Ziņas vieglajā valodā 22. martā

Ziņas vieglajā valodā 22. martā.

Ziņas vieglajā valodā 22. martāĢirts Auzāns

    Kariņam un astoņiem ministriem divas nedēļas jāuzturas mājās

    Latvijas Ministru prezidentam Krišjānim Kariņam un astoņiem valdības ministriem divas nedēļas būs jāuzturas mājās jeb jāievēro pašizolācija.

    To liek darīt mediķi.

    Šie ministri iepriekš bija tuvā saskarē ar Saeimas deputātu Artusu Kaimiņu.

    Viņam ir atklāts bīstamais koronavīruss.

    Nevienam ministram analīzēs koronavīrusu neatrada.

    Valdība darbu turpinās attālināti – ministri strādās no mājām.

    Analīzes veic arī Saeimas deputātiem.

    Vairāki jau paziņoja, ka saņēmuši analīžu rezultātus.

    Nevienam saslimšana nav apstiprināta.

    Plāno piešķirt mediķiem krīzes piemaksu

    Veselības ministrija plāno noteikt mediķiem krīzes piemaksu 20% apmērā no atalgojuma.

    To intervijā TV3 raidījumam "Nekā personīga" pavēstīja veselības ministre Ilze Viņķele no "Attīstībai/Par".

    Veselības ministrija gatavo šādu priekšlikumu Ministru kabinetam.

    Koronavīruss Latvijā ir atklāts 139 cilvēkiem

    Šobrīd koronavīruss Latvijā ir atklāts 139 cilvēkiem.

    Šādi ir Slimību profilakses un kontroles centra dati.

    Vakar saslima 15 cilvēku.

    Tas ir apmēram tikpat, cik iepriekšējās dienās.

    Pirmo reizi vīruss atklāts Jelgavā, kā arī Bauskas, Carnikavas, Limbažu un Mērsraga novadā.

    Visvairāk saslimušo ir Rīgā.

    Lielākā daļa cilvēku koronavīrusu ir ieguvuši ārzemēs.

    "airBaltic" plāno turpināt vest mājās no ārzemēm Latvijas iedzīvotājus

    Lidsabiedrība "airBaltic" tuvākajās dienās plāno lidojumus uz Rīgu no Lielbritānijas, Turcijas, Gruzijas, Nīderlandes un Apvienotajiem Arābu Emirātiem.

    Satiksmes ministrija šodien izziņoja vēl jaunus lidojumus no Spānijas, Vācijas un Lielbritānijas.

    Ar šiem lidmašīnas reisiem Latvijā atgriezīsies tūkstošiem iedzīvotāju.

    Visiem šiem cilvēkiem pēc atgriešanās obligāti ir divas nedēļas jāpaliek mājās.

    Jābūt gataviem pastiprināt drošību

    Sociāli mazaizsargātu tautiešu atgriešanās var veicināt noziedzības pieaugumu Latvijā.

    Tāpēc jābūt gataviem pastiprināt drošību.

    Tā intervijā TV3 raidījumam “Nekā personīga” teica valsts galvenais prokurors Ēriks Kalnmeiers.

    Stradiņa slimnīcā no rītdienas atcels lielu daļu ārstu konsultāciju, izmeklējumu un operāciju

    Koronavīrusa epidēmijas dēļ Stradiņa slimnīcā no rītdienas atcels lielu daļu ārstu konsultāciju, izmeklējumu un operāciju.

    Slimnīcas darbinieki sola visus par to informēt.

    Speciālistu konsultācijas klātienē sniegs tikai dažām pacientu grupām, piemēram, vēža slimniekiem.

    Palīdzēs arī grūtniecēm un jaundzimušajiem.

    Stradiņa slimnīcā gulošos pacientus tuvinieki nedrīkstēs apciemot, tikai nodot viņiem pašas nepieciešamākās lietas.

    Aicina pēc iespējas uzturēties mājās

    Saulainā laikā rīdzinieki arvien vairāk dodas laukā pastaigāties un sportot publiskās vietās.

    Rīgas domes pagaidu vadība aicina pēc iespējas palikt mājās, lai samazinātu iespēju saslimt ar koronavīrusu.

    Iedzīvotājus lūdz pastaigām un sportiskām aktivitātēm neizmantot sabiedriskās vietas, kur var uzturēties daudz cilvēku.

    Aicina arī neapmeklēt publiskos bērnu rotaļu laukumus.

    Horvātijā notika stipra zemestrīce

    Horvātijā šorīt notika stipra zemestrīce. Tā skāra arī Horvātijas galvaspilsētu Zagrebu.

    Zemestrīce nodarīja plašus postījumus. Vairāki desmiti cilvēku ir ievainoti un atrodas slimnīcā.

    Arī Horvātijā ir saslimušie ar koronavīrusu.

    Tagad Horvātijai jātiek galā ne tikai ar koronavīrusa radītajām sekām, bet arī ar zemstrīces radītajām sekām.

    Vācijā aizliegs publiskās vietās pulcēties vairāk par diviem cilvēkiem

    Vācijā, lai ierobežotu koronavīrusa izplatību, uz divām nedēļām aizliegs publiskās vietās pulcēties vienkopus vairāk par diviem cilvēkiem.

    Tā šodien paziņoja kanclere Angela Merkele.

    Izņēmumi būs ģimenes un cilvēki, kas dzīvo vienā mājsaimniecībā.

    Arī Vācijas kanclerei Angelai Merkelei būs jāievēro pašizolācija jeb jāuzturas mājās.

    Mediķim, ar kuru viņa iepriekš tikās, ir atklāts koronavīruss.

    Tā paziņoja Vācijas valdības pārstāvis sakariem ar presi Štefens Zeiberts.

    Merkeli turpmākajās dienās regulāri pārbaudīs.

    Tikmēr viņa turpinās strādāt no mājām.

    Olimpiskās spēles varētu pārcelt uz citu laiku

    Olimpiskās spēles, kas paredzētas šovasar Japānas galvaspilsētā Tokijā, varētu pārcelt uz citu laiku.

    Tā paziņoja Starptautiskā Olimpiskā komiteja.

    Komiteja par to izlems tuvāko četru nedēļu laikā.

    Šonakt Latvijā gaidāms sals

    Šonakt Latvijā gaidāms sals.

    Gaisa temperatūra būs -3.. -10 grādu.

    Debesis šonakt skaidras.

    Rīt būs saulaina diena bez nokrišņiem.

    Pūtīs lens vējš vai būs bezvējš.

    Gaisa temperatūra rīt dienā dienā +1..+6 grādi.

    Rīgā rīt saulaina diena bez nokrišņiem.

    Gaisa temperatūra šonakt Rīgā -3, -8 grādi, rīt dienā +4, +5 grādi. Laika tips: 2., labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti