Ziņas vieglajā valodā 21. februārī

Ziņas vieglajā valodā 21. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 21. februārīAgnese Vasermane

     

     

     

    Latviju neiekļaus "pelēkajā sarakstā"

    Latviju neiekļaus tā dēvētajā "pelēkajā sarakstā".

    Šādu sarakstu veido naudas darījumu uzraugi pasaulē.

    Ja valsti šajā "pelēkajā sarakstā" iekļauj, šīs valsts darījumus ļoti stingri uzrauga.

    Bankas šādās valstīs izvēlas labāk nestrādāt.

    Pašlaik "pelēkajā sarakstā" ir iekļautas 12 valstis.

    Viena no šīm valstīm ir arī Islande.

    Latvija ir ļoti daudz darījusi, lai nenonāktu "pelēkajā sarakstā".

    Tā norāda Latvijas ministru prezidents Krišjānis Kariņš un finanšu ministrs Jānis Reirs.

     

    Turpina spriest par Eiropas Savienības budžetu 

    Eiropas Savienības valstis turpina spriest par kopējās naudas sadalījumu Eiropā.

    Eiropas valstu vadītāju sarunas par Eiropas Savienības naudu turpmākajiem gadiem ilga visu pagājušo nakti.

    Daļa uzskata, ka naudas Eiropas Savienībā ir par maz.

    Daļai atkal nepatīk, kā naudu plāno sadalīt starp valstīm.

     

    Latvijas Olimpiskās komitejas prezidenta amatam viens kandidāts

    Latvijas Olimpiskās komitejas prezidenta amatam būs tikai viens kandidāts – Žoržs Tikmers.

    Viņu šim amatam izvirzīja Olimpiskās komitejas biedri.

    Tikmeram jau tagad ir augsts amats Olimpiskajā komitejā.

    Viņš ir šīs organizācijas ģenerālsekretārs.

    Kandidātus Latvijas Olimpiskās komitejas prezidenta amatam varēja pieteikt līdz vakardienai.

    Šobrīd Latvijas Olimpiskās komitejas prezidents ir Aldons Vrubļevskis.

    Pirms viņa šajā amatā bija Vilnis Baltiņš.

     

    Rīgas centrā notika liels ugunsgrēks

    Rīgas centrā šopēcpusdien notika liels ugunsgrēks.

    Ugunsgrēks izcēlās Valdemāra un Stabu ielas stūrī.

    Dega vairākstāvu mājas jumts.

    Ugunsgrēka dēļ bija apstādināta satiksme uz Valdemāra ielas.

    Izsaukumu uz ugunsgrēku ugunsdzēsēji saņēma pulksten četros pēcpusdienā.

    Tas ir sastrēgumu laiks.

    Tāpēc daudzi cilvēki pavadīja ceļā no darba uz mājām ilgāku laiku nekā parasti.

     

    Kamaniņu braucējs Bērziņš izcīna sudrabu pasaules junioru čempionātā

    Latvijas kamaniņu braucējs Gints Bērziņš izcīnīja sudraba medaļu pasaules jauniešu čempionātā.

    Bērziņš ir pagājušās sezonas jaunatnes olimpisko spēļu čempions.

    Sacensības notika Vācijas pilsētā Oberhofā.

    Zelta medaļu ieguva vācu kamaniņu braucējs Morics Eliass Bolmans.

    No Latvijas sacensībās piedalījās arī kamaniņu braucējs Kaspars Rinks.

    Viņš ieguva 21.vietu.

    Jauniešu sacensībās piedalījās 33 kamaniņu braucēji.

    Čempionāts beigsies rīt.

     

    Latvijas izlases basketbolisti pret Bosniju un Hercegovinu sāk kvalifikācijas ciklu

    Šovakar Latvijas vīriešu basketbola izlase spēlēja ar Bosniju un Hercegovinu.

    Spēle notika "Arēnā Rīga".

    Latvijai šovakar nevarēja palīdzēt daudzi labi spēlētāji.

    Latvijas izlases galvenais treneris ir Roberts Štelmahers.

    Latvijas basketbola izlase 2021. gada Eiropas čempionāta kvalifikāciju sāka ar zaudējumu.

     

    Laika ziņas

    Šonakt Latvijā mākoņains laiks.

    Nakts pirmajā pusē debesis brīžiem skaidrosies, Kurzemē brīžiem līs.

    Dažviet austrumu rajonos veidosies migla.

    Dienvidu puses vējš pastiprināsies brāzmās līdz 6-11 metriem sekundē (m/s), Kurzemē un Vidzemē brāzmās līdz 15-19 m/s.

    Gaisa temperatūra šonakt 0…+3 grādi.

    Rīt dienā mākoņains laiks, pēcpusdienā valsts rietumos debesis nedaudz skaidrosies.

    Lielākajā Latvijas daļā gaidāmi nokrišņi – lietus un slapjš sniegs.

    Atsevišķos posmos ceļi būs slideni.

    Dienvidu, dienvidrietumu vējš piekrastē brāzmās sasniegs 15-18 m/s.

    Gaisa temperatūra rīt dienā +3...+5 grādi.

    Rīgā šonakt mākoņains laiks, rīt vakarā debesis nedaudz skaidrosies.

    Rīt dienā brīžiem līs, gaidāms arī slapjš sniegs.

    Dienvidu puses vējš rīt dienā brāzmās līdz 15 m/s.

    Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +1…+3 grādi, rīt dienā +2...+4 grādi.

    Laika tips: 2. – labvēlīgs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti