Ziņas vieglajā valodā 21. septembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 21. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 21. septembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Plāno ierobežot pakalpojumus pret Covid-19 nevakcinētajiem

Noteikumus par jaunajiem Covid-19 ierobežojumiem valdība skatīs nākamnedēļ.

Plāno ierobežot pakalpojumus tiem, kuri nav vakcinēti.

Tas nozīmē, ka, piemēram, lielveikalus varētu ļaut apmeklēt tikai potētajiem.

Valdība varētu arī piedāvāt pārejas periodu darbiniekiem medicīnas, sociālās aprūpes un izglītības jomā.

Ja pēc 1. novembra šie cilvēki nebūs vakcinēti, viņiem regulāri būs jāveic tests, un valsts to neapmaksās.

Latvijā senioriem piedāvās Covid-19 vakcīnas trešo devu

Senioriem, kas vecāki par 65 gadiem, drīzumā piedāvās trešo vakcīnas devu pret Covid-19.

Ir valstis, kur papildu poti piedāvā jau visiem iedzīvotājiem.

Eksperti saka, ka pagaidām tam zinātniska pamatojuma nav.

Latvijā - 494 jauni Covid-19 gadījumi

Pirmdien, 20. septembrī, Latvijā reģistrēja 494 jaunus Covid-19 gadījumus, miruši 13 cilvēki.

Tas kopš vasaras sākuma ir lielākais diennaktī mirušo skaits.

Lietuvā – vēl 1155 jauni Covid-19 gadījumi, 18 miruši.

Igaunijā vēl 463 jauni gadījumi, pieci cilvēki miruši.

Ēdinātāji gatavi apkalpot viesus iekštelpās

Ēdinātāji ir gatavi apkalpot klientus telpās, bet viesu ir mazāk.

Tas tāpēc, ka ēšanai telpās vajadzīgs Covid-19 sertifikāts.

Vasarā āra terasēs varēja ēst gan vakcinētie, gan nevakcinētie cilvēki.

Rosina saukt pie atbildības Rimšēviču

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs rosina saukt pie atbildības kādreizējo Latvijas Bankas prezidentu Ilmāru Rimšēviču.

Tas ir par to, ka viņš, iespējams, piespieda bijušo „Trasta komercbankas” akcionāru nepatiesi liecināt.

Rimšēvičs Rīgas rajona tiesā.
Rimšēvičs Rīgas rajona tiesā.

Bērnudārzos Rīgā - ap 300 brīvu vietu

Rīgas pašvaldības bērnudārzos ir ap 300 brīvu vietu.

Vēl gada sākumā uz pašvaldības dārziņiem bija garas rindas.

Brīvās vietas veidojas, jo daļa atsakās.

Ja ilgi jāgaida rindā, vecāki mēdz atrast citu risinājumu, piemēram, sūta bērnu privātajā dārziņā.

Kad pienāk rinda, ne visi iestādi maina, jo bērns jau ir pieradis citur.

ECT atzinusi Krieviju par vainīgu Ļitviņenko noindēšanā

Eiropas Cilvēktiesību tiesa atzīst, ka Krievija ir atbildīga par Kremļa kritiķa Aleksandra Ļitviņenko nogalināšanu.

Viņš nomira 2006. gadā Londonā pēc saindēšanās ar retu radioaktīvo vielu.

Izmeklēšanā noskaidroja, ka inde bija tējā, ko viņš dzēra viesnīcā.

Tiesā vērsās Ļitviņenko atraitne Marina.

Viņa ar spriedumu ir apmierināta.

Krievija savukārt uzskata, ka tiesas spriedums ir nepamatots.

Aleksandrs Ļitviņenko ar savu grāmatu par Krievijas specdienestu saistību ar daudzdzīvokļu namu spri...
Aleksandrs Ļitviņenko ar savu grāmatu par Krievijas specdienestu saistību ar daudzdzīvokļu namu spridzināšanu

Čehijā vēlreiz rekomendē apsūdzēt premjerministru Babišu

Čehijas policija atkal iesaka apsūdzēt Čehijas premjeru Andreju Babišu krāpšanā.

Vai to darīt, prokuroram jāizlemj divu mēnešu laikā.

Policija apsūdz Babišu par aptuveni divu miljonu eiro izkrāpšanu.

Eiropas Savienības līdzekļus viņš izkrāpa, lai izveidotu luksusa kūrortu.

Tas notika 2007. gadā – pirms viņš iesaistījās politikā.

Babišs visas apsūdzības noliedz.

Čehijas premjers Andrejs Babišs
Čehijas premjers Andrejs Babišs

Aicina nodrošināt regulāru pasažieru vilcienu satiksmi ar Rīgu

Tartu mērs aicina nodrošināt regulāru pasažieru vilcienu satiksmi ar Rīgu.

Viņš uzskata, ka tas jāapspriež Igaunijas un Latvijas valdībām.

Igaunijas valsts dzelzceļa uzņēmuma vadītājs izteicās, ka atklāt vilcienu satiksmi starp Tartu un Rīgu varētu jau līdz 2024. gadam.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti