Ziņas vieglajā valodā 21. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 21. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 21. oktobrīPārsla Saktiņa

 

 

Ne visiem apmaksās Covid-19 testu

No nākamās nedēļas Covid-19 testus bez maksas veiks tikai tiem cilvēkiem, kurus uz testu nosūtīs ģimenes ārsts.

Pārējiem būs jāgaida rindā un par analīzēm būs jāmaksā pašiem.

Tāda sistēma būs divas nedēļas.

Par to vienojās ģimenes ārsti un Veselības ministrija.

Pēc divām nedēļām ministrija piedāvās jaunu testēšanas sistēmu.

Ministrija vēlas ierobežot iespēju jebkuram, pat bez simptomiem pieteikties Covid-19 testam.

 

Latvijā atkal Covid-19 inficēto skaita rekords

Latvijā aizvadītajā diennaktī atklāti vēl 188 Covid-19 gadījumi.

Gandrīz puse jeb 84 ir reģistrēti Rīgā.

Slimnīcās ievesti vēl septiņi Covid-19 slimnieki.

Kopumā slimnīcās ārstējas 79 pacienti ar šādu diagnozi.

Sešiem no viņiem ir smaga slimības gaita.

Lietuvā aizvadītajā diennaktī reģistrēti 311 ar Covid-19 saslimušie. Divi cilvēki miruši.

Igaunijā inficēšanās atklāta vēl 44 cilvēkiem.

 

Ar Covid-19 saslimst arī koristi

Ar “Covid-19” saslimuši arī profesionālo koru dalībnieki.

Latvijas Radio korī saslimuši 10 dziedātāji.

Koris atcēlis divus koncertus.

Saslimšana ar Covid-19 konstatēta arī Valsts akadēmiskajā korī “Latvija”.

Kolektīvs uz divām nedēļām devies pašizolācijā.

Pirms dažām dienām saslima vairāki Latvijas Nacionālās operas kora dalībnieki.

Opera uz divām nedēļām pārtrauca darbību.

 

Jelgavā Covid-19 atklāj autobusa šoferim

Vairāku Jelgavas apkārtnes autobusa maršrutu pasažieriem jānovēro sava veselība.

Covid-19 konstatēts kādam autobusa šoferim.

Autobusa šoferis 13., 14. un 15.oktobrī ir braucis vairākos maršrutos, tostarp vedis skolēnus uz Ozolnieku vidusskolu.

 

Ierobežojumi jāievēro arī baznīcās

Baznīcām ir jāievēro valdības noteiktās epidemioloģiskās drošības prasības.

Tas attiecas gan uz sejas maskām, gan pulcēšanos un distances ievērošanu.

Tā uzsvērusi veselības ministre Ilze Viņķele ("Attīstībai/Par!").

 

Pāvests pauž atbalstu homoseksuāliem pāriem

Romas Katoļu baznīcas pāvests Francisks atbalsta homoseksuālu pāru civilas savienības.

To viņš teica intervijā dokumentālajā filmā.

Tā veltīta pāvestam svarīgām lietām, arī vides problēmām, nabadzībai un migrācijai.

Pāvests teica, ka homoseksuāliem cilvēkiem ir tiesības būt ģimenē.

Viņus juridiski aizsargātu civilo savienību likums. Un tas ir nepieciešams.

Iepriekš Pāvests Francisks publiski atbalstu civilajām savienībām nebija paudis.

 

Ostapenko gūst uzvaru

Aļona Ostapenko

Latvijas tenisiste Aļona Ostapenko Ostravas turnīra pirmajā kārtā uzvarēja Horvātijas pārstāvi Petru Martiču.

Ostapenko uzvarēja ar 6-3, 6-1.

Spēle ilga nepilnu stundu. Ostapenko tā ir pirmā uzvara pār spēcīgo Martiču.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt