Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 21. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 21. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 21.jūnijāDace Simanoviča

Ilūkstes un Ozolnieku novadu pievienošana jaunajiem novadiem neatbilst Satversmei

Ilūkstes novada pievienošana Augšdaugavas novadam un Ozolnieku novada pievienošana Jelgavas novadam neatbilst Satversmei.

Tā lēma Satversmes tiesa.

Attiecībā uz Jaunjelgavas, Carnikavas, Rugāju, Iecavas, Rundāles, Auces, Salas, Salacgrīvas, Alojas, Babītes, Kandavas un Mazsalacas novadiem teritoriālā reforma atbilst Satversmei.

Fiksēta augstākā temperatūra pēdējos trīs gados

Pirmdien bija lielākais karstums pēdējo trīs gadu laikā.

Pēcpusdienā visaugstākā gaisa temperatūra bija Pāvilostā un Rīgā, Daugavgrīvā.

Bija +33,7 grādu karstums.

Ekstremāls karstums būs arī rīt.

Šādā laikā mediķi aicina īpaši saudzēt veselību.

Jau tagad ir cilvēki, kuri pārkarsa un nonāca slimnīcās; ir arī noslīkušie.

Jaunciemā izcēlās meža ugunsgrēks 

Meža ugunsgrēks Jaunciemā.

Lielajā karstumā notika arī ugunsgrēki.

Rīgā, Jaunciemā, vairākās vietās aizdegās mežs.

Tas bija paaugstinātas bīstamības ugunsgrēks, un uguns izplatījās strauji.

Tomēr to izdevās ierobežot.

Notika arī vēl citi ugunsgrēki, kuros vajadzēja daudz ugunsdzēsēju.

Divi no viņiem cieta paši.

Viens varēja darbu turpināt, bet vienu nogādāja ārstniecības iestādē.

Skolu klasēs, iespējams, būs ogļskābās gāzes mērītāji

Valdība lems par to, lai skolu klasēs būtu CO2 mērītāji.

Tie atgādinās par to, ka mācību telpas ir jāvēdina.

Tas varētu izmaksāt ap 2 miljoniem eiro.

Valdība vēlas, lai jaunajā mācību gadā skološanās notiktu klātienē.

To var panākt tikai ar plašu vakcināciju.

Premjers vēlas, lai nedēļā atkal vakcinētos 100 000 cilvēku.

Latvijā turpina mazināties Covid-19 saslimstība

Latvijā aizvadītajā diennaktī reģistrēja 40 jaunus Covid-19 gadījumus.

Nav ziņu par mirušiem Covid-19 slimniekiem.

No nepilniem 3200 izmeklējumiem pozitīvi bija 1,3%.

Divu nedēļu saslimstības rādītājs šobrīd ir 103,6.

Ja tas jau rīt būs zem 100, varētu ieviest jaunus atvieglojumus.

Tie attieksies uz kafejnīcu terasēm, veikaliem un pulcēšanos.

Tas nozīmē, ka jaunie noteikumi varētu būt spēkā jau Līgo svētkos.

Pabeigta Mežaparka estrādes rekonstrukcija

Mežaparka Lielajai estrādei jābūt atvērtai visiem un visu laiku.

Tā šodien sacīja izglītības un zinātnes ministre Anita Muižniece.

Mežaparka estrādes rekonstrukcija ir pabeigta.

Tā ilga piecus gadus un izmaksāja teju 100 miljonu eiro.

Eiropas Savienības sankcijas pret Baltkrieviju

Eiropas Savienība vienojās par jaunām sankcijām pret Baltkrieviju.

Melnajā sarakstā ir 86 cilvēki un organizācijas, kas saistītas ar cilvēktiesību pārkāpumiem Baltkrievijā.

Ir konceptuāla vienošanās arī par vēršanos pret dažādām Baltkrievijas eksporta nozarēm.

Zviedrijas premjeram izsaka neuzticību

Zviedrijas parlaments pirmdien izteica neuzticību premjeram Stēfanam Levēnam.

Tagad viņam ir nedēļa laika, lai izšķirtos par pirmstermiņa vēlēšanām vai arī atkāpšanos.

Levēns ir pirmais Zviedrijas premjers, kuram parlaments izsaka neuzticību.

Spānijā apžēlos katalāņu separātistus

Spānijas valdība otrdien apžēlos katalāņu separātistus.

Viņus notiesāja par 2017. gada neatkarības referenduma organizēšanu.

Tā paziņoja premjerministrs Pedro Sančess.

Vairāki desmiti protestētāju gan pieprasīja, lai separātistus atzīst par nevainīgiem.

Tokijas olimpiskajās spēlēs varēs būt skatītāji

Tokijas olimpiskās spēles klātienē drīkstēs apmeklēt līdz 10 tūkstošiem vietējo skatītāju.

Tā lēma spēļu organizatori.

Japāņu medicīnas eksperti gan teica, ka visdrošāk ir rīkot spēles bez skatītājiem.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt