Ziņas vieglajā valodā 22. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 22. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 22. novembrīPārsla Saktiņa

Pagaidām nemainīs ierobežojumus

Līdz 6. decembrim valdība neplāno mainīt patlaban noteiktos ierobežojumus.

Vai ierobežojumus atvieglos pēc tam, būs atkarīgs no saslimstības ar Covid-19.

Valdība arī varētu atļaut darboties Ziemassvētku tirdziņiem.

Taču tajos būs īpaši drošības pasākumi. Bet par to valdība vēl nav vienojusies.

Saslimstība mazinās

Saslimstība ar Covid-19 Latvijā samazinās.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") apgalvo, ka saslimušo ir mazāk mājsēdes dēļ.

Kariņš aicināja cilvēkus būt apdomīgiem un bez vajadzības nekontaktēties ar citiem, lai neizplatītu Covid-19 tālāk.

Miris 18 gadus vecs sasirgušais

Svētdien Latvijā atklāti 349 jauni Covid-19 gadījumi.

17 inficēti pacienti miruši.

Miris arī kāds 18 gadus vecs pacients.

Covid-19 pacientu skaits slimnīcās diennakts laikā pieaudzis līdz 1106.

Smaga slimības gaita ir 184 Covid-19 pacientiem.

Eiropā pastiprina ierobežojumus

Vairākas Eiropas valstis pastiprina ierobežojumus, lai apturētu koronavīrusa straujo izplatību.

No šodienas karantīnas režīms ieviests Austrijā.

Arī Vācijā noteikti stingrāki ierobežojumi.

Beļģijā nevakcinētajiem aizliegts apmeklēt bārus un restorānus.

Cilvēki Eiropas valstīs nav apmierināti ar ierobežojumiem un pagājušās nedēļas nogalē rīkoja protesta demonstrācijas.

Migrantu mēģinājumi iekļūt ES turpinās

Migranti no Baltkrievijas teritorijas turpina mēģinājumus iekļūt Eiropas Savienībā (ES).

Polijas robežsargi pagājušajā naktī atvairīja kārtējo migrantu uzbrukumu.

Robežsargus apmētāja ar akmeņiem un apžilbināja ar lāzeru stariem.

Aptuveni 70 cilvēkiem izdevās iekļūt Polijas teritorijā, taču viņus atstūma atpakaļ.

Vēl viens reiss

Baltkrievijas vadītājs Aleksandrs Lukašenko paziņojis, ka novembra beigās varētu noorganizēt vēl vienu avioreisu uz Irāku, lai nogādātu mājās vairākus simtus migrantu no Baltkrievijas un Polijas robežas.

Lukašenko apgalvo, ka Vācijas kanclere Angela Merkele apsolīja nogādāt Vācijā 2000 migrantu.

Vācijas valdība saka, ka Lukašenko melo.

Bažas par Krievijas ieceri iebrukt Ukrainā

Ukrainas izlūki paziņojuši, ka Krievija var sākt iebrukumu Ukrainā janvārī vai februāra sākumā.

Krievija pie Ukrainas robežas izvietojusi vairāk nekā 92 000 karavīru.

Krievijas uzbrukuma iespējamais mērķis ir Ukrainas dienvidi un austrumi.

Krievijas prezidents Vladimirs Putins un vairāki Krievijas politiķi šo teritoriju sauc par Jaunkrieviju.

Notikumi kultūrā

Rīt pasniegs “Spēlmaņu nakts” balvas.

Tās piešķir par labākajiem veikumiem teātrī.

Balvu par mūža ieguldījumu saņems komponists Imants Kalniņš.

Laika ziņas

Naktī un no rīta Latvijā snigs, vietām būs neliels putenis.

Ceļi kļūs sniegoti un slideni.

Bet Kurzemes piekrastē galvenokārt gaidāms lietus.

Rīt pēcpusdienā tikai vietām vēl nedaudz snigs un līs.

Dienvidu, dienvidrietumu vēju nomainīs ziemeļrietumu vējš.

Tas būs brāzmains līdz 8-13 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī -4 grādi… 4 grādi. Dienā 2…7 grādi, austrumu rajonos 0…2 grādi.

Rīgā no rīta snigs, vēlāk brīžiem gaidāmi nelieli nokrišņi un starp mākoņiem uzspīdēs saule.

Brāzmains ziemeļrietumu vējš līdz 15 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī ap 0 grādu, dienā 4…6 grādi.

Laika tips otrais – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt