Ziņas vieglajā valodā 21.augustā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 21.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 21.augustā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

KNAB par krāpšanu aizturējis Ogres novada domes priekšsēdētāju Egilu Helmani

Likumsargi aizturējuši Ogres domes vadītāju Egilu Helmani.

Viņš ir no Nacionālās apvienības.

Helmani vaino dažādos pārkāpumos.

Pats Helmanis šo aizturēšanu nosauca par pārpratumu.

Latvijas skolās trūkst apmēram 500 skolotāju

Pēc pusotras nedēļas sāksies jaunais mācību gads.

Pašlaik Latvijas skolās trūkst apmēram 500 skolotāju.

Tā norāda izglītības ministre Ilga Šuplinska no Jaunās konservatīvās partijas.

Situācija dažādās Latvijas pilsētās atšķiras.

Ministre ir bažīga, ka pēc pieciem gadiem Latvijā var trūkt vēl vairāk skolotāju un tā būs liela problēma.

Itālijas prezidents sāk konsultācijas ar partijām

Itālijas prezidents Serdžo Matarella sācis sarunas ar Itālijas politiķiem par jaunas valdības veidošanu.

Viņš vēlas noskaidrot, vai politiķi spēj vienoties.

Ja politiķi nespēs vienoties par valdību, tad Itālijā rudenī varētu notikt jaunas vēlēšanas.

Itālijas prezidenta sarunas ar politiķiem notiks visu šo nedēļu.

Serdžo Matarella
Serdžo Matarella

Tiesa bloķē "Ryanair" pilotu šonedēļ Īrijā iecerēto streiku

Īrijā nenotiks plānotais pilotu streiks.

Šo streiku aizliedza Īrijas tiesa.

Streikot šonedēļ gatavojās Īrijas lidsabiedrības „Ryanair” piloti.

Streiku jau iepriekš pieteica „Ryanair” piloti Lielbritānijā.

Piloti vēlas lielākas algas un labākus darba apstākļus.

„Ryanair” piloti šonedēļ streiko Portugālē.

Šis streiks būs piecas dienas ilgs.

„Ryanair” lidmašīnas lido arī uz Rīgu.

Nacionālās bibliotēkas pirmajā stāvā atklās izstādi “Neredzamā bibliotēka”

Nākamnedēļ Latvijas Nacionālās bibliotēkas pirmajā stāvā atklās jaunu izstādi.

To sauks “Neredzamā bibliotēka”.

Izstādē varēs apskatīt dažādus materiālus no vēsturiskajām bibliotēkas kolekcijām, kas veido bibliotēkas krājuma pamatu.

Pirms izstādes notika plaši pētniecības darbi. Izstāde būs interesanta arī skolēniem, tā sola izstādes veidotāji.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti