Ziņas vieglajā valodā 21. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 21. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 21. novembrīPārsla Saktiņa

Piemin Zolitūdes traģēdiju

Šodien ir Zolitūdes traģēdijas piemiņas diena. Pirms 7 gadiem 21. novembrī pulksten 17.44 minūtēs Zolitūdē sabruka veikala Maxima jumts. Bojā gāja 54 cilvēki, bet cieta vairāki desmiti cilvēku. Šodien oficiāls piemiņas pasākums nenotika, jo valstī ir ārkārtējā situācija covid dēļ. Taču cilvēki pieminēja bojā gājušos. Viņi aizdedza sveces un nolika ziedus traģēdijas vietā. Skanēja arī ugunsdzēsēju sirēnas.

Latvijā atklāti daudz jauni Covid - 19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti ļoti daudz (642) jauni Covid 19 gadījumi. Miruši septiņi ar Covid-19 saslimušie. Epidemiologi saka, ka tas nav nekas ārkārtējs. Jāvērtē ir septiņu dienu rezultāti. Tie liecina, ka saslimstība sākusi izplatīties lēnāk.

Gandrīz puse no atklātajiem Covid - 19 gadījumiem ir Rīgā

Aizvadītajā diennaktī gandrīz puse no atklātajiem Covid 19 gadījumiem ir Rīgā. Rīgā pēdējās divās nedēļās saslimuši vairāk nekā 2 tūkstoši cilvēku. Saslimšana strauji turpinājusi izplatīties arī Daugavpilī, Salacgrīvas, Limbažu un Jelgavas apkārtnē.

Lietuvā inficēšanās apstiprināta vēl 1983 cilvēkiem

Lietuvā aizvadītajā diennaktī inficēšanās ar jauno koronavīrusu apstiprināta vēl 1983 cilvēkiem un 17 cilvēki nomiruši. Igaunijā Covid 19 atklāts vēl 305 cilvēkiem.

Covid - 19 turpina izplatīties Austrumeiropā

Austrumeiropā Covid 19 turpina izplatīties. Aizvadītajā diennaktī Krievijā atklāti gandrīz 25 tūkstoši jauni inficēšanās gadījumi. Krievijā šonedēļ Covid-19 inficēto skaits pārsniedza 2-us miljonus. Vairāk inficēto ir tikai ASV, Indijā, Brazīlijā un Francijā.

Eiropā Covid - 19 infekcija reģistrēta jau 15 miljoniem cilvēku

Visā Eiropā inficēšanās ar Covid-19 ir reģistrēta jau 15 miljoniem cilvēku. Taču labā ziņa ir tā, ka nedēļas laikā jaunu inficēto skaits ir samazinājies par 7%. Eksperti to saista ar ieviestajiem stingrajiem ierobežojumiem.

Naktī Latvijā gaidāms lietus un sniegputenis

Naktī Latvijā gaidāms ne tikai stiprs vējš, bet arī lietus un sniegputenis. D, DR vēja brāzmas sasniegs 14- 19m/s, bet piekrastē 26-us m/s. Kurzemē spēcīgi līs, arī citviet būs lietus un slapjš sniegs. Vidzemē, Latgalē un Sēlijā gaidāms sniegputenis. Gaisa temperatūra naktī būs -1..+4 grādi, bet Kurzemē +7..+10 grādi.

Rīt dienā arī gaidāms īslaicīgs lietus un krusa, bet vietām uzspīdēs saule. Vējš būs brāzmains. Gaisa temperatūra būs +6..+9 grādi, Latgalē un Vidzemes austrumos +2..+5 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt