Ziņas vieglajā valodā 21.augustā

Ziņas vieglajā valodā 21.augustā.

Ziņas vieglajā valodā 21.augustāAgnese Vasermane

     

    KNAB par krāpšanu aizturējis Ogres novada domes priekšsēdētāju Egilu Helmani

    Likumsargi aizturējuši Ogres domes vadītāju Egilu Helmani.

    Viņš ir no Nacionālās apvienības.

    Helmani vaino dažādos pārkāpumos.

    Pats Helmanis šo aizturēšanu nosauca par pārpratumu.

    Latvijas skolās trūkst apmēram 500 skolotāju

    Pēc pusotras nedēļas sāksies jaunais mācību gads.

    Pašlaik Latvijas skolās trūkst apmēram 500 skolotāju.

    Tā norāda izglītības ministre Ilga Šuplinska no Jaunās konservatīvās partijas.

    Situācija dažādās Latvijas pilsētās atšķiras.

    Ministre ir bažīga, ka pēc pieciem gadiem Latvijā var trūkt vēl vairāk skolotāju un tā būs liela problēma.

    Itālijas prezidents sāk konsultācijas ar partijām

    Itālijas prezidents Serdžo Matarella sācis sarunas ar Itālijas politiķiem par jaunas valdības veidošanu.

    Viņš vēlas noskaidrot, vai politiķi spēj vienoties.

    Ja politiķi nespēs vienoties par valdību, tad Itālijā rudenī varētu notikt jaunas vēlēšanas.

    Itālijas prezidenta sarunas ar politiķiem notiks visu šo nedēļu.

    Tiesa bloķē "Ryanair" pilotu šonedēļ Īrijā iecerēto streiku

    Īrijā nenotiks plānotais pilotu streiks.

    Šo streiku aizliedza Īrijas tiesa.

    Streikot šonedēļ gatavojās Īrijas lidsabiedrības „Ryanair” piloti.

    Streiku jau iepriekš pieteica „Ryanair” piloti Lielbritānijā.

    Piloti vēlas lielākas algas un labākus darba apstākļus.

    „Ryanair” piloti šonedēļ streiko Portugālē.

    Šis streiks būs piecas dienas ilgs.

    „Ryanair” lidmašīnas lido arī uz Rīgu.

    Nacionālās bibliotēkas pirmajā stāvā atklās izstādi “Neredzamā bibliotēka”

    Nākamnedēļ Latvijas Nacionālās bibliotēkas pirmajā stāvā atklās jaunu izstādi.

    To sauks “Neredzamā bibliotēka”.

    Izstādē varēs apskatīt dažādus materiālus no vēsturiskajām bibliotēkas kolekcijām, kas veido bibliotēkas krājuma pamatu.

    Pirms izstādes notika plaši pētniecības darbi. Izstāde būs interesanta arī skolēniem, tā sola izstādes veidotāji.

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti