Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 22. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 22. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 22. janvārīPārsla Saktiņa

 

 

Covid-19 izplatību raksturo kā kritisku 

Saslimstība ar Covid-19 Latvijā nedaudz ir mazinājusies, taču kopumā situācija ir kritiska.

Tā uzskata Veselības ministrijā.

Slimnīcās pieaug pacientu skaits ar smagu slimības gaitu.

Mediķi aizvien biežāk cīnās par jaunāku cilvēku dzīvībām.

Bet vecākiem par 70 gadiem dzīvības glābt visbiežāk neizdodas.

Ja saslimstība ar Covid-19 atkal sāks pieaugt, mediķiem būs jāizšķiras, kuram pacientam palīdzēt un kuram – ne, brīdina Veselības ministrija

 

Miruši vēl 19 slimnieki ar koronavīrusu

Covid-19 aizvadītajā diennaktī atklāja vēl 876 cilvēkiem, 19 saslimušie miruši.

Slimnīcās nogādāti 125 Covid-19 pacienti. 

Kopējais saslimušo skaits slimnīcās ir 1115.

Smaga slimības gaita ir 100 pacientiem.

 

"Ziedkalnē" inficējušies gandrīz visi klienti

Uzraksts "Karantīna" pie publiskās ēkas

Covid-19 izplatās sociālās aprūpes centros.

Aprūpes centra "Zemgale" filiālē "Ziedkalne" inficējušies gandrīz visi klienti.

Tāpat daudz saslimušo ir arī filiālē "Lielbērze".

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") lūdz Valsts kontroli pārbaudīt Labklājības ministrijas rīcību Covid-19 izplatības ierobežošanā sociālās aprūpes centros.

Šomēnes Covid-19 gadījumi konstatēti kopumā vismaz 80 sociālās aprūpes iestādēs.

 

Vakcinācijas biroju vadīs Eva Juhņēviča

Eva Juhņēviča

Jauno Vakcinācijas projekta biroju vadīs Eva Juhņēviča.

Viņai ir liela pieredze.

Juhņēviča bija Dziesmu un deju svētku izpilddirektore un organizēja vairākus citus lielus pasākumus.

Vakcinācijas projekta birojā būs pieci darbinieki.

Viņus izvēlējās no 416 kandidātiem.

Viņu uzdevums būs nodrošināt, lai līdz gada beigām pret Covid-19 būtu sapotēti pusotrs miljons cilvēku.

 

Rīgas domē plāno lielākas algas

Rīgas domē plāno palielināt algas.

Nākamajā nedēļā Rīgas dome skatīs galvaspilsētas budžetu.

Naudu plāno arī Rīgas mēra, viņa vietnieku, komiteju vadītāju un deputātu algu palielināšanai.

Pret algu palielināšanu ir opozīcija.

Opozīcija aicina krīzes laikā algas necelt vismaz līdz gada beigām.

 

Rīgā liedz protesta akciju

Covid-19 ierobežošanas pasākumu dēļ Rīgas dome neatļāva iecerēto akciju pie Krievijas vēstniecības.

Akcijā bija paredzēts paust atbalstu Krievijas opozīcijas politiķim Aleksejam Navaļnijam.

Sestdien, 23. janvārī, visā Krievijā cilvēki gatavojas protestēt un pieprasīt Navaļņija atbrīvošanu.

Varasiestādes brīdina cilvēkus nepiedalīties akcijās.

Arī aizturēti vairāki opozīcijas aktīvisti.

 

Atceļ Riodežaneiro karnevālu

Koronavīrusa pandēmijas un lēnās vakcinācijas dēļ šogad Brazīlijā nenotiks pasaulslavenais Riodežaneiro karnevāls.

Karnevālu vispirms pārcēla, bet tagad nolemts to nerīkot vispār.

Pasākums katru gadu piesaista miljoniem tūristu no visas pasaules.

Brazīlijas ekonomikai tas ir ļoti nozīmīgs.

 

Dukuri paliek bez godalgas Pasaules kausa sacensībās

Pasaules kausa sacensībās Vācijā ļoti neveicās labākajam skeletonistam Martinam Dukuram.

Viņš neiekļuva labāko desmitniekā.

Viņam 11. vieta.

Tomass Dukurs šajās sacensībās izcīnīja 8. vietu.

Sacensībās uzvarēja vācietis Aleksandrs Gasners.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt