Ziņas vieglajā valodā 23. decembrī

Ziņas vieglajā valodā 23. decembrī.

Noslēdzies labdarības maratons “Dod pieci!”

Akcijā saziedoti 402 065 eiro. 

Ar šo naudu palīdzēs cilvēkiem, kas cieš no vardarbības ģimenē. 

Saņemti jau vairāk nekā 70 palīdzības lūgumi. 

Cilvēki lūdz pagaidu mājas, pirmās nepieciešamības preces un arī transportu, lai aizbēgtu no varmākas. 

Labdarības akcijas rīkotāji uzrakstījuši vēstuli valsts amatpersonām.

Vēstulē aicina mazināt vardarbību valstī.

Latvijā jaunu Covid-19 gadījumu rekords

Aizvadītajā diennaktī atkal ļoti daudziem cilvēkiem atklāja Covid-19. 

Reģistrēti vēl 1145 inficētie. 20 saslimušie ir nomiruši. 

Slimnīcās patlaban ārstējas 948 Covid pacienti. Tas ir mazāk nekā otrdien. 

Slimnīcās pārtrauks plānveida pakalpojumus

Līdz 4. janvārim slimnīcās nesniegs plānveida pakalpojumus. Tā nolēma valdība. 

Slimnīcas ir pārslogotas. 

Ar Covid-19 slimo arī mediķi. 

Slimnīcām ir jāsagatavojas straujam Covid-19 pacientu skaita pieaugumam. 

Taču neatliekamo palīdzību mediķi sniegs. 

Notiks arī operācijas, lai glābtu cilvēku dzīvību. 

Brīvdienās piekritusi strādāt arī daļa ģimenes ārstu.

Nakamnedēļ sāks vakcinēt pret Covid-19

Jau nākamajā nedēļā Latvijā uzsāks vakcināciju pret Covid-19. 

Desmit vakcinācijas kabinetos pirmās vakcīnas saņems mediķi. 

Pēc tam arī sociālās aprūpes iestāžu darbinieki un citi cilvēki no riska grupām.

Potēšanās notiks līdzīgi kā pret gripu. 

Nākamā gada sākumā būs plašāka informācija par vakcinēšanu.

Būs repatriācijas reiss no Lielbritānijas

Repatriācijas reiss no Lielbritānijas būs 28. decembrī. 

Tas būs Lietuvas, Igaunijas un Latvijas kopīgais repatriācijas reiss no Londonas Getvikas lidostas. 

To īstenos “airBaltic”. 

Lidmašīna būs paredzēts tikai tiem Baltijas valstu cilvēkiem, kuri ir nonākuši ārkārtas situācijā.

Repatriantiem būs obligāts Covid tests un 10 dienu pašizolācija valsts ierādītā un apmaksātā viesnīcā.

Austrijā maskas nebūs obligātas skolās

Austrijas Konstitucionālā tiesa atcēla prasību skolās obligāti nēsāt sejas maskas. 

Atcelta arī vienas klases skolēnu sadalīšana uz pusēm, lai mācības varētu organizēt divās maiņās. 

Tiesa atzina šīs prasības par nelikumīgām. 

Austrijas Konstitucionālā tiesa uzskata, ka Izglītības ministrija "nav paskaidrojusi, kāpēc šos pasākumus uzskata par nepieciešamiem". 

Prasību tiesā bija iesnieguši divi skolēni un viņu vecāki.

Slēdz vairākas dabas takas

Mežtaka.

Slēgtas vairākas dabas takas un skatu torņi. 

Slēgti tie dabas objekti, kur nevar nodrošināt cilvēkiem vienvirziena kustību un divu metru distanci vienam no otra. 

Slēgta arī Ķemeru Nacionālā parka teritorijā uz Kaņiera ezera Niedrāju laipa un Sēra dīķu laipa Raganu purvā. 

Dabas teritorijās, kur ir daudz cilvēku, jālieto sejas aizsargmaskas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt