Ziņas vieglajā valodā 22.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22.aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 22.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvijā notiek kūlas ugunsgrēki  

Latvijā joprojām notiek daudz pērnās zāles ugunsgrēku.
Pirmdien, 22.aprīlī, pēcpusdienā izcēlās liels kūlas ugunsgrēks Rīgā, Jaunciema gatvē.
Pie Ķīšezera aizdegās kūla un meža zemsedze.
Virs ugunsgrēka vietas pacēlās biezi, tumši dūmi.

Šogad Latvijā notikuši jau vairāk nekā 2000 kūlas ugunsgrēku.
Tas ir vairāk nekā pagājušajā gadā.
Ugunsdzēsēji aicina būt ļoti uzmanīgiem ar uguni.
Īpaši uzmanīgiem ar uguni jābūt mežā.


Par Ukrainas prezidentu ievēlēts Zelenskis  

Ukrainas prezidents būs aktieris Volodimirs Zelenskis.
Viņš uzvarēja svētdien Ukrainas prezidenta vēlēšanās.
Par Zelenski nobalsoja divas trešdaļas vēlētāju.
Par līdzšinējo Ukrainas prezidentu Petro Porošenko nobalsoja nepilna ceturtā daļa balsotāju.
Šie vēl nav galīgie Ukrainas prezidenta vēlēšanu rezultāti.
Galīgie vēlēšanu rezultāti būs pēc nedēļas.

Šrilankā izsludina ārkārtas stāvoklī  

Šrilankā pēc daudzajiem sprādzieniem izsludināts ārkārtas stāvoklis.
Sprādzieni vairākās baznīcās un viesnīcās Šrilankā notika svētdien, 21.aprīlī.
Sprādzienos gāja bojā 300 cilvēku.
Vairāk nekā 500 cilvēku ir ievainoti.
Sprādzienos gāja bojā arī ārzemnieki.
Neviens cilvēks no Latvijas par laimi sprādzienos necieta.
Sprādzienus sarīkoja teroristi.

Notika pārgājiens “Zaļā kāpa Ķemeros”

Pirmdien, 22.aprīlī, notika pārgājiens „Zaļā kāpa Ķemeros”.
Cilvēki no Ķemeru vilciena stacijas devās 20 kilometrus garā ceļā.
Pārgājiena laikā cilvēkiem stāstīja par kādreizējās Ķemeru pilsētas vēsturi.
Ķemerus pirms 60 gadiem pievienoja tagadējai Jūrmalas pilsētai.

Ķemeros var apskatīt kādreizējo Ķemeru viesnīcu, ūdenstorni un citas vēsturiskas celtnes.
Pārgājiens ilga no paša rīta līdz vakaram.

 Sāk rādīt filmu “Humorists”

Pirmdien, 22.aprīlī, Latvijā sāk rādīt jaunu filmu „Humorists”.
Šo filmu veidojušas trīs valstis – Latvija, Krievija un Čehija.
Jaunajā filmā ir runa par slavenu padomju komiķi.
Šim aktierim nemitīgi ir jādomā, par ko drīkst un par ko nedrīkst jokot Padomju Savienībā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti