Ziņas vieglajā valodā 20. decembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 20. decembrī.

Ziņas vieglajā valodā 20. decembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Uz slidenajiem ceļiem daudz avāriju un gūtu traumu

Latvijā otrdien, 20. decembrī, ir stiprs apledojums, ļoti slideni ceļi un ielas.

Uz apledojušajiem ceļiem notika vairāk nekā 100 avāriju, taču cietušo ir maz.

Tikai divās avārijās cieta cilvēki.

Vakarpusē pieauga cilvēku skaits, kas uz slidenajām ietvēm guva traumas.

Gājējiem un autovadītājiem jābūt ļoti uzmanīgiem.

Latvijā būs Klimata un enerģētikas ministrija

No nākamā gada 1. janvāra Latvijā būs Klimata un enerģētikas ministrija.

Ministriju vadīs "Jaunās Vienotības" politiķis Raimonds Čudars.

Ministrijas izveidi otrdien, 20. decembrī, oficiāli atbalstīja valdība.

Jaunā ministrija no Ekonomikas ministrijas pārņems enerģētikas politikas jomu, bet no Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas – klimata politikas jomu.

Izveidot jaunu ministriju ierosināja "Jaunā Vienotība" un valdības vadītājs Krišjānis Kariņš.

Salaspils novada domes priekšsēdētājs Raimonds Čudars
Salaspils novada domes priekšsēdētājs Raimonds Čudars

Ukrainas bēgļiem turpinās atbalstu; tas izmaksās 214 miljonus eiro

Ukrainas civiliedzīvotāji Latvijā arī turpmāk saņems palīdzību līdzšinējā apjomā.

Valdība otrdien, 20. decembrī, apstiprināja pasākumu plānu ukraiņu bēgļu atbalstam.

Tas izmaksās 214 miljonus eiro.

Nākamajā gadā Latvijā no jauna varētu ierasties 40 tūkstoši Ukrainas civiliedzīvotāju.

Zelenskis apmeklē Bahmutu

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis otrdien, 20. decembrī, apmeklēja Bahmutu.

Bahmuta atrodas Doneckas apgabalā.

Pilsētas tuvumā notiek ļoti smagas kaujas.

Krievijas karaspēks jau vairākus mēnešus mēģina ieņemt pilsētu, bet nespēj.

Zelenskis tikās ar ukraiņu karavīriem un pateicās viņiem par drosmi un pašaizliedzību.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis vizītes laikā Bahmutas pilsētā pasniedz apbalvojumus Ukrain...
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis vizītes laikā Bahmutas pilsētā pasniedz apbalvojumus Ukrainas armijas karavīriem

Aprit 300 dienas, kopš Krievijas karaspēks iebruka Ukrainā

Otrdien, 20. decembrī, ir 300. diena, kopš Krievijas karaspēks iebruka Ukrainā.

Krievija karā ir zaudējusi jau gandrīz 100 000 karavīru.

Tādi ir ukraiņu aprēķini.

Par saviem zaudējumiem ukraiņi neziņo.

Militārie eksperti uzskata, ka Ukrainas armija ir ļoti spēcīga, bet Krievijas armija apliecinājusi savu neprasmi un vājumu.

Igaunija dāvina Ukrainai saunas un veļas mazgātavas iekārtu

Igaunija uzdāvinājusi Ukrainas karavīriem saunas un veļas mazgātavas iekārtu.

Otrdien, 20. decembrī, tā nogādāta Ukrainā.

Ukraiņu karavīri varēs izkarsēties saunā, nomazgāties un atpūsties.

Vienlaikus varēs arī izmazgāt un izžāvēt drēbes.

Nedēļas laikā saunu apmeklēt un drēbes izmazgāt varēs aptuveni 400 karavīru.

Bērnu uzticības tālrunis rīko akciju

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas bērnu un pusaudžu uzticības tālrunis "116-111" līdz 27. decembrim rīko Ziemassvētku akciju "Uzticies... Tevi dzirdēs un sapratīs".

Uzticības tālrunis visu diennakti bez maksas uzklausīs zvanītājus arī Ziemassvētku laikā un gadumijā.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti