Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Tiekas Baltijas valstu un Vācijas ārlietu ministri

Trešdien, 20. aprīlī, Rīgā tikās Baltijas valstu un Vācijas ārlietu ministri.

Viņi runāja par Krievijas karu pret Ukrainu un palīdzību Ukrainai.

Ministri apsprieda arī drošības situāciju Baltijas reģionā un NATO lielāku klātbūtni.

Vācijas ārlietu ministre Annalēna Bērboka uzsvēra, ka Baltijas valstis var paļauties uz Vāciju.

Vācijas ārlietu ministre nesolīja piegādāt ieročus Ukrainai.

Attēlā Vācijas ārlietu ministre Annalēna Bērboka
Attēlā Vācijas ārlietu ministre Annalēna Bērboka

Krievija turpina uzbrukt Ukrainai

Krievijas armija turpina uzbrukt Ukrainai.

Aktīvākās kaujas norisinās Donbasā un Ukrainas dienvidos.

Būtiski izrauties uz priekšu Krievijas spēkiem neizdodas, taču tie apšauda un bombardē Ukrainas ciematus un pilsētas.

Ukrainas karavīri trešdien, 20. aprīlī, atbrīvoja no iebrucējiem vairākas apdzīvotas vietas.

Ukraina gatava mainīt Krievijas karavīrus pret civiliedzīvotājiem

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis trešdien, 20. aprīlī, paziņoja, ka Ukraina būtu gatava apmainīt sagūstītos Krievijas karavīrus pret ukraiņu civiliedzīvotājiem un karavīriem, kas aplenkti Mariupolē.

Krievijas spēki bombardē metalurģisko rūpnīcu "Azovstaļ".

Rūpnīcas pagrabos slēpjas vismaz 1000 civiliedzīvotāju un “Azov” pulka karavīri.

Karavīri saka, ka nepadosies uzbrucējiem.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis

Rīgā protestē pret izvarošanām Ukrainā

Rīgā pie Krievijas vēstniecības notika protesta akcija.

Aptuveni 200 sievietes asiņu krāsā notraipītā apakšveļā, aizsegtām sejām un uz muguras sasietām rokām protestēja pret seksuālo vardarbību un kara noziegumiem Ukrainā.

Līdzīgas akcijas jau iepriekš notika pie Krievijas vēstniecībām citās valstīs.

Turpina samazināties Covid-19 pacientu skaits

Covid-19 pacienu skaits slimnīcās turpina samazināties.

Patlaban tajās ārstējas 435.

No tiem 182 slimniekiem Covid-19 ir pamatdiagnoze.

Astoņiem pacientiem ir smaga slimības gaita.

Otrdien, 19. aprīlī, nomira astoņi inficēti cilvēki.

Infekciju atklāja vēl 985 cilvēkiem.

Visvairāk saslimušo ir Preiļu novadā.

Palielinās gripas izplatība

Palielinājusies gripas izplatība Latvijā.

Aizvadītajā nedēļā slimnīcās nonākuši 39 gripas slimnieki.

Vairāk nekā puse no gripas slimniekiem ir bērni līdz 14 gadu vecumam.

Šobrīd visvairāk ar gripu slimo Daugavpilī, Jelgavā un Jūrmalā.

Garanča koncertēs operā

Latvijā ieradusies pasaulslavenā operdziedātāja Elīna Garanča.

Ceturtdien, 21. aprīlī, viņai paredzēts solokoncerts Nacionālajā operā.

Iepriekšējais Elīnas Garančas solokoncerts operā bija pirms septiņiem gadiem (2015. gadā).

Garanča uzstājas pasaules nozīmīgākajos opernamos ar slaveniem orķestriem.

Elīna Garanča
Elīna Garanča

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti