Spēcīgs vējš nodara postījumus
Latvijā sestdien ir vētra.
Stiprais vējš nolauzis kokus.
Glābēji no nolauztiem kokiem un zariem atbrīvo ceļus un ielas.
Vējš sabojājis arī mājām jumtus.
Visstiprākais vējš ir jūras piekrastē.
Vējš sāks pierimt naktī, taču arī svētdiena būs vējaina.
Latvija saņēmusi visu laiku augstāko Starptautiskās kredītreitingu aģentūras novērtējumu
Latvija saņēmusi ļoti augstu Starptautiskās kredītreitingu aģentūras novērtējumu.
Tas nozīmē, ka Latvija finanšu ziņā ir droša valsts.
Ārzemju investoriem nav jābaidās par savu naudu, ko viņi iegulda Latvijas uzņēmumos.
Latvijai tagad būs mazāk jāmaksā arī par ārējo parādu.
Tas nozīmē, ka vairāk naudas būs valsts vajadzībām.
Jauno konservatīvo partiju arī turpmāk vadīs Bordāns
Jauno konservatīvo partiju arī turpmāk vadīs tieslietu ministrs Jānis Bordāns.
Sestdien notika partijas padomes sēde.
Tajā partijas biedri pārvēlēja partijas vadību.
Jaunā konservatīvā partija apsprieda arī gaidāmās Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas.
Partijas Rīgas mēra amata kandidāts būs Juris Jurašs.
Viņš saka, ka atbrīvos Rīgu no korupcijas.
"Saskaņa" par mēra kandidātu vēl neizlemj
Par Rīgas domes ārkārtas vēlēšanām sestdien runāja arī partijas "Saskaņa" domes sēdē.
Partija vēl nevienojās par mēra amata kandidātu. To paziņos nākamnedēļ.
ES budžeta sarunas noslēdzas bez rezultāta
Eiropas Savienības (ES) valstu vadītāju sanāksme par daudzgadu budžetu piektdien noslēdzās bez rezultāta.
27 valstu līderi runāja divas dienas.
Taču nespēja vienoties par naudas sadali.
Līdz ar Lielbritānijas aiziešanu no Eiropas Savienības naudas kopējā budžetā ir daudz mazāk.
Itālijā divi koronavīrusa upuri
Itālijā no koronavīrusa nomiruši divi cilvēki.
Kopumā Itālijā inficēti ap 30 cilvēku.
Vīrusa skartajās Itālijas pilsētās cilvēkiem iesaka palikt mājās.
Ir atcelti kultūras un sporta pasākumi.
Ķīnā jaunu koronavīrusa pacientu skaits samazinājies.
Tomēr Pasaules veselības organizācija satraucas, ka to skaits pieaug citos pasaules reģionos.
Latvijas sportisti izcīnījuši vairākas medaļas
Latvijas kamaniņu braucēja Elīza Cauce Pasaules kausa sacensībās Vācijā saņēma zelta medaļu.
Bet Latvijas čempions kamaniņu sportā Kristers Aparjords izcīnīja sudraba medaļu.
Sudraba medaļa arī Latvijas kamaniņu komandai Pasaules junioru čempionātā.
Svētdien par medaļām cīnīsies Latvijas bobslejisti.
Oskars Ķibermanis un Matīss Miknis sestdien pasaules čempionātā Altenbergas trasē, Vācijā, pēc diviem braucieniem ieņem 5.vietu.
Svētdien būs trešais un ceturtais brauciens.