet ārā – līdz 300 cilvēkiem.

    Pie tam ir jāievēro divu metru attālums vienam no otra.

    Pirms doties svinēt, jāpārliecinās, ka mājoklis ir aizslēgts

    Policija arī aicina pirms došanās svinēt pārliecināties, ka dzīvoklis ir aizslēgts un logi ciet.

    Zagļi svētku laikā neslinko.

    Svētkos sabiedrisko transportu Rīgā nevar izmantot bez maksas

    Šodien un rīt sabiedrisko transportu Rīgā nevar izmantot bez maksas, kā tas parasti ir bijis Jāņu brīvdienās.

    Sabiedriskais transports galvaspilsētā kursē pēc brīvdienu kustības saraksta.

    Bez maksas šodien un rīt var izmantot maksas autostāvvietas Rīgā.

    Jāņu naktī nav gaidāms lietus

    Jāņu naktī lietus Latvijā nav gaidāms.

    Debesis skaidrosies un saglabāsies sauss laiks.

    Tā prognozē sinoptiķi.

    Arī Jāņu dienā būs sauss un silts laiks.

    Gaiss vietām iesils līdz 29 grādiem.

     

    Arī Rīgā šajā naktī būs daļēji mākoņains un sauss laiks. Pūtīs lēns vējš.

    Minimālā gaisa temperatūra būs ap 15 grādiem.

    Rīt galvaspilsētā spoži spīdēs saule un saglabāsies sauss laiks.

    Pūtīs lēns vējš.

    Gaisa temperatūra paaugstināsies līdz 26 grādiem.

    Rīgas peldvietās ūdens temperatūra svārstās no 17 līdz 24 grādiem

    Ūdens temperatūra Rīgas pilsētas peldvietās šodien svārstās no 17 līdz 24 grādiem.

    Vakar-buļļu un Daugavgrīvas pludmalē temperatūra ir 17, bet Vecāķu pludmalē 18 grādi.

    Lucavsalā ir 18, Rumbulā 19 un Ķīpsalā 22 grādi.

    Ķīšezerā ūdens ir iesilis līdz 21-am grādam.

    Krietni siltāks ir Bābelītes ezerā.

    Tur ūdens temperatūra ir 24 grādi.

    Latvijā trešo diennakti pēc kārtas nereģistrē jaunas saslimšanas ar Covid-19

    Latvijā jau trešo diennakti pēc kārtas nav reģistrēti jauni saslimšanas gadījumi ar Covid-19.

    Tā informē Slimību profilakses un kontroles centrā. Veikti vairāk nekā 1400 Covid-19 testi.

    Lietuvā aizvadītajā diennaktī inficēšanās apstiprināta diviem cilvēkiem.

    Tur arī reģistrēts viens nāves gadījums.

    Igaunijā pagājušajā diennaktī inficēšanās ar jauno koronavīrusu atklāta vienam cilvēkam.

    Covid-19 saslimušo skaits pasaulē pārsniedz 9 miljonus

    Apstiprināto inficēšanās ar jauno koronavīrusu gadījumu skaits pasaulē pārsniedzis deviņus miljonus.

    Tā liecina ziņu aģentūras AFP apkopotie dati.

    Ar Covid-19 pasaulē miruši vairāk nekā 474 tūkstoši cilvēku.

    Treniņā smagi cietis motokrosa braucējs Pauls Jonass

    Treniņa laikā smagi cietis Latvijas vadošais motokrosa braucējs Pauls Jonass.

    To atklājis pats sportists.

    Vienā no treniņiem pirms gaidāmā sezonas turpinājuma piedzīvots kritiens.

    Tā rezultātā lauztas trīs ribas un vēl pieci lūzumi konstatēti arī mugurkaula smailajos izaugumos.

    Ārsti sportistam ieteikuši iziet garāku rehabilitācijas, jeb atveseļošanās procesu.

    Šonakt Latvijā būs daļēji mākoņains laiks

    Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijā būs daļēji mākoņains laiks, nakts sākumā rietumos mākoņu būs vairāk.

    Bez nokrišņiem.

    Lēns vējš.

    Gaisa temperatūra 13…16, vietām austrumos 10…12.

    Rīt būs daļēji mākoņains laiks.

    Bez nokrišņiem.

    Pūtīs lēns vējš, jūras piekrastē Z vējš līdz 7 m/s.

    Gaisa temperatūra 24…29, piekrastē 20…24.

    Rīgā naktī būs daļēji mākoņains laiks, rīt dienā debesis skaidrosies.

    Bez nokrišņiem.

    Lēns vējš.

    Gaisa temperatūra naktī ap 15, rīt dienā 25...26.

    Laika prognoze – pirmā – īpaši labvēlīga.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti