Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlī. 

 

Ziņas vieglajā valodā 20. aprīlīAgnese Vasermane

     

    Ugunsdzēsēji aicina uzmanīties ar uguni

    Lieldienu brīvdienās ugunsdzēsēji aicina ļoti uzmanīties ar uguni.

    Jau pirmajā brīvajā dienā vakar notika vairāk nekā simt pērnās zāles ugunsgrēku.

    Kūlas ugunsgrēkos nodega arī vairākas mājas.

    Kopumā šopavasar notika jau divi tūkstoši kūlas ugunsgrēku.

    Ugunsgrēkos cieta un gāja bojā arī cilvēki.

     

    Latvijas Zaļo partiju turpinās vadīt Edgars Tavars

    Latvijas Zaļo partiju turpinās vadīt Edgars Tavars.

    Viņš šodien uzvarēja Zaļās partijas vadītāja vēlēšanās.

    Otrs kandidāts uz partijas vadītāja vietu bija Valdis Kalnozols.

    Tavars sola izstrādāt jaunu Zaļās partijas programmu.

    Zaļā partija ir viena no Zaļo un zemnieku savienības sastāvā esošajām partijām.

    Edgars Tavars

     

    Latvijā notika liela avārija

    Šodien Latvijā notika liela avārija.

    Saskrējās piecas mašīnas.

    Avārija notika uz ceļa no Rīgas uz Siguldu.

    Avārijas dēļ pusdienlaikā automašīnām bija krietni ilgāks ceļš uz Siguldu.

    Avārijā cieta trīs cilvēki.

    Visus cietušos aizveda uz slimnīcu.

     

    Aizvien mazāk cilvēku Latvijā slimo ar gripu

    Aizvien mazāk cilvēku Latvijā slimo ar gripu.

    Pagājušajā nedēļā ar gripu saslima tikai daži cilvēki Liepājā un Rīgā.

    Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

    Latvijā gripas epidēmija ir beigusies.

    Tomēr desmit gripas slimnieku pagājušonedēļ nonāca slimnīcā.

    Diviem no šiem gripas slimniekiem bija plaušu karsonis.

    Šosezon no gripas nomira 76 cilvēki.

     

    Tenisa komandu spēlēs uzvarēja Vācijas tenistes

    Šodien „Arēnā Rīga” notika Latvijas un Vācijas sieviešu tenisa komandu spēles.

    Uzvarēja Vācijas tenisistes.

    Līdz ar to Vācija turpinās spēlēt Federāciju kausa Pasaules pirmajā grupā.

    Bet Latvija paliks otrajā grupā.

     

    Latvijas vieglatlēte Laura Igaune sasniedz jaunu Latvijas rekordu vesera mešanā

    Latvijas vieglatlēte Laura Igaune sasniedza jaunu Latvijas rekordu vesera mešanā.

    Jauno Latvijas rekordu Igaune sasniedza sacensībās Amerikā.

    Sportiste veseri aizmeta tālāk par 71 metru.

    Tas ir 14. labākais rezultāts pasaulē.

     

    Latvijā sestdien notiks vairāki Lieldienu koncerti

    Latvijā sestdien notiks vairāki Lieldienu koncerti.

    Tajos atskaņos garīgo mūziku.

    Šovakar Rēzeknē, koncertzālē "Gors" notiks Rēzeknes kamerorķestra koncerts.

    Orķestris spēlēs itāļu komponista Pergolezi skaņdarbu "Stabat Mater".

    Šajā koncertā skanēs arī latviešu komponista Pētera Vaska skaņdarbs stīgu orķestrim.

    Koncerta solistes būs jaunās dziedātājas Ilze Grēvele-Skaraine un Agnese Urka.

     

    Laika ziņas

    Šonakt Latvijā vietām īslaicīgs lietus, austrumos arī slapjš sniegs, iespējams negaiss.

    Gaisa temperatūra šonakt 0…+5 grādi.

    Vietām austrumos 0…-2 grādi.

    Rīt dienā mainīgs mākoņu daudzums.

    Austrumu un centrālajos rajonos īslaicīgs lietus, iespējams negaiss.

    Ziemeļaustrumu, austrumu vējš 2-7 m/s.

    Vietām negaisa laikā vējš kļūs brāzmains.

    Gaisa temperatūra rīt dienā +10…+15 grādi, piekrastē +7…+12 grādi.

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti