Ziņas vieglajā valodā 2. janvārī

Ziņas vieglajā valodā 2. janvārī.

Ziņas vieglajā valodā 2. janvārīDace Simanoviča

 

 

 

"Rīgas satiksmei" jauna vadītāja

 

"Rīgas satiksmi" vadīs Džineta Innusa.

Viņa līdz šim bija Satiksmes ministrijas valsts sekretāra vietniece.

Innusa sola, ka korupcija uzņēmumā vairs nebūs.

Bet Rīgas izpilddirektors Juris Radzēvičs prasīs uzņēmuma padomei paskaidrojumus par valdes izvēli.

Viņš uzsver, ka konkursa rezultāti novilcināti līdz gada pēdējai darba dienai.

 

Burovs atceļ Jakrinu

Rīgas mērs Oļegs Burovs atcēlis Emīlu Jakrinu no Rīgas domes departamenta direktora amata.

Jakrinu šajā amatā iecēla Burova prombūtnes laikā.

Uz šo amatu sludinās atklātu konkursu.

Pagaidām Pilsētas attīstības departamenta direktora pienākumus pildīs Ilze Purmale.

Viņa to darīja arī iepriekš - līdz 23. decembrim.

 

Rīgā 40. autobusa vietā 4. trolejbuss

Rīgā vairs nekursē 40. autobuss.

Iepriekš tas brauca no Juglas līdz Ziepniekkalnam.

Tagad autobusu aizstās ar 4. trolejbusu.

Tam ir garāks maršruts.

Ziepniekkalna iedzīvotāji neapmierināti, ka tagad uz centru būs jābrauc ilgāk.

"Rīgas satiksmē" saka, ka brauciens būs tikai pāris minūtes ilgāks.

Izmaiņas veica, lai uzlabotu gaisu pilsētā un taupītu resursus.

 

Izsniedz starptautiskas autovadītāju apliecības

Ceļu satiksmes drošības direkcija sāk izsniegt jaunas starptautiski derīgas autovadītāju apliecības.

Tās varēs saņemt papildus esošajām.

Apliecības noderēs tiem, kuri dodas uz kādu eksotisku valsti.

Ir bijuši gadījumi, ka tur Latvijā izsniegtās apliecības neder.

Pārējiem nekas nav jāmaina.

Esošās apliecības ir derīgas transportlīdzekļa vadīšanai.

 

 

Grib aizturēt bijušo "Nissan" šefu

Interpols lūdz Libānai aizturēt bijušo autobūves uzņēmuma "Nissan" vadītāju Karlosu Gosnu.

Gosnu Japānā apsūdz par finanšu pārkāpumiem.

Tokijā viņu līdz tiesas prāvai atbrīvoja pret drošības naudu.

Tomēr Gosns pirmdien negaidīti ieradās Libānā.

 

Polijā uzliesmo putnu gripa

Polijas austrumos uzliesmojusi putnu gripa.

Tur putnu fermās gājuši bojā 25 tūkstoši tītaru.

Tas noticis divās putnu fermās, kuras atrodas netālu no robežas ar Baltkrieviju un Ukrainu.

Šī vīrusa dēļ daudz tītaru nokaus arī apkārtnes putnu fermās.

Vīruss ir bīstams arī cilvēkiem.

 

 

2020. gada putns - zivju dzenīti

Putnu pētnieki Latvijā par šī gada putnu izvēlējušies zivju dzenīti.

Šie putni dzīvo upēs.

Par tādām putnu sugām ir maz informācijas.

Tāpēc sabiedrība ir aicināta vērot putnus un par to rakstīt portālā dabasdati.lv.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti