Ziņas vieglajā valodā 20.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20.oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 20.oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Gaidāms pirmais sniegs

Oktobra beigās daudzviet Latvijā gaidāms sniegs. Tā prognozē sinoptiķi.

Līdz ar to autovadītājiem jāsāk domāt par ziemas riepām.

Ziemas riepas ir obligātas no 1.decembra līdz 1.martam. Taču speciālisti iesaka riepas nomainīt jau agrāk.

Pagaidām ceļi Latvijā vēl nav apledojuši. Nākamnedēļ apledojums ir iespējams.

 

Simt avārijas Latvijā

Latvijā pagājušajā diennaktī notika simt avāriju.

Vienā no avārijām gāja bojā cilvēks. Šī avārija notika astoņos no rīta Rīgā, Abrenes ielā. Tur kāds vīrietis pakļuva zem autobusa riteņiem.

Visvairāk avāriju pagājušajā diennaktī notika Rīgā un tās tuvākajā apkārtnē.

Par braukšanu alkohola reibumā policija aizturēja desmit šoferu.

Divsimt šoferu saņēma sodu par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu.

 

Afganistānā parlamenta vēlēšanas

Afganistānā notika parlamenta vēlēšanas.

Vēlēšanās piedalījās liels skaits balsstiesīgo iedzīvotāju.

Afganistānas galvaspilsētā Kabulā blakus vēlēšanu iecirkņiem notika vairāki sprādzieni.

Sprādzienos gājuši bojā un ievainoti daudz cilvēku.

Sprādzieni notika par spīti tam, ka vēlēšanas uzraudzīja daudz armijnieku.

Nākamgad Afganistānā notiks arī prezidenta vēlēšanas.

 

Ukraina saņems aizdevumu

Starptautiskais Valūtas fonds aizdos Ukrainai gandrīz četrus miljardus dolāru.

Taču aizdevumu piešķirs tikai pēc dažiem noteikumiem.

Valūtas fonda valde naudu piešķirs pēc tam, kad Ukraina pieņems nākamā gada budžetu.

Tāpat Ukrainai jāpaaugstina gāzes un apkures cena.

Šis aizdevums Ukrainai ir ļoti vajadzīgs. Tā norādīja Ukrainas premjerministrs Volodimirs Groismans.

Ukrainai ar Valūtas fondu bija vairāki strīdi. To dēļ Valūtas fonds atteicās piešķirt Ukrainai naudu.

 

Vīru korim „Tēvzeme” - 70

Rīgā, VEF kultūras pilī, sestdien, 20.oktobrī, 70 gadu jubileju svin vīru koris „Tēvzeme”.

Koncertā „Mūžīgais dzinējs” vīru koris izpilda latviešu tautas dziesmas dažādu komponistu apdarēs.

Koncertā skan arī Raimonda Paula un Māra Lasmaņa melodijas.

Vīru kori „Tēvzeme” pirms 70 gadiem nodibināja diriģents Edgars Elksnītis.

Kori 40 gadus vadīja izcilais latviešu kordiriģents Haralds Mednis. Šobrīd kora „Tēvzeme” vadītājs ir Tālivaldis Gulbis.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti