Ziņas vieglajā valodā 21. maijā

Ziņas vieglajā valodā 21.maijā.

Ziņas vieglajā valodā 21. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Aiztur par uzbrukumu jaunietim ar karogu

Policija aizturēja vīrieti, kurš uzbruka jaunietim ar Ukrainas karogu uz pleciem.

Uzbrucējs jaunietim nodarīja miesas bojājumus.

Uzbrukums notika netālu no Uzvaras parka pēc gājiena, kurā pieprasīja nojaukt padomju pieminekli.

Uzbrucējs aizbēga ar automašīnu un slēpās.

Policija viņu atrada un aizturēja.

Policija tagad izmeklēs, vai uzbrukums saistīts ar nacionālo, etnisko vai sociālo naidu.

 

Zelenskis norāda uz diplomātisko sarunu nozīmi

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis brīdina, ka Krievijas karu pret viņa valsti var izbeigt tikai diplomātiski pie sarunu galda.

Zelenskis arī teica, ka Krievijai būs jāsamaksā par visiem Ukrainai nodarītajiem zaudējumiem.

Ļaunumam vajag saņemt atbildi un zināt, ka tas tiks sodīts, teica Zelenskis.

 

Baidens apstiprina palīdzību Ukrainai

ASV prezidents Džo Baidens parakstīja likumu par palīdzību Ukrainai 40 miljardu dolāru apjomā.

Tas nozīmē, ka Ukraina saņems palīdzību bez kavēšanās.

Tagad ASV sniegtā palīdzība Ukrainai pieaugusi līdz apmēram 54 miljardiem dolāru.

 

Krievija aptur gāzi Somijai

Krievija pārtrauca piegādāt dabasgāzi Somijai.

Krievija saka, ka gāzi nepiegādās, jo Somija par to nemaksā rubļos.

Somija bija sagatavojusies šādai Krievijas rīcībai.

Tagad Somija dabasgāzi saņems pa cauruļvadu, kas to savieno ar Baltijas valstīm.

 

Austrālijā vēlēšanās uzvar opozīcija

Austrālijā parlamenta vēlēšanās uzvarēja opozīcija.

Leiboristu partija pārspējusi pašreizējā premjerministra aliansi.

Lai gan visas balsis vēl nav saskaitītas, Morisons jau apsveicis leiboristu partijas līderi ar uzvaru.

Uzvarētāju līderis pateicies vēlētājiem.

Viņš sola, ka Austrālija kļūs par atjaunojamās enerģijas "lielvalsti".

 

"Latvija pirmajā vietā" turpinās vadīt Šlesers

Partijas "Latvija pirmajā vietā" kongress, 21.05.2022.

Partiju "Latvija pirmajā vietā" arī turpmāk vadīs Ainārs Šlesers.

Sestdien, 21.maijā, notika partijas kongress.

Kongress apstiprināja jaunu valdi un partijas mērķi.

Partija grib apvienot Latvijas tautu, padzīt radikāļus un rūpēties par ekonomiku.

Partijas vadītājs Šlesers sola jaunu politiku un kritizē valdību.

Jaunākajās aptaujās partijai "Latvija pirmajā vietā" atbalstītāju skaits pieaug.

 

Būvē vēl 8 ugunsdzēsēju depo

Kopš 2017. gada Latvijā uzbūvēti 5 jauni ugunsdzēsēju depo.

Tie atrodas Smiltenē, Apē, Ērgļos, Skrundā un Rīgā.

Vēl plānots uzbūvēt 8 depo.

Jaunu depo izveide ir dārga, tāpēc to atjaunošana notiek pakāpeniski.

Kopumā Valsts Ugunsdzēsības un glābšanas dienestam ir 91 depo ēka.

Liela daļa no tām ir novecojušas, un tās jāatjauno.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt