Ziņas vieglajā valodā 21. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 21. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 21. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Tiesa attaisno Magoni un Osinovski

Igaunijas miljonārs uzņēmējs Oļegs Osinovskis un bijušais "Latvijas dzelzceļa" vadītājs Uģ...
Igaunijas miljonārs uzņēmējs Oļegs Osinovskis un bijušais "Latvijas dzelzceļa" vadītājs Uģis Magonis

Pirmās instances tiesa attaisnoja bijušo „Latvijas dzelzceļa” vadītāju Uģi Magoni un Igaunijas miljonāru Oļegu Osinovski.

Viņus tiesāja saistībā ar aizdomām, ka Osinovskis, iespējams, deva pusmiljonu eiro Magonim, lai "Latvijas dzelzceļš" no viņa uzņēmuma pirktu vecas dīzeļlokomotīves.

Prokurore spriedumam nepiekrīt. Iespējams, to pārsūdzēs.

Osinovskis gandarīts par spriedumu un cer, ka to nepārsūdzēs.

Bet Magonis nekomentē, kamēr viss process nebūs beidzies.

 

Aizdomas par Jēkabpils amatpersonu nelikumībām

KNAB ir aizdomas, ka Jēkabpils amatpersonas rīkojās nelikumīgi.

Tas saistīts ar domes uzņēmuma iepirkumiem.

Domes amatpersonas, iespējams, ļaunprātīgi izmantoja dienesta stāvokli.

Tas, iespējams, notika mantkārīgos nolūkos.

KNAB bija ieradies Jēkabpils domē.

 

Covid-19 ierobežojumi paliek spēkā

Lai mazinātos Covid-19 izplatība, līdzšinējie ierobežojumi būs spēkā līdz 7. februārim.

Tā lēma valdība.

Tas nozīmē, ka nedēļas nogalēs turpināsies komandantstunda.

Joprojām būs aizliegti skaistumkopšanas pakalpojumi un sporta inventāra noma iekštelpās.

Aizliegti ar izklaidi saistītie pakalpojumi.

Joprojām nestrādās kultūrvietas un izstādes.

Darbību varēs turpināt dabas takas, ja tajās iespējama vienvirziena plūsma un divu metru distance.

Tāpat turpināsies ierobežojumi tirdzniecības jomā.

Bibliotēkas varēs izsniegt grāmatas, bet lasītavas būs slēgtas.

 

Vakcinācijas projektā e-veselību neizmantos

Covid-19 vakcinācijas projektā e-veselību neizmantos.

Tā nolēma informācijas tehnoloģiju eksperti.

Šī sistēma ir pārāk lēna, lai ļoti daudz cilvēku vienlaikus tajā varētu pieteikties vakcinācijai.

Tāpēc veidos jaunu sistēmu.

 

Ikdienā Covid-19 atklāto gadījumu skaits - milzīgs

Latvijā dienā atklāto jauno Covid-19 skaits joprojām ir ļoti milzīgs.

Tā saka epidemiologs Jurijs Perevoščikovs.

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja vēl vairāk nekā 900 jaunu Covid-19 gadījumu, 25 saslimušie miruši.

 

5. jūnijā notiks pašvaldību vēlēšanas

Centrālā vēlēšanu komisija izsludināja 5. jūnijā pašvaldības domes vēlēšanas.

Tās notiks sešās valsts pilsētās un 35 novados.

Rīgas pašvaldībā vēlēšanu šogad nebūs.

Rīgā domi ievēlējā ārkārtas vēlēšanās pērn.

Tā turpinās strādāt līdz 2025. gada vēlēšanām.

 

Atvieglo lemšanu par autostāvvietām invalīdiem

Dzīvojamo māju īpašniekiem būs vieglāk pieņemt lēmumu par autostāvvietām invalīdiem.

Tas tāpēc, ka Saeima atbalstīja grozījumus Dzīvokļa īpašuma likumā.

Tas nozīmē, ka šādu autostāvvietu varēs veidot, ja par to nobalsos vairāk nekā puse dzīvokļu īpašnieku.

Līdz šim lēmumam bija jāsaņem trīs ceturtdaļu dzīvokļu īpašnieku apstiprinošs lēmums.

 

Bagdādē nāvējošs sprādziens

Vairāk nekā 30 cilvēki gāja bojā spridzinātāju pašnāvnieku uzbrukumos Irākas galvaspilsētā Bagdādē.

Notikušais šokēja Bagdādes iedzīvotājus.

Pilsēta vairākus gadus nebija pieredzējusi nāvējošus teroristu uzbrukumus.

Drošības situācija galvaspilsētā un visā valstī ir ievērojami uzlabojusies, jo Irākas valdība ir sekmīgi apkarojusi teroristu grupējumus.

 

Krievijā Navaļnija atbalstītāji gatavojas protestiem

Krievijas prokurori brīdināja aizturētā Krievijas opozīcijas politiķa Alekseja Navaļnija atbalstītājus neaicināt tautu uz neatļautiem protestiem.

Navaļnija atbalstītāji sociālajos tīklos aicināja iziet ielās, lai protestētu pret Kremli.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti