Ziņas vieglajā valodā 21. janvārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 21. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 21. janvārī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Aprit gads Kariņa valdībai

Šo ceturtdien apritēs gads, kopš darbu sākusi premjera Krišjāņa Kariņa vadītā valdība.

Kariņš ir no partijas „Jaunā vienotība”.

Valdībā šobrīd darbojas piecas partijas.

Valdības sēdē ministri otrdien atskaitījās par padarīto.

Kā vērtē Krišjānis Kariņš, valdības darbs bija produktīvs.

Iedzīvotāju atbalsts valdības darbam pēdējo mēnešu laikā ir samazinājies.

Basketbola savienību vadīs Vējonis

Latvijas Basketbola savienību turpmāk vadīs Raimonds Vējonis.

Viņš ir bijušais Latvijas prezidents.

Vējoni otrdien amatā ievēlēja Latvijas Basketbola savienības biedri.

Balsojumā Vējonis saņēma 34 balsis.

Otra kandidāte Anete Jēkabsone-Žogota saņēma 14 balsis.

Uz Basketbola savienības vadītāja amatu bija vēl viens kandidāts – Kaspars Cipruss.

Viņš otrdien no kandidēšanas atteicās.

Vējonis Latvijas Basketbola savienību vadīs turpmākos četrus gadus.

Raimonds Vējonis
Raimonds Vējonis

Turpina meklēt locekļus mediju uzraudzības padomei

Latvijas mediju uzraudzības padomē joprojām trūkst divu pārstāvju.

Otrdien Saeimas Cilvēktiesību komisijā uzklausīja abu brīvo amatu kandidātus.

Mediju uzraugā vēlas strādāt 13 cilvēku.

Saeimas Cilvēktiesību komisija pēc uzklausīšanas par kandidātiem vēl nerunāja un labākos neizvirzīja.

Deputāti plāno apspriest kandidātus šo ceturtdien aiz slēgtām durvīm.

Rīgā plāno veidot jaunus atkritumu apsaimniekošanas laukumus

Rīgā varētu izveidot divus jaunus atkritumu apsaimniekošanas laukumus.

Šādu ideju otrdien atbalstīja Rīgas domes Mājokļu un vides komiteja.

Jaunie atkritumu apsaimniekošanas laukumi varētu atrasties Jāņuvārtu ielā 18 un Radžu ielā 18.

Gala lēmumu par atkritumu apsaimniekošanas laukumiem pieņems Rīgas dome.

Pērn pārstāja tirgot 160 medikamentus

Pagājušajā gadā Eiropas Savienības valstīs pārstāja tirgot 160 zāles.

Šādi ir Veselības inspekcijas dati.

Šīm zālēm nebija pietiekami laba kvalitāte.

Par sliktu zāļu kvalitāti lielākoties ziņoja Vācija, arī Amerika un Kanāda.

Lielākā daļa no tirdzniecības izņemto zāļu bija ražotas Indijā un Vācijā.

Ziemeļkurzemes slimnīcai Ventspilī taps piebūve

Vairs netiek pieņemti būvnieku piedāvājumi Ziemeļkurzemes slimnīcas jaunās piebūves celtniecībai.

Drīzumā pārbūvēs slimnīcas Rehabilitācijas nodaļu.

Pie esošās slimnīcas ēkas plānota divu stāvu piebūve.

Jaunajā Rehabilitācijas nodaļā būs astoņas dienas stacionāra gultas.

Būs arī plaša fizioterapijas zāle ar speciāliem rehabilitācijas trenažieriem.

Ziemeļkurzemes slimnīcā būs rehabilitācijas baseins ar paceļamo grīdu, kā arī dažādu speciālistu kabineti.

Rehabilitācijas nodaļu būvēs šogad un nākamgad.

Izbūve maksās vairāk nekā 10 miljonus eiro.

Modes muzejā atklāta jauna leļļu izstāde

Otrdien, 21. janvārī, Modes muzejā atklāja jaunu leļļu izstādi.

Modes muzejs atrodas Rīgā.

Jaunajā leļļu izstādē ir skatāmas autorlelles.

Tas nozīmē, ka katra no šīm lellēm ir tikai vienā eksemplārā.

Izstādē var apskatīt lelles un lācīšus, ko izstādei izvēlējusies īpaša žūrija.

Izstāde būs apskatāma līdz februāra beigām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti