Ziņas vieglajā valodā 20. jūnijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 20. jūnijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Uz Daugavpils šosejas - smaga avārija

Sestdien, 20. jūnijā, uz Daugavpils šosejas notika avārija.

Saskrējās trīs automašīnas.

Avārijā viens cilvēks gāja bojā un septiņi cieta.

Avārija notika ap pusastoņiem vakarā starp Lielvārdi un Skrīveriem pie Skrīveru dendroloģiskā parka.

Satiksme negadījuma vietā ir pilnībā apturēta.

Policija aicina autovadītājus apbraukt šo ceļa posmu pa citiem ceļiem.

Brīdina par pērkona negaisu

Sinoptiķi un glābēji brīdina par pērkona negaisu ar stiprām vēja brāzmām, spēcīgu lietu un krusu.

Cilvēkiem jābūt ļoti uzmanīgiem.

Savukārt svētdien un pirmdien Latvijā gaidāms karstums līdz 28 grādiem.

Covid-19 konstatēts bērnam

Ar Covid 19 Latvijā saslimis bērns.

Saslimuši arī bērna vecāki.

Ģimene atgriezās no ārzemēm.

Bērnam vēl nav 10 gadu.

Viņa veselības stāvoklis ir vidēji smags, bet stabils.

Bērna mammai saslimšana ir viegla.

Abi ārstējas Bērnu slimnīcā, jo mamma aprūpē bērnu.

Vakar Covid-19 atklāja vienam cilvēkam

Aizvadītajā diennaktī atklāts viens ar Covid-19 inficēts cilvēks.

Viņš nesen atgriezās no ārzemēm.

Pacients ir no 50 līdz 59 gadiem vecs.

Ikviens var veikt Covid-19 testu

Līdz jūnija beigām ikviens cilvēks var veikt Covid 19 testu bez maksas.

Valsts apmaksās testu arī tad, ja cilvēkam nebūs saslimšanas simptomu.

Pagājusi vairāk nekā nedēļa kopš cilvēkiem tests ir par brīvu.

Šajā laikā pieprasījums pēc tiem pieaudzis uz pusi.

Vācijā ar Covid-19 saslimuši lopkautuves darbinieki

Vācijā ar Covid 19 saslimuši vairāk nekā 1000 lopkautuves darbinieku.

Inficējušies arī viņu draugi un ģimenes locekļi.

Apgabalā slēgtas visas vietējās skolas un dienas aprūpes centri.

Vācijas gaļas apstrādes sektorā strādājošajiem bieži ir slikti darba un dzīves apstākļi.

Baltkrievijā aiztur aktīvistus

Baltkrievijā aizturēti desmitiem cilvēku.

Viņi protestēja pret opozīcijas aktīvistu un prezidenta amata kandidātu aizturēšanu.

Vairāki sabiedrībā populāri cilvēki vēlas pārmaiņas valstī un tāpēc grib kandidēt uz prezidenta amatu.

Pašreizējais prezidents Aleksandrs Lukašenko to nevēlas pieļaut.

Viņš grib turpināt vadīt valsti.

Vēlēšanas Baltkrievijā būs augusta sākumā.

Atļauj izdot ASV prezidenta bijušā drošības padomnieka Boltona memuārus

ASV tiesa atļāva publicēt bijušā Baltā nama nacionālās drošības padomnieka Džona Boltona memuārus.

Prezidenta Donalda Trampa administrācija prasīja aizliegt grāmatu.

Taču tiesa šo prasību noraidīja.

Grāmatā Boltons kritizē Trampu un apgalvo, ka Tramps nav piemērots prezidenta amatam.

Attēlā Džons Boltons
Attēlā Džons Boltons

Sabiedriskais transports svētkos nebūs par velti

Līdz 24. jūnijam Rīgā sabiedriskais transports kursēs pēc brīvdienu kustības saraksta.

Šogad Līgo un Jāņu dienā - 23. un 24. jūnijā - sabiedriskajā transportā nevarēs braukt bez maksas.

Nevarēs izmantot arī darba dienu biļetes.

Šajās dienās transportā būs derīgas biļetes, kas paredzētas brīvdienām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti