Ziņas vieglajā valodā 22. augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 22. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 22. augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Navaļnija diagnozi nesola agrāk par pirmdienu

Vācijas ārsti Krievijas opozīcijas politiķa Alekseja Navaļnija diagnozi nesola agrāk par pirmdienu. Navaļniju šodien ar lidmašīnu aizveda uz klīniku Berlīnē. Viņš joprojām atrodas komā jeb dziļā bezsamaņas stāvoklī. Iepriekš Navaļniju ārstēja Krievijas pilsētas Omskas slimnīcā. Krievijas ārsti līdz vakardienas vakaram neļāva viņu pārvest uz citu vietu. Tas varot būt bīstami Navaļnija veselībai un dzīvībai. Navaļnijam kļuva slikti pirms divām dienām. Bija aizdomas, ka kāds viņam ir iedevis indi.

Lukašenko licis slēgt visus streikojošos uzņēmumus

Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko licis nākamnedēļ slēgt visus streikojošos uzņēmumus. Baltkrievijā kopš prezidenta vēlēšanām 9.augustā notiek protesti. Cilvēki uzskata vēlēšanu rezultātus par viltotiem. Protestos piedalās arī daudzu uzņēmumu strādnieki. Baltkrievijas drošības darbinieki pret daudziem protestu dalībniekiem bija vardarbīgi. Protesti Baltkrievijā joprojām turpinās.

Habarovskā turpinās iedzīvotāju protesti

Iedzīvotāju protesti notiek arī Krievijas Tālo austrumu pilsētā Habarovskā. Demonstranti pieprasa atbrīvot Habarovskas gubernatoru Sergeju Furgalu. Protesti tur notiek jau septīto nedēļas nogali – kopš 9.jūlija. Furgalu tur aizdomās par vairākām slepkavībām. Furgals apsūdzības noliedz. Atbalsta akcijas Furgalam iepriekš notika vēl vairākās Krievijas pilsētās.

Pasaulē no Covid-19 miruši vairāk nekā 800 000 cilvēku

Pasaulē no Covid-19 miruši vairāk nekā 800 000 cilvēku. Šādi ir jaunākie valstu dati. Ar šo korona-vīrusu pasaulē kopumā ir inficējušies vairāk nekā 23 miljoni cilvēku. Visvairāk no Covid-19 miruši cilvēki Latīņamerikā un Karību jūras salās. Visvairāk upuru ir ASV, Brazīlijā, Meksikā un Indijā.

Eiropas valstīs turpina pieaugt saslimšana ar Covid-19

Saslimšana ar Covid-19 turpina pieaugt daudzās Eiropas valstīs, arī Vācijā. Tur šodien atklāja vairāk nekā divtūkstoš inficēšanās gadījumu. Tas ir lielākais skaits vienā dienā kopš aprīļa. Daudzi cilvēki Vācijā ar Covid-19 inficējas nelielās svinībās, piemēram, ģimenes svētkos. Saslimst arī daudzi jaunieši, kas dodas atvaļinājumā uz ārvalstīm. Pēdējā laikā Vācijā arī veic daudz vairāk Covid-19 analīžu nekā iepriekš.

Latvijā trīs jauni Covid-19 saslimšanas gadījumi

Latvijā vakar atklāja trīs jaunus saslimšanas gadījumus ar Covid-19. Viens saslimušais nesen atgriezās no Krievijas. Otrs saslimušais ir cita slimnieka kontakt-persona. Bet trešā cilvēka inficēšanos vēl noskaidros. Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

Zosēnos svinēta operas "Baņuta" simtgade

Šodien Jaunpiebalgas novada Zosēnos svinēja operas "Baņuta" simtgadi. Tā ir pirmā latviešu opera. Operas komponists ir Alfrēds Kalniņš. Bet operas libreta jeb teksta autors ir Artūrs Krūmiņš. Viņa dzimtajās mājās šodien atklāja pastmarku izstādi. Viena no pastmarkām ir veltījums arī "Baņutai". Notika arī operas koncertuzvedums. Tajā piedalījās koris "Austrums" un aktieris Gundars Āboliņš.

Neilands nākamnedēļ pirmo reizi piedalīsies "Tour de France"

Latvijas šosejas riteņbraucējs Krists Neilands nākamnedēļ pirmo reizi piedalīsies slavenajā daudzdienu velobraucienā "Tour de France". Pagājušajā gadā Neilandu atzina par labāko Latvijas riteņbraucēju. Konkursā "Latvijas Gada balva sportā" viņu pagājušajā gadā atzina par gada „uzlecošo zvaigzni”. Velobrauciens "Tour de France" sāksies nākamsestdien.

Latvijas parahokejisti septembrī cer atsākt treniņus

Latvijas parahokejisti septembrī cer atsākt treniņus. Latvijas paralimpiskās izlases mērķis ir tikt uz 2026.gada paralimpiskajām spēlēm. Pirms diviem gadiem Latvijas Para Ledus Hokeja Federācija (sportistus pārstāvošā biedrība) saņēma atbalstu šī sporta veida attīstībai. Sportisti varēja piedalīties nometnē Armēnijā un mācīties par dažādiem sporta veidiem un to noteikumiem. Para ledus hokejs ir komandas sporta spēle uz ledus. Tā ir tāda pati kā hokejs ar ripu, taču domāta cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Sporta veidā izmanto speciālas sporta kamanas un papildu aprīkojumu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti