Ziņas vieglajā valodā 20. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 20. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Latvija iesniedz ziņojumu par cīņu pret naudas atmazgāšanu

Latvija iesniedza ziņojumu par „Moneyval” rekomendāciju izpildi.

Dokuments attiecas uz progresu cīņā pret naudas atmazgāšanu.

Latvija pēdējā gada laikā veica nopietnas reformas.

Tā norādīja Finanšu izlūkošanas dienesta vadītāja Ilze Znotiņa.

Starptautiskā ekspertu grupa par ziņojumu diskutēs decembrī.

EK pozitīvi novērtē Latvijas nākamā gada budžetu

Latvijas nākamā gada budžets atbilst Eiropas Savienības prasībām.

Tādu secinājumu pauda Eiropas Komisija.

Tomēr Latvijai iesaka budžeta deficīta samazinājumu.

Papildu nauda prioritātēm jāmeklē ar nodokļu reformu.

Tā norādīja Eiropas Komisijas priekšsēdētāja vietnieks Valdis Dombrovskis.

Viņš pārstāv partiju „Jaunā Vienotība”.

Rīgas domē vairākums saredz ārkārtas vēlēšanas

Neatkarīgo deputātu frakcija atbalstīs opozīcijas mēra kandidātu.

To trešdien, 20. novembrī, apliecināja tās vadītājs Valērijs Petrovs.

Šādam scenārijam politiķi gatavi bez nekādiem nosacījumiem.

Patlaban Rīgas domes koalīcija ir mazākumā.

Tās sastāvā ir 28 politiķi no 60 deputātiem.

Tādējādi vairākums domnieku nākotnē saredz ārkārtas vēlēšanas.

NEPLP aptur 9 TV kanālu retranslāciju

Mediju uzraugs apturēja deviņu televīzijas kanālu retranslāciju.

Lēmums saistīts ar vienu holdingu.

Tā patiesais labuma guvējs atrodas sankciju sarakstā.

Tā norādīja Nacionālajā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomē (NEPLP).

Valdība varēs nomainīt LU rektora pienākumu izpildītāju

Valdībai būs tiesības uz Latvijas Universitātes rektora pienākuma izpildītāja nomaiņu.

Tā trešdien, 20. novembrī, lēma tiesa.

Tā atstāja spēkā pirmās instances lēmumu.

Tas aizliedz jaunas rektora vēlēšanas.

Patlaban rektora vietas izpildītājs ir Indriķis Muižnieks.

Izraēla veic uzlidojumus Sīrijā

Izraēla veica uzlidojumus Sīrijas galvaspilsētai Damaskai.

Izraēla mērķēja uz valdības un Irānas bruņotajiem formējumiem.

Šādi Izraēla rīkojās pēc saņemtā raķešu uzbrukuma.

Bet vairumu uzlidojumu Damaska pārtvēra un neitralizēja.

Tā apgalvoja Sīrijā.

ASV vēstnieku spieduši sadarboties ar Trampa advokātu

ASV vēstniekam Eiropas Savienībā spiesta sadarbība ar ASV prezidenta Donalda Trampa advokātu.

To trešdien, 20. novembrī, liecībā atklāja Gordons Sondlends.

Šāda nepieciešamība viņam bija Ukrainas jautājumos.

Par notiekošo zināja arī ASV valsts sekretārs Maiks Pompeo.

Tā norādīja diplomāts.

Viņš ir viens no lieciniekiem impīčmenta izmeklēšanā pret Trampu.

Izraēlā atkal gaidāmas vēlēšanas

Izraēlā palielinās parlamenta vēlēšanu varbūtība.

Potenciālais premjera amata kandidāts trešdien, 20. novembrī, neguva atbalstu.

Viņam nav pietiekami daudz politisko domubiedru.

Tādējādi valstī gaidāmas jaunas vēlēšanas.

Tas būs jau trešais balsojums gada laikā.

„Grammy” nomināciju līderis ir „Lizzo”

Pasaules godalgai „Grammy” lielākais nomināciju skaits „Lizzo”.

Amerikāņu dziedātāju un reperi izvirzīja 8 nominācijām.

Vismaz četrās kategorijās žūrija pieteica Arianu Grandi un Bejonsē.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti