Ziņas vieglajā valodā 22.februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 22.februārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

„Talgo” pārsūdzējis elektrovilcienu konkursa rezultātu pārskatīšanu

Spānijas vilcienu ražotājs „Talgo” tiesā apstrīdējis elektrovilcienu konkursa rezultātu pārskatīšanu.

Pārskatīt iepirkuma konkursa rezultātus „Pasažieru vilcienam” lika Iepirkumu uzraudzības birojs.

Birojs aizliedza slēgt līgumu ar „Talgo”, kas sākotnēji uzvarēja konkursā.

Pēc rezultātu pārskatīšanas „Pasažieru vilciens” nolēma elektrovilcienus pirkt no Čehijas uzņēmuma „Škoda”.

Prasa papildu informāciju "Rīgas satiksmei" par pārvadātajām personām ar invaliditāti

Autotransporta direkcija vēlas papildu paskaidrojumus no pašvaldības uzņēmuma “Rīgas satiksme” par sabiedriskajā transportā pārvadātajām personām ar invaliditāti.

Skaidrojumus prasa saistībā ar ziņām, ka “Rīgas satiksmes” nolīgtās kompānijas “Rīgas mikroautobusu satiksme” transportā pārvietojas aizdomīgi daudz invalīdu.

Viņu braucienu izmaksas jāsedz valstij.

Pērn visā Latvijā personas ar invaliditāti sabiedriskajā transportā brauca gandrīz 15 miljonus reižu.

Vairāk nekā puse no šī skaita - Rīgā.

Rīga arī saņēmusi pusi no 18 miljonu eiro valsts piešķirtās naudas.

Ir aizdomas, ka tik daudz invalīdu nemaz nebrauc ar Rīgas mikroautobusiem.

Ja apstiprināsies aizdomas par krāpšanos, Autotransporta direkcija sola vērsties policijā.

Šogad katrs trešais ugunsgrēka upuris gājis bojā smēķēšanas dēļ

Šogad trešā daļa ugunsgrēka upuru gājuši bojā smēķēšanas dēļ.

Tā paziņoja Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests.

Ugunsgrēkos bojā gājuši pavisam 22 cilvēki.

No šiem cilvēkiem astoņi dzīvību zaudēja neuzmanīgas smēķēšanas dēļ.

Ugunsdzēsēji aicina iedzīvotājus nesmēķēt telpās un mājoklī uzstādīt dūmu detektoru.

Pērn bija 72,8 tūkstoši bezdarbnieku

Latvijā pagājušajā gadā bija 72,8 tūkstoši bezdarbnieku.

Tas ir 7,4% no ekonomiski aktīvajiem iedzīvotājiem.

Tā liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

Pērn Latvijā bezdarbs ir samazinājies par 1,3 procentpunktiem.

Lielākais nodarbināto skaita pieaugums bija būvniecībā, tirdzniecībā, autoservisu nozarē, arī administratīvo un apkalpojošo dienestu jomā.

Sievietēm bezdarba līmenis joprojām ir zemāks - 6,4%.

Vīriešiem - 8,4%.

Saulkrastu pludmalē atrasts šogad pirmais ronēns

Piektdien, 22. februārī, Saulkrastu pludmalē atrasts šogad pirmais ronēns.

Tā informē Dabas aizsardzības pārvalde.

Pārvaldē secina, ka drīzumā Latvijas piekrastē parādīsies arvien vairāk roņu mazuļu.

Tāpēc iedzīvotājus aicina būt uzmanīgiem, pastaigājoties pludmalē, netuvoties ronēniem un tos netraucēt.

 

Palaista Izraēlas raķete uz Mēnesi

No ASV Nacionālās aeronautikas un kosmosa pārvaldes kosmodroma Floridā palaista raķete ar Izraēlas kosmosa zondi.

Tās galamērķis ir Mēness.

Izraēlai šī ir pirmā Mēness misija.

Plānots, ka zonde sasniegs Mēnesi 11. aprīlī.

Ja lidojums būs veiksmīgs, Izraēla kļūs par ceturto valsti, kas nosēdinājusi kosmosa zondi uz Mēness.

Iepriekš to paveica ASV, bijusī Padomju Savienība un Ķīna.

Latvijas upēs iet ledus

Iestājoties siltākam laikam, sākusies ledus iešana Latvijas upēs.

Pašvaldības gan informē, ka situācija patlaban vērtējama kā stabila.

Plūdu risku nav.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti