Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 20. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 20. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 20. jūlijāLauris Zvejnieks

 

 

Meklē aizdomās turētos par slepkavību

1967. gadā dzimušais Ivans Agapitovs un 1975. gadā dzimušais Deniss Koņaškins.

Par futbola aģenta Romāna Bezzubova slepkavību policija tur aizdomās divus vīriešus.

Policija meklē 1967. gadā dzimušo Ivanu Agapitovu un 1975. gadā dzimušo Denisu Koņaškinu.

Abi vīrieši var būt bīstami un, iespējams, bruņoti.

Tāpēc policija brīdina, ka nekādā gadījumā nevajadzētu mēģināt šīs personas aizturēt iedzīvotājiem pašiem.

 

Vairāk interesējas par Covid-19 potēm lielveikalos 

Pieaugusi interese par vakcināciju pret Covid-19 tirdzniecības centros ierīkotajos punktos.

To secina Vakcinācijas projekta nodaļā.

Mēneša laikā vakcinācijas punktos tirdzniecības centros visā Latvijā sapotēts gandrīz 21 tūkstotis cilvēku.

 

Covid-19 izplatību pēta pēc notekūdeņiem 

Sešās Latvijas pilsētās sākta notekūdeņu pārbaude Covid-19 izplatības noteikšanai.

Tas ļaus noteikt Covid-19 koncentrāciju notekūdeņos un prognozēt slimības uzliesmojumu.

Pārbaudes notiek Rīgā, Jūrmalā, Rēzeknē, Jelgavā, Valmierā un Liepājā.

 

Latvijā vēl 54 Covid-19 inficētie

Aizvadītajā diennaktī atklāti 54 jauni Covid-19 gadījumi, miruši četri inficēti cilvēki.

Veikti vairāk nekā 7900 testu un pozitīvi bija 0,7%. Saslimstības kumulatīvais rādītājs 28,5.

Lietuvā infekcija atklāta vēl 101 cilvēkam. Mirušo no bīstamās slimības nav.

Arī Igaunijā mirušo nav un reģistrēts 81 jauns Covid-19 gadījums.

 

Francijā strauji izplatās Covid-19

Francijā inficēšanās ar Covid-19 šobrīd notiek nepieredzēti strauji.

Tas notiek vīrusa Indijas paveida izplatības dēļ.

Par to brīdina Francijas veselības ministrs.

Aizvadītās nedēļas laikā vīrusa izplatība Francijā palielinājusies par aptuveni 150%.

Tik strauja vīrusa izplatīšanās līdz šim neesot pieredzēta.

Inficēšanās līmenis Francijā ir augstākais kopš maija vidus.

Tad valsts sāka atvieglot trešo stingrās karantīnas režīmu.

Tagad Francija gatavojas ceturtajam infekcijas vilnim un cenšas nodrošināt iespējami plašāku vakcināciju.

 

Baltkrievijas opozīcija: Politieslodzītos aplipina ar Covid-19

Baltkrievijā ieslodzītos opozicionārus apzināti aplipina ar Covid-19.

Tā paziņojuši Baltkrievijas opozīcijas pārstāvji.

Aizturētos opozicionārus ievietojot kamerās, kurās jau ir ar vīrusu inficēti cilvēki.

Aizturētajiem politieslodzītajiem arī nesniedzot medicīnisko palīdzību.

 

Kritizē Ungārijas vājo cīņu ar korupciju

Eiropas Komisija veikusi visu bloka valstu izvērtējumu tiesiskuma jomā.

Asu kritiku saņēmusi Ungārija.

Komisija secina, ka Ungārijā praktiski nenotiek cīņa ar korupciju.

 

Nodzēš meža ugunsgrēku Siguldas novadā

Siguldas novadā ugunsgrēki gar dzelzceļa sliedēm, 2021.gada jūlijs.

Pēc vairāku dienu darba ir pabeigta meža ugunsgrēku dzēšana Siguldas novada Inčukalna pagastā un Engurē.

Par to informē ugunsdzēsības un glābšanas dienests.

Mežos visā Latvijā saglabājas augsta ugunsbīstamība.

Tāpēc Rīgas mežos līdz ceturtdienai ir izsludināts dzeltenais brīdinājums.

Tikmēr Siguldas novadā atsevišķās vietās dzēšanas darbi vēl turpinās.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt