Karš Ukrainā ilgst jau gandrīz 300 dienu
Karš Ukrainā ilgst jau gandrīz 300 dienu.
Apvienoto Nāciju Organizācijas izmeklētāji ir ieguvuši jaunus pierādījumus par iespējamiem Krievijas kara noziegumiem Ukrainā.
Karu Ukrainā piektdien apsprieda Vācijas kanclers Olafs Šolcs un Krievijas prezidents Vladimirs Putins.
Šolcs aicināja rast risinājumu, lai pēc iespējas drīzāk izvestu Krievijas karaspēku no Ukrainas.
Bet Putins teica, ka uzbrukumi Ukrainai esot atbilde uz Krimas tilta spridzināšanu.
Lietuva aicina neielūgt uz valsti Krievijas māksliniekus
Lietuva aicina pasākumu rīkotājus neielūgt uz valsti Krievijas māksliniekus, kuri nav publiski nosodījuši karu Ukrainā.
Pirms tam šonedēļ Ukrainas kultūras ministrs Oleksandrs Tkačenko aicināja nepiedalīties kopīgos kultūras projektos ar Krieviju.
Izņēmums esot Krievijas mākslinieki, kuri atklāti kritizējuši karu Ukrainā.
Drošības dienests sāk pārbaudi par izteikumiem TV "Doždj" raidījumā; uzraugs piemēro 10 000 eiro sodu
Mediju uzraugu padome piemērojusi televīzijas (TV) programmai "Doždj" jeb "Rain" 10 000 eiro sodu par okupētās Krimas iezīmēšanu Krievijas sastāvā.
Arī par Krievijas armijas nosaukšanu par "mūsu armiju".
Šī Krievijas neatkarīgās televīzijas programma raida Latvijā.
Savukārt Drošības dienests aizdomās par televīzijas kanāla palīdzību Krievijas karavīriem piektdien sācis pārbaudi.
Policija uzsākusi 24 kriminālprocesus par auto vadīšanu 1,5 promiļu reibumā
Ik gadu Latvijā reibumā pieķer aptuveni 3500 autovadītāju.
Lielākajai daļai alkohola koncentrācija asinīs ir lielāka par pusotru promili.
Jau nedēļu šoferiem par braukšanu stiprā reibumā piemēro kriminālatbildību un atņem vadīto mašīnu.
Tomēr stingrie noteikumi neattur cilvēkus sēsties pie stūres reibumā.
Līdz ceturtdienai policija sāka jau 24 šāda veida kriminālprocesus.
Rīgā ugunsgrēkā piecstāvu mājā cietuši 6 cilvēki un viens ugunsdzēsējs
Piektdienas vakarā izcēlās ugunsgrēks piecstāvu mājā Rīgā, Daugavpils ielā.
Cieta seši mājas iedzīvotāji un arī viens ugunsdzēsējs.
Nelaimes vietā strādāja 28 ugunsdzēsēji ar astoņām speciālajām automašīnām.
Notikuma vietā no mājas trešā stāva nāca liesmas.
Glābēji no spēcīgi piedūmotās ēkas izveda laukā iedzīvotājus.
Rīdziniekus aicina noformēt zilo e-talonu vai rīdzinieka karti
Uzņēmums "Rīgas satiksme" cilvēkus aicina noformēt zilo e-talonu vai rīdzinieka karti, ja tādas nav.
Tad no janvāra Rīgas sabiedriskajā transportā varēs izmantot mēneša biļeti.
Noformēt e-talonus var elektroniski.
Var pieteikties arī vizītei klientu apkalpošanas centrā.
Jaunajā gadā mainīsies biļešu veidi.
Būtiski saruks mēnešbiļešu cena.
Būs jauni biļešu veidi.
Sestdien būs pārsvarā mākoņains laiks bez būtiskiem nokrišņiem
Naktī uz sestdienu un sestdienas dienā Latvijā būs pārsvarā mākoņains.
Bez ievērojamiem nokrišņiem.
Austrumu puses vējš 1–5 metri sekundē.
Gaisa temperatūra šonakt -4…-9 grādi, dažviet, debesīm nedaudz skaidrojoties, -10…-13 grādi.
Sestdien dienā -1…-5 grādi.