Ziņas vieglajā valodā 20. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 20. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 20. janvārīPārsla Saktiņa

 

 

Piemin barikāžu laiku

Latvijā piemin 1991.gada barikāžu laiku. Rīgā notika vairāki pasākumi.

Arī pašlaik deg atmiņu ugunskuri gan Doma laukumā, gan pie Saeimas nama.

Pie ugunskuriem pulcējās barikāžu dalībnieki un jaunieši.

Diena sākās ar ziedu nolikšanu un kritušo pieminēšanu.

Barikāžu laiku atcerējās arī Kuldīgā, Jumpravā, Liepājā, Dobelē un citviet.

 

Daugavā aizvien augsts ūdens līmenis

Vižņu sablīvējumi Daugavā pie Zeļķu tilta.

Joprojām saglabājas sarežģīta situācija Daugavā starp Jēkabpili un Pļaviņām.

Turpinās intensīva vižņu iešana, un tie sablīvējas, tāpēc iespējamas krasas ūdens līmeņa izmaiņas.

Pie Zeļķiem joprojām pārsniegts bīstami augsts ūdens līmenis.

Atbildīgie dienesti uzmanīgi uzrauga situāciju, lai nekavējoties varētu sniegt palīdzību, ja tāda būtu nepieciešama.

 

ASV valdība daļēji apturējusi darbu

ASV valsts iestādēm jāpārtrauc darbs, jo Kongress nav piešķīris tām naudu.

Ja republikāņi un demokrāti nespēs vienoties, tad no pirmdienas vairumam valsts darbā strādājošo būs jādodas bezalgas atvaļinājumā.

Iepriekšējo reizi tas notika prezidenta Baraka Obamas laikā.

Toreiz valsts pārvaldes iestādes bija aizvērtas 16 dienas.

 

Rīgas "Dinamo" zaudē brīvdabas spēlē

Kontinentālās hokeja līgas spēle ''Winter ice break'' starp hokeja klubiem Rīgas ''Dinamo'' un Minskas ''Dinamo''.

Rīgas "Dinamo" Purvciemā spēlē zem klajas debess ar rezultātu 2:3 zaudēja Minskas "Dinamo" vienībai.

Rīgas vienība cieta piekto zaudējumu pēc kārtas.

Tas nozīmē, ka arvien samazinās rīdzinieku izredzes sezonas noslēgumā izkļūt no pēdējās vietas līgā.

 

Noskaidrota "Muzikālā bankas"  vērtīgākā dziesma

Noslēdzies Latvijas Radio aptaujas „Muzikālā banka ” fināls.

Par aizvadītā gada vērtīgāko dziesmu atzīta Intara Busuļa dziedātā „Nākamā pietura Depo”.

Otrajā vietā „Prāta vētras” dziesma „Tevis dēļ”.

Bet trešās vietas ieguvējs ir Dons ar dziesmu „Pa ceļam”.

 

Laika ziņas

Svētdien, 21.janvārī, Latvijā nedaudz samazināsies mākoņu daudzums.

Vietām īslaicīgi snigs. Dažviet veidosies migla un sarma.

Gaisa temperatūra naktī noslīdēs līdz -3..-8 grādiem, zem skaidrām debesīm iespējams sals līdz -12 grādiem.

Dienā 0..-5 grādiem. Vējš būs lēns.

Laika tips otrais - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt