Ziņas vieglajā valodā 2. februārī

Ziņas vieglajā valodā 2. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 2.februārīAigars Rozenbergs

     

    Londonā nošauj iespējamo teroristu

    Londonā policija svētdien, 2. februārī, nošāvusi vīrieti.
    Viņš uzbrukumā ar nazi ievainojis trīs cilvēkus.
    Likumsargi uzskata, ka uzbrucējam bijuši teroristiski motīvi.
    Policija nesniedz informāciju ne par uzbrucēju, ne par uzbrukuma gaitu.

    Ķīnā jaunais vīruss laupījis jau 304 dzīvības

    Ķīnā mirušo skaits no jaunā vīrusa pieaudzis līdz 304 cilvēkiem.
    Reģistrēts arī viens nāves gadījums Filipīnās.
    Tur miris Ķīnas pilsonis no epidēmijas epicentra Uhaņas.
    Tā paziņojušas varasiestādes.

    ASV svētdien, 2. februārī, stājās spēkā ar bīstamo vīrusu saistītie ierobežojumi.
    Turpmāk Ameriku nedrīkstēs apmeklēt ārzemju pilsoņi, kuri nesen ir bijuši Ķīnā.
    Ir samazināts arī lidojumu skaits starp ASV un Ķīnu.

    Itālijā izolē jauno Ķīnas koronavīrusu

    Itālijas Nacionālā infekcijas slimību institūta zinātniekiem izdevies izolēt koronavīrusu.
    Tam vajadzētu palīdzēt izstrādāt vakcīnu.
    Tā ziņo “RIA Novosti”, atsaucoties uz Itālijas Veselības ministru.

     ASV sola nodrošināt Baltkrieviju ar naftu

    ASV sola nodrošināt Baltkrieviju ar visu tai nepieciešamo naftu.
    To, viesojoties Minskā, apsolījis ASV valsts sekretārs Maiks Pompeo.
    Vašingtona mēģina izmantot pašreizējo saspīlējumu attiecībās starp Krieviju un Baltkrieviju.
    To ASV dara, lai palielinātu ne tikai savas naftas tirdzniecības apjomu, bet arī savu ietekmi Minskā.

    Vācija vides aktīvisti iebrūk ogļu elektrostacijā

    Vācijā 120 vides aktīvisti iebrukuši jaunizbūvētā ogļu elektrostacijā.
    Tādējādi viņi protestē pret plāniem spēkstaciju šovasar iedarbināt.
    Vides aizstāvji iebilst pret ogļu elektrostacijām to radītā piesārņojuma dēļ.
     

    Aprīt 100 gadi medicīnas izglītībai Latvijā

    Šodien aprit 100 gadi medicīnas izglītībai Latvijā.
    1920. gada 2. februārī zviedru izcelsmes profesors Gastons Bakmanis, nesen ieradies Latvijā, nolasīja šeit pirmo lekciju anatomijā.
    To tad arī uzskata par medicīnas izglītības sākumu mūsu valstī.
    Atzīmējot šo notikumu, svētdien, 2. februārī, visas dienas garumā Rīgas Stradiņa universitātes Anatomikums būšot īpaši izgaismots.

    “Muzikalajā bankā” triumfē Dons

    Ar iespaidīgu koncertu Daugavpils Olimpiskajā centrā noslēdzies Latvijas Radio 2 aptaujas «Muzikālā banka 2019» divdesmit gadu jubilejas šovs.
    Vērtīgākās dziesmas titulu ieguvusi Dona izpildītā dziesma «Es nāktu mājās».

    Latvijas kamaniņu braucēji izcīna 3. vietu

    Latvijas kamaniņu braucēji Kendija Aparjode, Inārs Kivlenieks un Jura un Andra Šicu divnieks svētdien, 2. februārī, Vācijas trasē Oberhofā izcīnīja trešo vietu Pasaules kausa septītā posma stafetes sacensībās.
    Uzvaru izcīnīja Vācijas komanda, otrie bija amerikāņi.

    Latvijas bobsleja četrinieks izcīna sudrabu

    Latvijas bobsleja pilota Oskara Ķibermaņa četrinieku ekipāža Sanktmoricas trasē Šveicē izcīnījusi sudraba medaļu Pasaules kausa septītā posma sacensībās.
    Tajās uzvarēja kanādietis Džastins Kripss.
    Trešais bija Johanness Lohners no Vācijas.

    Latvijas kamaniņu braucēja Kendija Aparjode Oberhofā izcīnījusi sesto vietu Pasaules kausa septītā posma sacensībās, bet Elīza Cauce un Ulla Zirne bija 11. un 12.pozīcijā. Pirmo uzvaru karjerā svinēja 20 gadus vecā vāciete Anna Berraitere.
    Viņa otrās vietas ieguvēju Tatjanu Ivanovu no Krievijas divu braucienu summā pārspēja par 0,040 sekundēm.

    Džokovičs uzvar Austrālijas čempionātā

    Serbijas tenisists Novaks Džokovičs svētdien, 2. februārī, uzvarējis Austrālijas atklātajā čempionātā.
    Viņš izcīnījis savu astoto trofeju sezonas pirmajās "Grand Slam" sacensībās.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti