Ziņas vieglajā valodā 20. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 20. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 20. jūlijāAgnese Vasermane

    Nav ziņu par Latvijas valstspiederīgo uz Irānas arestētā kuģa

    Latvija prasa Irānai atbrīvot Latvijas pilsoni, kas atrodas uz aizturētā kuģa Irānas ostā. Nav ziņu, kā latvietim uz aizturētā kuģa klājas. Uz kuģa atrodas arī Indijas, Krievijas un Filipīnu pilsoņi.

    Irāna vakar aizturēja divus kuģus. Vienu palaida vaļā, bet otrs joprojām atrodas Irānas ostā. Irānas valdība kuģus aizturēja, jo pirms kāda laika tika aizturēts arī kāds Irānas kuģis. Šo Irānas kuģi aizturēja Gibraltārā.

    Izvirdis Etnas vulkāns

    Pagājušajā naktī izvirdis Etnas vulkāns. Tas ir lielākais aktīvais vulkāns Eiropā.

    Izvirduma radīto pelnu dēļ bija slēgtas divas lidostas Itālijā. Šīs lidostas atradās Itālijas Katānijas daļā.
    Šorīt lidostas daļēji atsāka darboties. Iepriekšējais Etnas izvirdums notika pirms pusgada.

    "Volvo" pārdevis daudz automobiļu

    Automašīnu "Volvo" ražotājs šogad pārdevis ļoti daudz automobiļu. No janvāra līdz jūnijam cilvēki nopirkuši vairāk nekā 340 tūkstošus "Volvo" markas automašīnu. Tas ir vairāk nekā pagājušā gada pirmajā pusē.

    "Volvo” pieder Ķīnas kompānijai. Kopumā mašīnu tirgotājiem pasaulē šobrīd neiet labi.

    Liepājā plāno palīdzēt cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem

    Liepājas sociālais dienests plāno palīdzēt desmit cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem. Katram no šiem cilvēkiem izstrādās īpašu palīdzības plānu. Šo plānu izstrādās par Eiropas naudu, palīdzēs arī Liepājas pašvaldība.

    Kopumā palīdzību varēs saņemt cilvēki desmit pilsētās. Palīdzēs simt bērniem ar garīga rakstura traucējumiem, kā arī viņu vecākiem.
    Šie cilvēki saņems dažādus sociālos pakalpojumus, piemēram, mājas aprūpi un psihologa konsultācijas.

    Sporta spēles cilvēkiem ar redzes invaliditāti

    Šodien sporta laukumā pie Strazdumuižas internātvidusskolas notika sporta spēles cilvēkiem ar redzes invaliditāti. Sporta spēles organizēja Rīgas vājredzīgo un neredzīgo biedrība "Redzi mani".
    Cilvēki sacentās dažādos sporta veidos. Piemēram, notika diska mešana, lodes grūšana, šķēpmešana, ķegļi un futbols.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti