Ziņas vieglajā valodā 22.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 22.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 "PNB bankas" klienti sāk saņemt atlīdzības

Ceturtdien, 22.augustā, "PNB bankas" klienti sāka saņemt naudu, kas tiem pienākas pēc šīs bankas slēgšanas.

Cilvēki var saņemt naudu, ja tā nav lielāka par 100 tūkstošiem eiro.

Lielākā daļa slēgtās bankas klientu saņems savu naudu pilnībā.

Agri no rīta pie "PNB bankas" un Citadeles banku durvīm veidojās garas rindas.

Izsludināts konkurss uz "Latvijas dzelzceļa" valdes priekšsēdētāja un valdes locekļa amatiem

Ceturtdien, 22.augustā, izsludināja konkursu uz uzņēmuma "Latvijas dzelzceļš" vadības amatiem.

Konkursā meklē uzņēmuma priekšsēdētāju un valdes locekļus.

Interesenti var pieteikties konkursam vienu mēnesi – līdz septembra vidum.

 

Viļņā sāk starptautisku konferenci

Lietuvas galvaspilsētā Viļņā ceturtdien, 22.augustā, sākās divu dienu konference.

Šī konference nosaukta bijušā Lietuvas prezidenta Valda Adamkus vārdā.

Konferencē piedalās daudzu valstu prezidenti un citas augstas amatpersonas.

Šogad konferencē daudz runās par Ukrainas, Gruzijas un Moldovas iespējām pievienoties Eiropas Savienībai un NATO.

Rīgā aiztur zagļus

Policija Rīgā aizturējusi divus zagļus, kas bija apzaguši 25 dzīvokļus.

Dzīvokļus apzaga no februāra līdz jūnijam.

Apzagtie dzīvokļi bija Ķengaragā, Pļavniekos, Teikā, Purvciemā un Iļģuciemā.

Dzīvokļus abi zagļi apzaga pa dienu, kamēr dzīvokļu iemītnieki nebija mājās.

Dažus dzīvokļus apzaga arī pa nakti, kamēr dzīvokļu iemītnieki gulēja.

Policija aicina visus būt uzmanīgiem, aizvērt logus un aizslēgt durvis.

Studenti var saņemt studiju kredītu

Studentus aicina pieteikties studiju kredītam.

Tā ir nauda, ko vēlāk vajadzēs atdot.

Kredītu var tērēt studiju maksai.

Bet var dabūt arī kredītu tēriņiem ikdienā.

Šogad kredītu naudu studentiem izsniedz "SEB banka".

Pagājušogad "SEB banka" studentiem piešķīra kopumā pusotru tūkstoti kredītu.

Šo kredītu kopējā vērtība bija 9,5 miljoni eiro.

Visvairāk studiju kredītiem piesakās studenti no Latvijas Universitātes, Stradiņa universitātes un Rīgas Tehniskās universitātes.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti