Ziņas vieglajā valodā 20. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 20. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Atklāj cilvēku tirdzniecību

Latgalē policija atklāja cilvēku tirdzniecību.

Ārzemju viesstrādniekiem neizmaksāja algas, atņēma dokumentus, draudēja un fiziski ietekmēja.

Lai gan policija neatklāj uzņēmumu, zināms, ka tas atrodas Līvānos.

Uzņēmums ražo cepumus ar zīmolu “Adugs”.

Uzņēmuma vadītājs ir apcietināts.

Aizturēti vēl divi cilvēki, kuri zināja par notiekošo.

 

Slimnīcās nonāk daudz Covid-19 slimnieku

Ļoti daudz Covid-19 pacientu vakar nonāca slimnīcās.

Kopumā 65.

Tas nozīmē, ka slimnīcās šobrīd ārstējas vairāk nekā 400 Covid-19 pacientu.

Un tas ir līdz šim lielākais skaits.

Kopumā atklāja vēl 380 jaunus Covid-19 gadījumus.

Vēl pieci saslimušie seniori ir miruši.

Daudz jaunu saslimušo arī kaimiņvalstīs.

Lietuvā to skaits pārsniedz 2000 un 16 cilvēki miruši.

Igaunijā savukārt vēl 364 jauni gadījumi un viens cilvēks miris.

Ja Latvijā slimos aizvien vairāk cilvēku, attālinātās mācības varētu būt arī 5. un 6. klasēm.

Šobrīd attālināti mācās vecāko klašu skolēni.

Par to spriedīs nākamnedēļ, kad analizēs Covid-19 saslimstības datus.

 

Prezidents gatavs atteikties no algas palielinājuma

Valsts prezidents Eglis Levits gatavs atteikties no algas palielinājuma.

Levits lūdz nākamgad saglabāt tādu algu, kāda tā ir šogad.

Prezidenta kanceleja ar šādu lūgumu vērsās Saeimā.

Par valsts augstāko amatpersonu algām lemj Saeima, pieņemot ikgadējo valsts budžetu.

 

Aptur Stūra mājas izsoli

"Valsts nekustamie īpašumi" apturēja Stūra mājas izsoli.

Tas notika pēc Kultūras ministrijas lūguma.

"Valsts nekustamie īpašumi” saprot vēlmi saglabāt vēstures liecības un gatavi arī turpmāk pārvaldīt ēku, ja tam būs nauda.

 

Sākas Eiropas HIV testēšanas nedēļa

Šodien sākas Eiropas HIV testēšanas nedēļa.

Mediķi atgādina, ka pārbaudīties var ne tikai šajā nedēļā, bet visu gadu.

Latvijā darbojas 19 testa punkti.

Tajos visos var pārbaudīties bez maksas.

 

Nevēlamu personu sarakstā iekļauj vēl 26 Baltkrievijas amatpersonas

Baltijas valstu saraksts ar nevēlamām baltkrievu personām būs vēl garāks.

Vēl 26 amatpersonas nedrīkstēs ieceļot Baltijas valstīs.

Turklāt Eiropas Savienība varētu neļaut Baltkrievijai iestāties Pasaules Tirdzniecības organizācijā.

Tā aicinās arī Starptautisko Valūtas fondu nepiešķirt naudu Minskai.

Tikmēr Aleksandrs Lukašenko sola cīnīties ar sabiedriskās kārtības traucētājiem.

Viņš arī cīnīsies pret balti sarkani baltā karoga izmantošanu.

 

ES un Lielbritānijas sarunas par "Brexit" virzās uz priekšu

Uz priekšu virzās Eiropas Savienības un Apvienotās Karalistes sarunas par tirdzniecību pēc "Brexit".

Vēl gan ir daudz darāmā, lai vienošanos līdz gada beigām varētu parakstīt.

Tā saka Eiropas Komisijas prezidente.

Domstarpības vēl ir par nozvejas tiesībām, par godīgu konkurenci un to, kā risināt strīdus nākotnē.

 

Igaunijā atkāpjas izglītības ministre 

Igaunijas izglītības un zinātnes ministre Mailisa Repsa šodien atkāpās no amata.

Tā viņa uzņēmās atbildību par savām kļūdām.

Ministrei šonedēļ bija jāskaidro sabiedrībai, kāpēc ministrijas šoferis regulāri vadāja viņas bērnus uz skolu un interešu izglītības pulciņiem.

 

Martins Dukurs uzvar Pasaules kausā skeletonā Siguldā, Tomass Dukurs – ceturtais

Latvijas skeletonists Martins Dukurs šodien sezonu sāka ar uzvaru Siguldā.

Tur notika Pasaules kausa pirmais posms.

Viņa brālis Tomass Dukurs kopvērtējumā ieguva ceturto vietu.

 

Laika ziņas

Šonakt un rīt no rīta vietām būs lietus, slapjš sniegs un sniegs.

Ceļi būs slideni.

Dienā nokrišņu būs maz.

Rīt vakarā līs tikai Kurzemē.

Pūtīs brāzmains dienvidrietumu, dienvidu vējš 4-9 metri sekundē.

Piekrastē tas būs spēcīgāks.

Vakarā jūras piekrastē vēja brāzmas var būt ļoti spēcīgas.

Gaisa temperatūra naktī -1…+4 grādi, dienā +2…+5 grādi.

Piekrastē par dažiem grādiem siltāks.

Rīgā šonakt gaidāmi nokrišņi.

Dienā pārsvarā sauss un saulains laiks.

Vējš pierims, bet rīt vakarā tas atkal pastiprināsies.

Gaisa temperatūra nulle grādu no rīta un līdz +5 grādiem dienā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti