Ziņas vieglajā valodā 2. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 2. novembrī

Rīgā, Brīvības ielas namā, notika bīstams ugunsgrēks

Pagājušajā naktī Rīgā kādā Brīvības ielas namā notika bīstams ugunsgrēks.

Ugunsgrēka dēļ ēku vajadzēja atstāt 34 cilvēkiem.

Ugunsdzēsēji ugunsgrēku nodzēsa šodien dienas vidū.

Ēkas iedzīvotāji varēja sākt atgriezties mājās.

Šī ēka atrodas Brīvības ielā starp Stabu un Ģertrūdes ielām.

58 tūkstoši Latvijas pilsoņu reģistrējuši savu dzīvesvietu Lielbritānijā

Lielbritānijā savu dzīvesvietu ir reģistrējuši 58 tūkstoši Latvijas pilsoņu.

Šādi ir Ārlietu ministrijas dati.

Ministrija aicina reģistrēties arī citus Lielbritānijā dzīvojošos latviešus.

Lielbritānija joprojām vēlas izstāties no Eiropas Savienības.

Šobrīd noteiktais izstāšanās laiks ir 31. janvāris.

Tātad pēc diviem mēnešiem.

Honkongas ielās izgājuši tūkstošiem cilvēku

Honkongas ielās izgāja tūkstošiem cilvēku.

Viņi vēlas Honkongai lielāku noteikšanu pašai par sevi.

Policisti protestējošos cilvēkus mēģināja apturēt ar asaru gāzi.

Policisti izmantoja arī ūdens lielgabalu.

Šie protesti Honkongā nav atļauti.

Protesti Honkongā notiek jau pusgadu, kopš jūnija.

Beigusies Rīgas modes nedēļa

Šodien beidzas Rīgas modes nedēļa.

Tas ir viens no lielākajiem modes pasākumiem Latvijā.

Rīgas modes nedēļā rādīja nākamā gada pavasara-vasaras tērpu kolekcijas.

Pasākumā piedalījās modes mākslinieki ne tikai no Latvijas, bet arī Itālijas, Igaunijas un Lietuvas.

Notika arī bērnu modes skate.

Rīgas modes nedēļas pēdējā ballīte notiks vēlu vakarā.

Noskaidrots Pasaules kausa ieguvējs regbijā

Šodien noskaidrojās Pasaules kausa ieguvējs regbijā.

Pasaules kausu ieguva Dienvidāfrikas izlase.

Dienvidāfrika ar 32 pret 12 uzvarēja Angliju.

Šīs dienas uzvara Dienvidāfrikai bija jau trešā vēsturē.

Iepriekš Pasaules kausu regbijā Dienvidāfrika ieguva 1995. un 2007. gadā.

Naktī brīžiem Latvijā līs

Šonakt brīžiem Latvijā līs, Vidzemē iespējams arī slapjš sniegs.

Ceļi var būt slideni.

No rīta vietām izveidosies migla. 

Rīt dienā lielākoties mākoņains laiks.

Daudzviet neliels lietus.

Pūtīs dienvidu puses vējš 4-9 metri sekundē, nakts sākumā piekrastē brāzmās līdz 13 metriem sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt +2…+7°, rīt dienā +7…+12°.

Rīgā naktī un rīt lielākoties būs mākoņains laiks

Rīgā šonakt un rīt dienā lielākoties mākoņains laiks.

Brīžiem līs.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 6-9 metri sekundē.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +5…+6°, rīt dienā ap +10°.

Laika tips: 3. – nelabvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti