Ziņas vieglajā valodā 23. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 23. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Dailes teātri vadīs Juris Žagars

Dailes teātra vadītājs būs Juris Žagars. 

Viņš ir aktieris un uzņēmējs.

Uz Dailes teātra vadītāja amatu notika konkurss.

Konkursā piedalījās 13 cilvēku.

Viņus vērtēja speciāla žūrija, kas piešķīra punktus.

Žagars saņēma visvairāk punktu.

Pagaidām Dailes teātri vada Andris Vītols.

Dailes teātrim būs arī jauns radošais direktors.

Tas būs režisors Viesturs Kairišs.

Dailes teātris drīz mainīsies – tā norādīja kultūras ministrs Nauris Puntulis.

 

Deputāti tikās ārpolitikas debatēs

Saeimā ceturtdien, 23. janvārī, deputāti runāja par ārpolitiku.

To sauc par ārpolitikas debatēm.

Šādas debates notiek katru gadu, un šogad notika desmito reizi.

Uzrunu teica Latvijas ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs.

Runāja arī Saeimas priekšsēdētājas biedre Dagmāra Beitnere Le-Galla, premjers Krišjānis Kariņš un aizsardzības ministrs Artis Pabriks.

Saeimas deputātu uzrunas klausījās arī ārvalstu diplomāti.

Deputāti kritizēja Eiropas Savienības politiku saistībā ar klimatu.

Deputāti aicināja vairāk domāt par dzimstības veicināšanu un drošību internetā.

Deputāti neziņā par situācijas risinājumu: parks vai specdienesta ēka

Deputātiem nav skaidrs, kā rīkoties ar bijušo riteņbraukšanas sacensību vietu „Marss”.

Šī teritorija atrodas Rīgā, Brīvības gatvē.

Iedzīvotāji šajā vietā vēlas parku, bet tur plānots būvēt Valsts drošības dienesta ēku.

Šonedēļ atklājās, ka lēmumu par ēkas celšanu pieņēma jau pirms diviem gadiem.

Pirms mēneša iedzīvotāji sāka vākt parakstus par šīs teritorijas iekārtošanu.

Par parka ierīkošanu parakstījās vairāk nekā 15 000 cilvēku.

Saeima pagarina termiņu Latvijas karavīru dalībai pretterorisma operācijā Irākā

Latvijas karavīri Irākā turpinās cīnīties ar teroristisko organizāciju „Daesh”.

Tā nolēma deputāti.

Latvijas karavīriem Irākā būs jāpaliek vēl divus gadus – līdz 2022. gada 1. februārim.

Iespējams, viņi atgriezīsies Latvijā arī agrāk.

Latvijai ir tiesības to pieprasīt.

Latvijas karavīri apmāca Irākas karavīrus.

Latvijas karavīrus uz Irāku nosūtīja 2016. gadā.

Austrālijā turpinās ugunsgrēki

Austrālijā turpinās lieli mežu un krūmāju ugunsgrēki.

Ceturtdien, 23. janvārī, virs ugunsgrēkiem notika lidmašīnas avārija.

Lidmašīnā bija iekšā trīs amerikāņi.

Viņi visi gāja bojā.

Lidmašīna palīdzēja dzēst ugunsgrēkus.

Avārija notika Jaundienvidvelsā.

Lidmašīnas avārijas brīdī šajā apvidū ugunsgrēkus dzēsa gandrīz divi tūkstoši ugunsdzēsēju.

Liesmas Austrālijā strauji izplatās.

Ir slēgti arī vairāki ceļi.

Tā ziņo Kanberas ceļu policija.

Kanbera ir Austrālijas galvaspilsēta.

Gulbis kaldina uzvaru

Latvijas tenisists Ernests Gulbis Austrālijas atklātajā čempionātā uzvarēja slovēņu tenisistu Aljažu Bedeni.

Spēles rezultāts bija 7-5, 6-3 un 6-2.

Pēc šīs uzvaras Gulbis ir ticis nākamajā – trešajā kārtā.

Trešajā kārtā Gulbis tiek pirmo reizi.

Gulbi sauc par Latvijas pirmo raketi.

Pasaules labāko tenisistu vidū viņš ir 256. vietā.

Viņa pretinieks Bedene ir augstāk – 55. vietā.

Pēc uzvaras Gulbim drīz šajā sarakstā būs labāka vieta.

Abas latviešu tenisistes Aļona Ostapenko un Anastasija Sevastova tālāk vairs nespēlēs.

Austrālijas atklātais čempionāts ilgs vēl pusotru nedēļu, līdz 2. februārim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti