Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 23. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievijas karaspēks ar spārnotām raķetēm apšaudīja Ukrainas pilsētu Odesu

Krievijas karaspēks ar spārnotām raķetēm apšaudīja Ukrainas pilsētu Odesu. Raķetes trāpīja militāram objektam un dzīvojamiem namiem.

Raķešu triecienā nogalināti vismaz pieci cilvēki un 18 ievainoti.

Nogalināto vidū ir trīs mēnešus vecs bērns.

Ukrainas vadība saka, ka Krievija rīkojas kā teroriste.

Ukraina aicināja Krieviju pareizticīgo Lieldienu laikā pārtraukt apšaudes, taču Krievija nepiekrita.

Latvijas krieviski runājošo kopiena pieprasa nekavējoties izbeigt karu Ukrainā

Latvijas krieviski runājošo kopiena pieprasa nekavējoties izbeigt karu Ukrainā.

Kustība "Krievu balss pret karu" šodien rīkoja mītiņu pie Brīvības pieminekļa.

Mītiņā piedalījās vairāki simti cilvēku. Viņu vidū ir arī Latvijā dzīvojošie ukraiņi un tie, kuri šurp ieradušies, bēgot no kara.

Latvijas krieviski runājošie cilvēki saka, ka ir pret karu un Krievijas prezidenta Putina režīmu.

“Kustība "Par!"" paliks apvienībā ar “Latvijas attīstībai”

“Kustība "Par!"" paliks apvienībā ar “Latvijas attīstībai”. Partijas kopā apvienībā piedalīsies 14. Saeimas vēlēšanās. Tas nolemts „Kustība "Par!"" kongresā.

Partija kongresu sasauca, jo daļa tās biedru rosināja apvienību likvidēt. Viņi uzskata, ka „Latvijas attīstībai” ir daudz pārkāpumu. Par to liecina Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja rosinātās lietas.

"Kustības “Par!”" biedri, kurus neapmierina lēmums par sadarbības turpināšanu, domā partiju pamest.

Turpina samazināties Covid-19 pacientu skaits slimnīcās

Turpina samazināties Covid-19 pacientu skaits slimnīcās. Patlaban tajās ārstējas 345. No tiem 133 ir ar pamatdiagnozi Covid-19.

10 pacientiem ir smaga slimības gaita.

Pagājušajā diennaktī nomira 4 inficēti cilvēki.

Covid-19 infekciju atklāja vēl 698 cilvēkiem.

Rīgas centrā darbu sāk policijas velosipēdu patruļas

Rīgas centrā darbu sāk policijas velosipēdu patruļas.

Policisti uzraudzīs kārtību Rīgas centra parkos un patrulēs pa veloceliņiem. Policisti skatīsies, lai autovadītāji nenovieto automašīnas uz ietvēm vai veloceļiem.

Sākoties skolēnu vasaras brīvlaikam, velopatruļas darbu sāks arī citās Rīgas apkaimēs.

Kronvalda parkā pie Kongresu nama atsākusi darboties Rīgas lielākā strūklaka

Kronvalda parkā pie Kongresu nama atsākusi darboties Rīgas lielākā strūklaka. Pagājušajā vasarā strūklaka nedarbojās. To remontēja.

Gadu gaitā strūklaka bija nolietojusies, tai bija dažādas tehniskas problēmas.

Tagad strūklaka ir atjaunota. Remonts izmaksāja vairāk nekā 8000 eiro.

Rīgā ir 13 strūklakas. Trīs no tām ir peldošās.

Drīzumā sāks remontēt Vērmanes dārza strūklaku.

Svētdien Latvijā gaidāms apmācies laiks

Svētdien Latvijā gaidāms apmācies laiks. Daudzviet lietus, pēcpusdienā vietām austrumu rajonos iespējams pērkona negaiss. Ziemeļaustrumu, ziemeļu vējš 4-9 m/s, naktī un priekšpusdienā Kurzemē piekrastē brāzmās līdz 15 m/s, Latgalē austrumu vējš 2-5 m/s. Gaisa temperatūra naktī +4…+8°. Dienā +6…+11°.

Rīgā apmācies. No nakts otrās puses ilgstošs lietus, kas mitēsies vakarā. Ziemeļaustrumu, ziemeļu vējš 4-9 m/s. Gaisa temperatūra naktī un dienā +7…+9°. Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti