Ziņas vieglajā valodā 22.martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22. martā.

 

Ziņas vieglajā valodā 22.martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Latvijā plāno vienotu aprūpes pakalpojumu klāstu

Latvijā plāno vienotu veselības aprūpes pakalpojuma klāstu.
Tas būtu divu veselības aprūpes grozu vietā.

Modeli balstīs uz sociālās apdrošināšanas pamata.
To paredzēs viena procentpunkta sociālā iemaksu likme.

Tas būs obligāta arī, piemēram, mikrouzņēmumos strādājošajiem, patentmaksu veicējiem un autoratlīdzību saņēmējiem.

Izmaiņas izstrādās un pieņems līdz jūlijam.

 Uz LTV valdi – 6 kandidāti

Uz diviem Latvijas Televīzijas valdes amatiem pretendē seši kandidāti.

Viņi iekļuva konkursa trešajā kārtā.

Uz valdes priekšsēdētāja amatu kandidē kādreizējai Latvijas Televīzijas prokūrists Gints Miķelsons un biznesa konsultants Einārs Giels.

Tikmēr uz valdes locekļa amatu digitālās attīstības un satura jautājumos pretendē Latvijas Televīzijas pagaidu valdes locekle Vikija Valdmane-Rozenberga.

Bet uz abiem amatiem kandidē aizvadīto Dziesmu un deju svētku izpilddirektore Eva Juhņēviča, bijušais Latvijas Televīzijas mārketinga direktors Andris Māliņš un Jānis Rušenieks.


Rīgas domes komiteja atbalsta  šī gada budžetu

Rīgas domes komitejā vairākums atbalstīja galvaspilsētas šā gada budžetu.

Tajā plānoti vismaz miljardu eiro izdevumi.
Trešdaļu atvēlēs izglītības nozarei.
Vēl simt miljonus tērēs sociālajai aizsardzībai.

Pašvaldības uzņēmums „Rīgas satiksme” saņems 130 miljonus eiro. Tas radīja lielākos opozīcijas jautājumus.

Tāpat opozīcija rosināja Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja kabineta izveidi domē.

Par galvaspilsētas budžetu pašvaldības deputāti balsos nākamnedēļ.

ES piedāvā Lielbritānijai divus “Brexit”  atlikšanas termiņus

Eiropas Savienība Lielbritānijai piedāvā divus izstāšanās termiņus.

Vienā gadījumā „Brexit” atliks līdz 22. maijam.
Taču tad Lielbritānijai jāakceptē izstāšanās līgums jau nākamnedēļ.

Otrā gadījumā sarunas pagarinās līdz 12. aprīlim.
Bet tad Eiropas Savienība no Lielbritānijas sagaida skaidrību par turpmāko plānu.

Lielbritānijas iedzīvotāji iebilda pret Apvienotās Karalistes izstāšanos no Eiropas Savienības.

Vairāk nekā 3 miljoni cilvēku parakstīja petīciju.
Tajā viņi aicināja „Brexit” atcelšanu.

Šo iniciatīvu sociālajos medijos atbalstīja arī daudzi politiķi un slavenības.

Ziemeļkoreja atsauc personālu no abu Koreju sakaru biroja

Ziemeļkoreja atsauca savu personālu no abu Koreju sakaru biroja.
Par to paziņoja Seula.

Tas notika pēc aizvadītā mēneša Savienoto Valstu un Ziemeļkorejas līderu samita.
Tikšanās beidzās priekšlaicīgi un bez rezultāta.

Phenjana iepriekš arī brīdināja par iespējamiem kodolizmēģinājumiem.

ES neatzīs Izraēlas neatkarību pār Golānas augstienēm

Eiropas Savienība (ES) neatzīs Izraēlas neatkarību pār Golānas augstienēm.
To piektdien, 22. martā, ziņu aģentūrai „Reuters” apliecināja bloka pārstāve sakariem ar presi.

Iepriekš Savienotās Valstis aicināja darīt pretējo.

Šādu ASV soli nosodīja Krievija, Irāna un Sīrija.

Rīgā atklāj Dzīvā sudraba muzeju

Rīgā atklāj Dzīvā sudraba muzeju.
Tā pirmajā stāvā ir juvelierdarbnīca.

Pārējās zālēs izvietoti šī metāla meistardarbi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti