Covid-19 izplatību raksturo kā kritisku
Saslimstība ar Covid-19 Latvijā nedaudz ir mazinājusies, taču kopumā situācija ir kritiska.
Tā uzskata Veselības ministrijā.
Slimnīcās pieaug pacientu skaits ar smagu slimības gaitu.
Mediķi aizvien biežāk cīnās par jaunāku cilvēku dzīvībām.
Bet vecākiem par 70 gadiem dzīvības glābt visbiežāk neizdodas.
Ja saslimstība ar Covid-19 atkal sāks pieaugt, mediķiem būs jāizšķiras, kuram pacientam palīdzēt un kuram – ne, brīdina Veselības ministrija
Miruši vēl 19 slimnieki ar koronavīrusu
Covid-19 aizvadītajā diennaktī atklāja vēl 876 cilvēkiem, 19 saslimušie miruši.
Slimnīcās nogādāti 125 Covid-19 pacienti.
Kopējais saslimušo skaits slimnīcās ir 1115.
Smaga slimības gaita ir 100 pacientiem.
"Ziedkalnē" inficējušies gandrīz visi klienti
Covid-19 izplatās sociālās aprūpes centros.
Aprūpes centra "Zemgale" filiālē "Ziedkalne" inficējušies gandrīz visi klienti.
Tāpat daudz saslimušo ir arī filiālē "Lielbērze".
Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") lūdz Valsts kontroli pārbaudīt Labklājības ministrijas rīcību Covid-19 izplatības ierobežošanā sociālās aprūpes centros.
Šomēnes Covid-19 gadījumi konstatēti kopumā vismaz 80 sociālās aprūpes iestādēs.
Vakcinācijas biroju vadīs Eva Juhņēviča
Jauno Vakcinācijas projekta biroju vadīs Eva Juhņēviča.
Viņai ir liela pieredze.
Juhņēviča bija Dziesmu un deju svētku izpilddirektore un organizēja vairākus citus lielus pasākumus.
Vakcinācijas projekta birojā būs pieci darbinieki.
Viņus izvēlējās no 416 kandidātiem.
Viņu uzdevums būs nodrošināt, lai līdz gada beigām pret Covid-19 būtu sapotēti pusotrs miljons cilvēku.
Rīgas domē plāno lielākas algas
Rīgas domē plāno palielināt algas.
Nākamajā nedēļā Rīgas dome skatīs galvaspilsētas budžetu.
Naudu plāno arī Rīgas mēra, viņa vietnieku, komiteju vadītāju un deputātu algu palielināšanai.
Pret algu palielināšanu ir opozīcija.
Opozīcija aicina krīzes laikā algas necelt vismaz līdz gada beigām.
Rīgā liedz protesta akciju
Covid-19 ierobežošanas pasākumu dēļ Rīgas dome neatļāva iecerēto akciju pie Krievijas vēstniecības.
Akcijā bija paredzēts paust atbalstu Krievijas opozīcijas politiķim Aleksejam Navaļnijam.
Sestdien, 23. janvārī, visā Krievijā cilvēki gatavojas protestēt un pieprasīt Navaļņija atbrīvošanu.
Varasiestādes brīdina cilvēkus nepiedalīties akcijās.
Arī aizturēti vairāki opozīcijas aktīvisti.
Atceļ Riodežaneiro karnevālu
Koronavīrusa pandēmijas un lēnās vakcinācijas dēļ šogad Brazīlijā nenotiks pasaulslavenais Riodežaneiro karnevāls.
Karnevālu vispirms pārcēla, bet tagad nolemts to nerīkot vispār.
Pasākums katru gadu piesaista miljoniem tūristu no visas pasaules.
Brazīlijas ekonomikai tas ir ļoti nozīmīgs.
Dukuri paliek bez godalgas Pasaules kausa sacensībās
Pasaules kausa sacensībās Vācijā ļoti neveicās labākajam skeletonistam Martinam Dukuram.
Viņš neiekļuva labāko desmitniekā.
Viņam 11. vieta.
Tomass Dukurs šajās sacensībās izcīnīja 8. vietu.
Sacensībās uzvarēja vācietis Aleksandrs Gasners.