Ziņas vieglajā valodā 22.janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22.janvārī.

 

Ziņas vieglajā valodā 22.janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt


VUGD “Alfā” atklāj pārkāpumus  

Ugunsdzēsēji tirdzniecības centrā „Alfa” atklāja pārkāpumus.
Tos atrada speciālistu pārbaudēs.
Ugunsdzēsēji secināja, ka evakuācija notika caur būvlaukumu.
Tas nav pieļaujams.
Īpašniekam būs jādomā citi evakuācijas veidi.

Prasa izdot deputātu Jurašu kriminālvajāšanai

Deputātu Juri Jurašu aicina izdot kriminālvajāšanai, jo viņš, domājams, izpaudis valsts noslēpumu.
Jurašs ir Jaunās konservatīvās partijas biedrs.
Šī partija uzskata, ka tā ir atriebība.
Konservatīvā partija rosina Saeimu iepazīties ar lietas materiāliem.
Par Juraša izdošanu kriminālvajāšanai jālemj parlamentam.

Īrijai būs jauna robeža ar Ziemeļīriju

Īrijai būs jauna robeža ar Ziemeļīriju.
To plāno, ja Lielbritānijas nepanāks „Brexit” vienošanos ar Eiropas Savienību.
Par to brīdināja Eiropas Komisija.

Francija soda “Google”

Francija piemēroja 50  miljonu eiro lielu sodu interneta kompānijai „Google”.
Šis ir pirmais sods, kas piespriests pēc jaunās Eiropas Savienības datu regulas.

Eiropas Komisija soda “Mastercard”

570 miljonu eiro sodu piesprieda arī ASV karšu kompānijai „MasterCard”.
Eiropas Komisija to noteikusi par konkurences ierobežošanu.
Tā rezultātā diskriminēti patērētāji un mazumtirgotāji.

Paziņo “Oskara” nominācijas

„Oskara” balvu nominācijās dominēja meksikāņu kinorežisora Alfonso Kuarona melnbaltā drāma „Roma”.
Arī grieķu režisora Jorga Lantimosa filma „The Favourite”.
Katrs no darbiem pretendē uz balvām desmit ASV Kinoakadēmijas kategorijās.

 Paziņo gada vārda, nevārda un teiciena pretendentus

Noskaidroti pretendenti 2018. gada vārdam, nevārdam un spārnotajam teicienam.

Kā gada vārds ieteikts, piemēram, „hipstera” vietā – „jaunbārdis”, bet spārtnotjam teicienam izvirzīts politikā pieminētais „oligarhu iedētā ola”.
Vēl piedāvāts ieviest laika apstākļiem noderīgus apzīmējumus "apnullis", "zemnullis", "virsnullis".

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti