Ziņas vieglajā valodā 21. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 21. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 21. septembrīLauris Zvejnieks

 

 

Policijai Rebenoka slepkavības lietā pārbauda vairākas versijas 

Advokāta un uzņēmēja Pāvela Rebenoka nogalināšana šobrīd neizskatās pēc pasūtījuma slepkavības.

Pēc policijas domām notikusi laupīšana, kuras laikā advokāts nogalināts.

Tomēr policija nav atteikusies no citām nozieguma versijām.

Policija pārbauda arī versiju, vai slepkavība nav saistīta ar Rebenoka profesionālo darbību.

Policija šīs slepkavības izmeklēšanā iesaistījusi labākos speciālistus

 

Izsludināti Rīgas domes ārkārtas vēlēšanu rezultāti

Ir izsludināti Rīgas domes ārkārtas vēlēšanu rezultāti.

Rīgas domē ir iekļuvuši septiņi politiskie spēki.

Visvairāk deputātu vietas ieguvis "Attīstībai/Par!" un partijas "Progresīvie" apvienotais saraksts.

Tam seko "Saskaņa" un "Jaunā Vienotība".

Tagad divdesmit dienu laikā ir jāsasauc pirmā jaunās Rīgas domes sēde.

 

Latvijā samazinās bezdarba līmenis

Bezdarba līmenis Latvijā ir samazinājies līdz 8%.

Covid-19 krīzes laikā visstraujākais bezdarba pieaugums bija Rīgā.

Neskatoties uz to, galvaspilsētā šobrīd ir viszemākais bezdarba līmenis.

Augstākais bezdarba līmenis ir Latgalē.

Sagaidāms, ka rudenī un ziemā bezdarba līmenis Latvijā atkal varētu augt.

To var veicināt arī Covid-19 izplatībā, kas negatīvi ietekmē situāciju ekonomikā.

 

Veikalu tīkls "Lidl" meklē vairāk nekā 1000 darbinieku

Veikalu tīkls "Lidl Latvija" meklē vairāk nekā tūkstoti darbinieku visā Latvijā.

Darbiniekus meklē - Rīgā, Liepājā, Valmierā, Jēkabpilī, Ventspilī, Tukumā, Rēzeknē, Jelgavā un Ogrē.

"Lidl" ir uzcēlis loģistikas centru Rīgā.

Visā Latvijā turpinās veikalu celtniecība.

Šobrīd vēl nav zināms, kad notiks veikalu atvēršana.

"Lidl" veikalu tīkls darbojas 32 pasaules valstīs.

Baltijas valstīs "Lidl" veikali pašlaik ir tikai Lietuvā.

 

Kipra bloķē ES sankcijas saistībā ar Baltkrievijas vēlēšanām

Eiropas Savienības ārlietu ministri joprojām nav vienojušies par sankcijām pret personām, kas viltoja Baltkrievijas prezidenta vēlēšanu rezultātus un vainojamas protestu brutālajā apspiešanā.

Sankciju pieņemšanu bloķē Kipra.

Kipra bloķē sankcijas, jo vēlas, lai sankcijas noteiktu arī Turcijai.

Kipra uzskata, ka Turcijai sankcijas jānosaka par dabasgāzes izpētes darbiem Vidusjūrā.

 

Navaļnijs pieprasa Krievijai savu drānu atdošanu

Krievijas opozīcijas līderis Aleksejs Navaļnijs paziņojis, ka Rietumu laboratorijas atklājušas indes pēdas gan viņa ķermenī, gan uz ādas.

Pēc saindēšanas Krievijā Naviļnijs šobrīd veseļojas slimnīcā Berlīnē.

Viņš pieprasīja, lai Maskava atdot drēbes, kas viņam bija mugurā pirms pārvešanas uz Vāciju.

Viņš ir pārliecināts, ka uz drēbēm arī būs atrodamas indes pēdas.

 

Itālija ievieš obligātus Covid-19 testus iebraucējiem no Francijas

Itālija ieviesusi obligātus Covid-19 testus visiem iebraucējiem no Parīzes un citām Francijas vietām, kur ir augsti inficēšanās radītāji.

Skaidrojot šo lēmumu, Itālijas veselības ministrs norāda, ka situāciju Eiropā nedrīkst novērtēt par zemu, aicinot uz lielāku piesardzību.

 

Latvijā viens jauns Covid-19 saslimšanas gadījums

Latvijā aizvadītajā diennaktī reģistrēts viens jauns Covid-19 saslimšanas gadījums.

Noskaidrots, ka saslimušais ir kontaktpersona Covid-19 pacientam.

Jaunu stacionētu pacienu nav.

Slimnīcā ārstējas 12 Covid-19 pacienti ar vidēji smagu slimības gaitu.

Igaunijā apstiprināti 18, bet Lietuvā 70 jauni Covid-19 gadījumi.

 

Laika ziņas 

Rīt būs siltāks un saulaināks laiks.

Vienīgi valsts ziemeļos saglabāsies daudz mākoņu, prognozē sinoptiķi.

Nokrišņi nav gaidāmi.

Pūtīs mērens rietumu, dienvidrietumu vējš, naktī piekrastē ar brāzmām līdz 16 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra naktī būs no +7 grādiem vietām valsts dienvidos līdz +15 grādiem pretvēja piekrastē.

Dienā gaiss iesils līdz +17.. +23 grādiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti